• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell . .


    The universal language of art.

    Matthew
    "Misschien moet we dit niet doen. Ik bedoel als het verkeerd loopt, we moeten zeker nog twee weken op elkaars lip zitten,'' zegt ze dan.
    Ja, daar heeft ze wel gelijk in.
    ''Maar denk je dat dit verkeerd gaat lopen dan?''


    The universal language of art.

    Asya.
    ''Maar denk je dat dit verkeerd gaat lopen dan?" vraagt Matthew.
    Ik sla mijn ogen neer.
    Ja, Matthew, dat denk ik. Als je daar net naar mijn verhaal had willen luisteren dan had je dat geweten. Maar dat wilde je niet, je wilde door gaan. Prima maar dan kan ik het niet.
    Ik zucht diep.
    "Misschien," is mijn vage antwoord.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    ''Misschien,'' antwoordt ze.
    ''Hey,'' zeg ik dan, terwijl ik over haar wang streel.
    ''Je moet dit alleen doen als je het zelf wilt. Niet voor mij ofzo, je moet doen wat jij ZELF wilt.''


    The universal language of art.

    Asya.
    "Hé," zegt hij dan terwijl hij over mijn wang streelt.
    "Je moet dit alleen doen als je het zelf wilt. Niet voor mij ofzo, je moet doen wat jij ZELF wilt."
    Van binnen begint een soort woede op te borrelen.
    "Ik wil het wel, Matthew. Maar ik kan het niet. Luister nou eens, ik kan het niet,"
    De tranen beginnen over mijn wangen te stromen.
    "Ik wil het."
    Snel sta ik op, trek mijn shirtje weer aan en loop mijn hut uit. In een waas loop ik langs alles en iedereen heen totdat ik opeens in het bos bij een meertje sta. Het ziet er zo vredig uit. Het lijkt op het bos bij mijn oude huis. Het enige verschil is dat er daar wolven liepen en hier niet. Ik laat mezelf op een steen bij de waterkant zakken. De tranen beginnen weer te stromen.
    Is het nou zo moeilijk? Jezelf afsluiten van de buitenwereld?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    "Ik wil het wel, Matthew. Maar ik kan het niet. Luister nou eens, ik kan het niet," zegt ze dan en ze doet snel haar shirtje aan en loopt weg.Moet ik er achteraan gaan of niet? Ik weet het niet. Uiteindelijk besluit ik haar toch maar te gaan zoeken, maar zonder succes. Fijn, had ik het nu alweer verpest.


    The universal language of art.

    Asya.
    Ik veeg de tranen van mijn gezicht af en ik probeer mijn make-up nog te redden maar het is al te laat. Mijn hele ogen en wangen zitten onder de uitgelopen troep. Ik vloek hard, alles zit me tegen.
    Waarom kan Asya niet gewoon van jongens afblijven? Waarom kan Asya haar verleden nou niet gewoon loslaten en doorgaan met haar leven? Waarom is Asya niet zoals ieder ander? Dat zou het leven een stuk makkelijker maken. Veel makkelijker zelfs! Maar nee hoor, Asya is geschapen om Rusland uit te vluchten en zichzelf nergens thuis te voelen.
    Ik sta op en doe mijn schoenen uit. Ik loop langzaam het koude water van het bergmeertje in. Het geeft een verfrissend en reinigent gevoel.
    Hoe zou het voelen als me hele lichaam in dit water lag? Niet alleen de buitenkant maar ook de binnenkant. Mijn lichaam gevuld met schoon bergwater. Mijn longen gevuld met bergwater. Hoe zou dat voelen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    Ik zie hoe alle anderen lol hebben en begin me een beetje ongerust te maken als Asya niet terug komt. Moet ik verder zoeken? Misschien is ze het bos wel ingegaan.


    The universal language of art.

    Asya.
    Langzaam laat ik mij lichaam zakken. Mijn kuiten beginnen nu ook nat te worden. Mijn dijen, mijn onderrug, mijn kont. Ik ga in het beekje zitten. Het water komt tot net boven mijn middel. Mijn broek plakt aan mijn benen.
    Oké Asya, nog heel eventje en je voelt niets meer. Nooit meer iets!
    Ik verzamel al mijn moed, in elk klein hoekje en duik het water helemaal in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luel

    Ze duwt haar lippen op die van mij en ik zoen terug. Ik verplaats mijn hoofd ietsjes onder de kus, en houdt hem een beetje schuin.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Matthew
    Ze leek niet erg vrolijk toen ze wegging.. Helemaal niet zelfs.
    Ik ben bang dat ze verkeerde dingen gaat doen en ren het bos in, om te kijken of ze daar is. Natuurlijk vind ik haar niet snel denk ik, als ik het grote bos zie. Ze kan verdomme overal zijn. ''ASYA?!'' Niemand die reageert natuurlijk.. Mijn oog valt op een klein paadje. Hopelijk leidt het me naar mijn doel.


    The universal language of art.

    Asya.
    Ik zwem door het koude beekje. Ik kan nu alleen nog maar op mijn tenen staan.
    Asya, ga je dit echt doen?
    Kordaat, dat wil ik nu zijn.
    Asya, dit ga je doen
    Voor de tweede keer pak ik al mijn moed bij een en laat ik me kopje onder in het water zakken.
    Klaar voor alles wat nu nog komen gaat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Zo hé, pagina 4 alweer. Die twee nog steeds bij de tennisbaan? Sorry, ben hun naam even kwijt x"d

    EDIT: Gekeken, kom eraan x'd]

    David Thompson
    Ik wist niet waar ik heen moest. Ik besloot naar de tennisbaan te lopen, misschien waren daar mensen. Eenmaal daar aangekomen zag ik een jongen en een meisje tegen elkaar tennissen. Ik ging op een bankje zitten en keek naar de wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:57 ]

    Matthew
    Ik liep het kleine paadje op, het was langer dan ik dacht. Ik begon te rennen, wilde geen tijd verliezen. Misschien was er helemaal niks aan de hand, maar ik wilde gewoon geen risico's nemen. Eindelijk zag ik het einde van het pad in zicht komen. In de verte zag ik een soort meertje, beekje, een open plek in het bos. Ik rende sneller, zag ik nou iemand bewegen? Hoe dichterbij ik kwam, hoe beter ik zag dat er iemand was. Er zwom iemand in het water, eventjes kopje onder, toen weer omhoog.. Ik schrok me kapot toen ik het gezicht zag. Het was Asya.


    The universal language of art.

    Asya.
    Mijn longen vullen zich met water. Zoals ik verwachte voelt het reinigend. Ik sluit mijn ogen en laat mezelf naar de bodem van het beekje zinken.
    Nu, vanaf dit moment hoef ik me nergens meer zorgen om te maken. Alles komt van zelf goed....


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luel

    Voorzichtig verbreek ik de kus na een tijdje.
    'Ik heb niet meer zo'n zin om te zwemmen,' zeg ik met een lieve glimlach tegen haar. Daarna waad ik het water uit en loop in de richting van mijn hut.
    Eenmaal aangekomen pak ik een handdoek uit mijn tas en begin me af te drogen.
    Als ik helemaal droog ben besluit ik om nog even gaan rond te lopen. Ik zie nu dat er ook een bos is. Aan de bosrand staan twee mensen (Chiya en Henry). De jongen leunt uiterlijk verveeld tegen een boom aan, terwijl het meisje erbij staat.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~