• Welke bandshirtjes heb jij of wil jij?
    Ik heb trouwens de zoekfunctie gebruikt maar er kwam geen topic uit, dus bij dezen open ik er een.
    Ik heb er eentje van Nightwish :]


    No growth of the heart is ever a waste

    let me see.
    Tokio hotel [5], Anti-Flag[2], Nirvana[4], Kurt Cobain[1], Coldplay[1], Children of bodom[1], My chemical romance[2], Green Day[1], Good charlotte[3], 30 seconds to mars[1], Panic at the disco[1], AC/DC[2], The maple room[1], bullet for my valentine[1].. thats it i think. WIN IK? HEB IK DE MEESTE?
    ik wil nog shirt van...
    Anti-flag. ik wil er nog 1. nog meer van nirvana. meer van cob. een fob shirt, three days grace shirt.. etc etc. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    let me see.
    Tokio hotel [5], Anti-Flag[2], Nirvana[4], Kurt Cobain[1], Coldplay[1], Children of bodom[1], My chemical romance[2], Green Day[1], Good charlotte[3], 30 seconds to mars[1], Panic at the disco[1], AC/DC[2], The maple room[1], bullet for my valentine[1].. thats it i think. WIN IK? HEB IK DE MEESTE?
    ik wil nog shirt van...
    Anti-flag. ik wil er nog 1. nog meer van nirvana. meer van cob. een fob shirt, three days grace shirt.. etc etc. x'D

    HEE, ik heb er ook een van Anti-Flag.


    blame the bully.

    (...)
    HEE, ik heb er ook een van Anti-Flag.

    yeah x'D
    Eigenlijk telt dat van sanne ook mee. want we doen samen.
    dus voeg er nog een Bring me the horizon shirt bij, een avenged sevenvold sweater. een bob marley vest. IEWOL nee die niet. ehms. nog meer mcr... etc etc x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb er 2 von Tokio Hotel en heb er ook een waar de tekst op staat ;
    Paramore is a band

    xD verder heb ik er geen


    Because Nobody Love's

    Ik heb er 2 von Tokio Hotel en heb er ook een waar de tekst op staat ;
    Paramore is a band

    xD verder heb ik er geen

    Ik wil er een met Panic At The Disco is a band.
    [Willem snapt m]


    The economy is suffering, let it DIE!

    haha xD


    Because Nobody Love's

    ik heb der 8
    en mag niet meer o.o
    3 tshirts van Tokio Hotel
    1 GreenDay
    1 Bullet For My Valentine
    1 Linkin Park
    1 Metalicca
    1 Cinema Bizarre

    en dan nog 1 Trui Van Tokio Hotel


    Vampire Heart.

    Ik heb er twee van Tokio Hotel, 2 van Nightwish en 1 van Metallica.

    Ik wil nog Children of Bodem, My Chemical Romance, Iron Maiden, Linkin Park en Bullet for my valentine :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb helemaal geen bandshirts.

    Ik heb geen bandshirts

    @ LotteLama: COB he? Wat is je favo liedje?
    Ik wad helemaal verliefd op de intro van 'In Your Face' nooit gedacht dat ik ze nog leuk zou vinden ook :']
    Maargoed, tis ook maar 1 liedje. Verder vind ik de Oops I Did It Again cover keigaaf en die cover van The Ramones. Oeh, ik ga nu wel erg Offtopic. :']


    No growth of the heart is ever a waste

    2 van Plain white t's + 1 van Paramore + 1 van Panic n__n
    &ik wil er een van MSI <33 !

    Klieft Band shirts ^_^
    kheb 2 van =Slipknot, Korn, Nightwish, Misfits.
    1 van = Nightwish, Him, Deathstars, The 69 eyes, X Japan, Good Charlotte en Kittie...
    en nog een vest van Nightwish ^_^ Volgens mij heb ik nog meer shirt maar beetje heel erg vergete...en ik wil...
    Dir en Grey, Rammstein, Bullet For My Valentine, Bring Me The Horizon, Emilie Autumn, Delain, nog meer van HIM en Nightwish en nog een paar xD

    Ik heb er één van Tokio Hotel en één van Green day. Eerst had ik er twee van Green day, maar één of ander levenloos figuur heeft mn mooiste op vakantie gejat! -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    heb er 5 van TH en wil de Bill-trui.
    IK MOET EN ZAL HEM KRIJGEN! x'D