• Verhaal.
    Het is 2154 op de fictieve maan Pandora van de planeet Polyphemus in. Een aards mijnbouwbedrijf heeft onder leiding van een meneer een vestiging op Pandora voor het delven van een kostbaar mineraal, unobtanium. Voor de ruimtereis van en naar de aarde worden snelle ruimteschepen gebruikt die de vier lichtjaren in zes jaar afleggen. Bovendien maken vervoerde personen de reis in ingevroren toestand, zodat deze heel kort lijkt te duren. Er is op Pandora een inheemse bevolking van humanoïde wezens, de Na'vi. Ze zijn intelligent zoals mensen, maar technologisch minder ver ontwikkeld. Ze lopen net als mensen op twee benen, zijn 3 meter lang, slank, lenig, met een staart en een huid met een zebra-patroon van licht- en donkerblauw. De mensen hebben een techniek ontwikkeld om een wezen te creëren dat een genetische tussenvorm is tussen een bepaald mens en de Na'vi, zijn zogenaamde avatar. De betreffende mens kan via apparatuur mentaal draadloos verbonden worden met zijn avatar waardoor hij deze kan besturen, en kan zien, voelen, enz. via de avatar, terwijl zijn eigen lichaam slaapt. Als de avatar slaapt kan de verbinding verbroken worden zodat de bestuurder kan eten en rapporteren. Via de avatars kunnen de mensen gemakkelijker contact leggen met de Na'vi, bovendien hoeft de avatar niet zoals mensen een zuurstofmasker te dragen op Pandora.
    De mensen vechten tegen de Na'vi omdat zij het mineraal willen hebben. Alleen zijn de Na'vi niet bereid dat zomaar te geven en ontstaat er een bloederige strijd.



    Ware Grootte.

    Verhaallijn.
    ~ De mensen vertrekken naar Pandora, de Na'vi's leven rustig op de planeet.
    ~ Een aantal mensen gaat gecreëerde Na'vi besturen en naar het volk toe.
    ~ De mensen die Na'vi besturen leren de echte Na'vi goed kennen en willen ze niet meer aanvallen.
    ~ De mensen die ze willen aanvallen, vallen aan en er ontstaat oorlog.
    ~ De rest komt nog of mag zelf beslist worden.



    Ware Grootte.

    Regels.
    ~ Speel sportief.
    ~ Laat iemand pas doodgaan als die gene dat zelf wilt.
    ~ Seksuele dingen tussen mensen en Na'vi kunnen niet.
    ~ Minimaal twee zinnen per reactie.
    ~ Schrijf ABN; Goed Nederlands, hoofdletters en leestekens.
    ~ Heb je iets OOC (Out of Character) te vertellen, gebruik je de haakjes; () - {} - [].
    ~ Je mag bij iedere groep maximaal één character hebben.
    ~ Reserveringen blijven vierentwintig uur staan.



    Ware Grootte.

    Personage's. LET OP: Na'vi mogen alle leeftijden zijn.
    Na'vi (Oneindig):
    ~ Ya'ktori P'teryan - 15 - Starkiller
    ~ Njiva - 17 - Flemish
    ~ Chanti Namena - 18 - IHEARTZAYNx
    ...

    Gecreëerde Na'vi (Acht): LET OP: Mensen moeten boven de 25 zijn!
    ~ Jade Sky Seze - 25 - HurtedHeart
    ~ Norm Spellman - 28 - thePineapple
    ~ Jolene Prim Montgomery - 25 - Dumbledore
    ~ Noortje Rosé - 25 - IHEARTZAYNx
    ~ Ruby Aprilynne Santora - 28 - IHEARTNIALLx
    ...

    Mensen (Oneindig): LET OP: Mensen moeten boven de 25 zijn!
    ~ Michelle Rodriguez - 29 - IHEARTNIALLx
    ~
    ~
    ...

    Invullijstje:
    Naam:
    Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Groep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Have fun!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:39 ]

    Wow, iedereen is zo jong xd
    Maar het duurt toch zo'n vijf jaar voor je op pandora aankomt? Dan lijken sommige leeftijden mij best onlogisch..


    Cookies!

    thePineapple schreef:
    Wow, iedereen is zo jong xd
    Maar het duurt toch zo'n vijf jaar voor je op pandora aankomt? Dan lijken sommige leeftijden mij best onlogisch..


    Daar heb je een punt! Ik zal het even neerzetten.

    Naam: Michelle Rodriguez.
    Roepnaam: Micha, Elle.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 29.
    Groep: Mensen.
    Innerlijk: Ze is een hardwerkende, doorzettende vrouw. Michelle is voor niemand bang en heeft veel lef. Omdat ze er vroeger al van droomde om een ruimtereis te maken, doet ze hier aan mee. Alleen door bepaalde redenen kon ze geen ruimtereiziger worden, dus is piloot van een helikopter geworden. En toen haar werd verteld dat ze en helikopter piloot nodig hadden, deed ze direct mee. In het begin leek het een rare reis, naar een planeet ergens hier ver vandaan, maar na het doordrammen van de kolonel deed ze mee. Michelle is bereid om er alles voor over te hebben.
    Uiterlijk:



    Extra: Ze is een helikopter piloot.

    __________________________________________________________________________________

    Naam: Ruby Aprilynne Santora.
    Roepnaam: Ruub, Ruby.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 28.
    Groep: Gecreëerde Na'vi.
    Innerlijk: Op het eerste gezicht lijkt ze niet iemand die een ruimtereis maakt en gaat vechten, maar ze is hier voor gevraagd, omdat ze goede charmes heeft en goed met mensen kan omgaan. Ruby is wel iemand die tot het uiterste gaat om te blijven leven en om mensen te vriend te houden. Verder is ze vriendelijk, aardig en sociaal.
    Uiterlijk:



    Extra: x

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:37 ]

    [Aboo.]

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Aboo.]


    Cookies!

    Zal ik dit nog door laten gaan? Er zijn niet echt veel mensen... Wie wil dat het doorgaat?

    Ik :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik, want ik ga er één reserveren (:.


    Weird is Wonderful.

    Oke, het gaat door!

    Naam: Chaylee Benisopour.
    Roepnaam: Chaylee of Chay.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 12.
    Groep: Na'vi.
    Innerlijk: Chaylee is aardig en behulpzaam, maar vertrouwt de meeste mensen echt niet.
    Uiterlijk:


    Chaylee heeft zwart, halflang haar. Ze heeft ook grote lichtgroen-gele ogen, die goed bij haar blauwe huid passen. De witte puntjes op haar lichaam lichten op bij middernacht.
    Extra: Ze kan goed omgaan met anderen en is single.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 19:57 ]


    Weird is Wonderful.

    De echte Na'vi's weten niet dat er gecreëerde Na'vi zijn. De gecreeërde Na'vi zijn niet anders, de Na'vi denken dat ze gewoon van een andere stam zijn.

    IHEARTNIALLx schreef:
    De echte Na'vi's weten niet dat er gecreëerde Na'vi zijn. De gecreeërde Na'vi zijn niet anders, de Na'vi denken dat ze gewoon van een andere stam zijn.


    Sorry, hihi. Was ik vergeten, aangezien ik die film pas een jaar geleden weer heb gezien voor de tweede keer, haha.


    Weird is Wonderful.

    BlazeRazie schreef:
    (...)

    Sorry, hihi. Was ik vergeten, aangezien ik die film pas een jaar geleden weer heb gezien voor de tweede keer, haha.


    Haha, okeeii. Is goed. (:

    Maar in de film weten ze toch wel dat ze gecreëerd zijn?


    Cookies!

    thePineapple schreef:
    Maar in de film weten ze toch wel dat ze gecreëerd zijn?


    Uiteindelijk komen de Na'vi er achter. In het begin weten ze het nog niet, pas als de machines komen vertelt Jake het. Dat moment dat ze bij elkaar komen en later worden ze vastgebonden.