• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell . .


    The universal language of art.

    Samuel

    "Nu ben ik nat van het zweet". Niet leuk. Ik hou niet van zweet, want ik heb geen deo bij, duh. Ik trek haar mee naar het zwembad en spring er als eerste in. "Het is lekker koel, en als je niet komt dan trek ik je er in".

    Mila.
    Samuel trek me mee naar het zwemban.
    "Het is lekker koel, en als je niet komt dan trek ik je er in," dreigt hij.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Sam ik ga er niet in," zeg ik rustig terwijl ik op het randje van het zwembad ga zitten. Ik laat mijn voeten door het water gaan. Hij heeft gelijk, het is lekker koel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    Ik zwem naar haar toe en leg mijn armen op de rand. "Zeker ?" vroeg ik weer. Ik keek even rond en zag redelijk veel mensen.

    Mila.
    "Zeker?" vraagt hij.
    "Zeker," bevestig ik.
    Ik haal mijn blonde haar uit een staart en begin het te vlechten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    Ik laat mijn hand het water in vallen en laat dan de druppeltjes op haar blote bovenbenen vallen.

    Mila.
    Samuel sprenktelt wat druppeltjes water over mijn blote bovenbenen. Ik ga met mij hand langs zijn wang.
    Hij is prachtig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    Ik kijk naar boven als ik haar hand over mijn wang voel gaan. Ik glimach naar haar en ga dan naast haar zitten.

    Mila.
    Hij komt naast me zitten. Ik voel me een beetje ongemakkelijk. Misschien door alle mensen om ons heen of gewoon door de enorme spanning tussen ons. Ik heb vreselijk de behoefte om hem te zoenen maar ik weet, als ik dat doe dan kan ik meteen mijn spullen pakken. Dus richt ik me op mijn voeten in het water. Ik laat ze langs elkaar gaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    Moesten we alleen zijn dan zou ik haar nu meteen beginnen kussen maar waarschijnlijk als maar iemand het ziet dan mag ze haar spullen nemen. Ik denk even na om iets leuks te vinden dat ons niet verdacht maakt. Ik vindt dus niets. "Wat gaan we morgen eigenlijk doen, zeg alsjeblieft iets leuks" zeg ik als ik mijn hoofd haar kant op draai.

    Mila.
    "Wat gaan we morgen eigenlijk doen, zeg alsjeblieft iets leuks," vraagt Samuel.
    Ik moest van Isabell het hele schema uit mijn hoofd leren.
    "Raften en iets met een kampvuur," zeg ik zachtjes.
    "Misschien kunnen we woensdag iets leuks samen doen," fluister ik .
    Eventjes knijp ik in zijn hand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    "Ik wil niets liever" fluister ik terug. Ik wrijf even met mijn duim over de rug van haar rug maar trek mijn hand terug als ik iemand zie kijken.

    Mila.
    "Ik wil niets liever," fluister hij terug terwijl hij met zijn duim over de rug van mijn hand wrijft. Er gaat een rilling door mijn lichaam. Samuel trekt al snel zijn hand terug.
    "Oke," zeg ik zachtjes. "Dan doen we woensdag iets leuks."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    Ik glimlach naar haar en sta dan op. "Ik ga even iets anders aandoen, alweer" zei ik waarna ik naar mijn hut begon te lopen. Ik nam altijd genoeg mee, dus ik had kleren met overschot, je wist nooit wat je tegen zou komen.

    Mila.
    "Ik ga even iets anders aandoen, alweer" zeg Samuel.
    Voordat ik kan reageren is hij al weg. Verdwaasd blijf ik zitten. Ik speel wat met mijn ring om mijn ringvinger. De ring die ik kreeg van mijn vader vlak voordat ik vertrok. Het was letterlijk en figuurlijk zijn kostbaarste bezit en hij gaf het aan mij. Er vloeit langzaam een traan over mijn wang. Al deze mensen hier. Allemaal zijn de opgegroeit met ouders, minimaal één. Zuchtend laat ik mijn hoofd zakken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    Ik doe opnieuw een shirt aan met V-hals. Rood deze keer. Ik doe ook nog een beige short aan. Mijn ogen vallen op de mijn badmintonset. Snel loop ik terug naar het zwembad. "Kan je badmintonnen ?" vraag ik aan Mila. Dan pas zag ik dat ze haar hoofd voorovergebogen had. "Is er iets ?".