• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell . .


    The universal language of art.

    Luel

    Chiya vraagt of Jess mee gaat, wat ik anders ook had gedaan. Die zegt dat ze genoeg heeft gezwommen voor vandaag. Ik haal mijn schouders op en loop dan samen met Chiya naar het zwembad.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik liep het zwembad in en deed mijn broek uit. Mijn zwembroekje in dezelfde kleuren als mijn topje kwam tevoorschijn. Ik stopte mijn kleren in mijn tas. Ik liep het zwembad in. Het was groter dan ik gedacht had. Véél groter. 'Wauw,' zei ik.

    Luel

    'Wauw,' hoor ik Chiya verrast zeggen. Ik grinnik en neem dan een snoekduik, het zwembad in.
    Ookal heb ik iets van een uur geleden hetzelfde gedaan, toch voelt het nog steeds heel verfrissend. Misschien komt dat omdat de zon zo fel schijnt, misschien ook niet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik deed een bommetje achter Luel aan. Onder water zag ik hem, maar niet goed, aangezien ik geen duikbril ophad. Ik kwam boven water en haalde mijn haren uit mijn gezicht. Tot nu toe, was het kamp zelfs leuk. Dat had ik echt niet verwacht.

    Jessica

    Ik ga het enige doen wat me helpt gedachten te verzetten. Lopen. Ik doe een sportbeha aan en een spannend zwart broekje met 3 keer raden, rode All Stars, nee geen lelijke sportschoenen. Ik neem een paar flessen water en mijn iPod en loop dan naar het pad. Bij het begin zet ik alle flesjes water en zelf neem ik er 1 mee. Ik zet de muziek van mijn iPod op en begin te joggen.

    Luel

    Als we allebei onder water zijn zwaai ik naar haar. Dan merk ik dat ze weer lucht gaat happen en ik volg haar.
    'Lekker hè,' zeg ik met een genietende zucht.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chiya Amorina Hoshi
    'Geweldig,' zei ik met een lach. Ik ging weer onder en zwom een eind onder water. Kijken of Luel me kon vinden. Als ik met vrienden ging zwemmen konden ze me zo nooit vinden.

    Jessica

    Ik heb nu, wacht, 2 ronden gelopen ? Ja, ik heb alle flessen water opgedronken. Degene die ik openkrijg toch. Nuja, dat boeit niet, ik zie eruit als iemand die net 5 marathons achter elkaar heeft gelopen. Serieus, lopen in dit weer geen goed idee. Ik loop met de flessen naar het zwembad nadat ik mijn iPod had weggelegd en me een beetje had afgedroogt en zoek Luel. "Uhm Luel, kan je misschien, eventjes openmaken ?" vraag ik nadat ik een fles voorhoud.

    Luel

    Ik wil achter Chiya aanzwemmen, maar zie dan Jess aan de kant staan. Ze vraagt of ik haar flesje wil openmaken. Ik zucht overdreven en klim dan het zwembad uit.
    'Weer klefhandjes?' vraag ik met een grijns aan haar terwijl ik het dopje er zonder moeite afdraai.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik kwam bij de andere kant van het bad uit. Ik had sinds mijn zevende geoefend met mijn adem inhouden onder water. Mijn record stond nu op ongeveer anderhalve minuut.
    Luel hielp Jessica met iets, ik kon niet zien wat. Ik leunde met mijn armen tegen de rand van het bad en genoot van de zon.

    Jessica

    "Hm, deze keer wel, ik heb net gelopen maar dat was niet 1 van mijn beste ideeën, nou ik heb eigenlijk nooit goede ideeën maar dat doet er niet toe" zei ik lachend.

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik ging op de rand zitten en ging op mijn rug liggen. Mijn benen liet in in het water dobberen. Ik hield mijn hand voor de zon.

    Luel

    Ik overhandig het flesje weer aan haar en laat me dan achterover vallen, het zwembad in. Dat doe ik met zulke kracht dat mijn lichaam naar de bodem zinkt en die aantikt.
    Langzaam stijg ik weer op. Als ik boven water ben hap ik naar lucht, schud even met mijn hoofd en zie dan dat Chiya ligt te zonnen op de bad rand. Haar voetjes hangen in het water.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chiya Amorina Hoshi
    Het werd wel erg heet in de zon. Ik dook weer in het water en zwom over de bodem het zwembad rond. Had ik m'n duikbril nou maar mee, dan kon ik tenminste wat zien.

    [wat is er allemaal gebeurd en welke dag is het]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan