• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell . .


    The universal language of art.

    Luel

    'Een beetje,' zeg ik schouderophalend. Ik dacht er over om te vertellen over mijn relatie met Jessica, maar besluit het niet te doen. Dan zal ze me anders gaan behandelen en ik wil alles behalve dat.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Damn, sorry dat ik lang niet heb gereageerd o:]

    Henry
    Er komt nog iemand bij de boom staan en ik besluit er toch uit te komen. Ik knik even omdat ik zie dat hij praat tegen Chiya.


    Cookies!

    Chiya Amorina Hoshi
    Hij wilde nog iets zeggen, maar bedacht zich. Henry kwam uit de boom.
    'Ik ben trouwens Chiya,' zei ik tegen de jongen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:36 ]

    Luel

    'Mooie naam,' glimlach ik. 'Ik ben Luel.'
    Ik steek mijn hand uit. Gelijk daarna bedenk ik me dat dat misschien iets tè beleefd over komt, maar ja.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chiya Amorina Hoshi
    Aarzelend gaf ik hem een hand. Ik schatte hem ongeveer dezelfde leeftijd als ik, dan geef je elkaar toch geen hand? Ach ja, het boeide me niet veel. 'Bedankt,' zei ik.

    Luel

    In haar blik zie ik een aarzeling voordat ze mijn hand aanpakt. 'Bedankt,' zegt ze dan.
    'Ik ben geen deftig type hoor, als je dat soms denkt,' zeg ik grijnzend.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chiya Amorina Hoshi
    'Mooi, want ik al helemaal niet,' zei ik met dezelfde grijns als Luel. Ik vond het toch een beetje zielig dat Henry zo'n beetje buiten het gesprek stond.

    Luel

    Ze grijnst terug en kijkt dan heel even opzij, naar de andere jongen.
    Ik hoop niet dat hij zich buitengesloten voelt, want dat is totaal niet mijn bedoeling. Het viel me trouwens al op dat hij niet erg spraakzaam is.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chiya Amorina Hoshi
    Luel was op zich ook best knap. Dit kamp kon nog wel eens leuk worden.
    Opeens hoorde ik een deuntje. Ik hoorde Crow Song van GirlDeMo uit mijn broek zak komen. Mijn iPod. Het was soms best een kutding, het begon liedjes te spelen op de vreemdste momenten.
    Ik pakte vlug mijn iPod en zette het liedje uit.
    'Sorry,' zei ik. Ik zuchtte. 'Ben ik trouwens de enige die het verkennen van het terrein zo vreselijk lang vind duren?'

    Luel

    Vanuit haar broekzak klinkt plotseling een hard liedje. Ze haalt haar telefoon eruit en begint er geïrriteerd op te tikken.
    'Sorry,' zegt ze zuchtend. 'Ben ik trouwens de enige die het verkennen van het terrein zo vreselijk lang vind duren?'
    'Nee, je bent niet de enige,' verzeker ik haar. 'Op de folder stond trouwens dat we ook gingen raften. Dat lijkt me gaaf.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:37 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Sorry dat ik al lang niet heb gepost serieus, ziek zijn en een gebroken voet gaan niet samen --]

    Samuel

    Ik leg mijn hand op haar wang en kus haar terug. Eindelijk.

    Jessica

    Verveeld ga ik ergens zitten. Hadden ze hier geen hoge dingen ofzo ? Ik keek naar het dak van mijn hut en zag dat je redelijk makkelijk het dak op kon. Het was trouwens een stuk plat dak, perfect dus. Ik liep naar mijn hut toe en kroop op het stuk platte dak. Veel beter.

    Mila.
    Ik voel zijn warme hand op mijn wang en zijn lippen op de mijne. Ik kruip wat dichter tegen hem aan en woel met mijn handen door zijn haren.
    "Dit is zo slecht," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    "Dit is zo slecht" fluistert ze zachtjes. "Je praat teveel" prevel ik tegen haar lippen aan.

    Mila.
    "Je praat teveel," prevelt Samuel.
    "Hè, mag ik," lach ik terwijl ik hem nog een kusje geef. "Ik blijf nog altijd je begeleider, hè."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."