• Ik moet dus voor Engels een artikel schrijven over de verschillen tussen jongens en meisjes, weten jullie misschien wat verschillen?

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 15:12 ]


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Ik vind het wel jammer dat je Nederlands nog geeneens goed is, dus ben bang dat dit Engelse artikel er ook niet in zit. Maar oke: misschien kan je op internet wat vinden? Ik denk dat er wel heel veel over te vinden is.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Ik vind het wel jammer dat je Nederlands nog geeneens goed is, dus ben bang dat dit Engelse artikel er ook niet in zit. Maar oke: misschien kan je op internet wat vinden? Ik denk dat er wel heel veel over te vinden is.


    mijn nederlands is wel gode, ik heb alleen op school geen goed toetsenbord. but, ik ben aan het zoeken en het is voor een cijfer dus ik moet wel


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Jongens maken sneller iets stuk, vechten meer en komen eerder tot creatieve oplossingen. Meisjes willen aardig gevonden worden, hebben van die vage ruzies en zijn eerder geneigd om te doen wat wordt opgedragen.
    ~

    Ruzies bij jongens.


    Een ruzie tussen jongens is vaak voorspelbaar: ‘Hij is begonnen!’ Het lijkt een afschuiven van verantwoordelijkheid, maar eronder speelt iets anders. Jongens kunnen zich minder verplaatsen in een ander dan meisjes, waardoor het gedrag van een ander voor hen als een donderslag bij heldere hemel komt. Om te kunnen zien dat het gedrag een reactie is op zijn eigen gedrag, moet hij zich in die ander verplaatsen. Voor een jongen is het dan ook vaak alleen mogelijk door de chronologie van de gebeurtenissen na te lopen.
    Ruzies bij meisjes.
    ~
    De typisch vrouwelijke methoden om via roddelen elkaar zwart te maken en zichzelf beter voor te doen, zijn vrouwelijke strategieën in het werken aan een positieverbetering in de hiërarchie van wie ‘het aardigste’ is. Een ruzie van meisjes is dan ook veel moeilijker te doorgronden. In het bespreken van de ruzie komt niet alleen aan de orde wat er gebeurd is, maar wordt tegelijk gewerkt aan de pikorde. Ze geven vaak niet een objectief verslag van de ruzie, maar zijn bezig een ander zwart te maken en zichzelf wat gunstiger neer te zetten. Ze zijn onderling aan het manipuleren om er het beste vanaf te komen.


    De lichamelijke verschillen kun je zelf wel bedenken lijkt mij?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 9:38 ]


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Snor schreef:
    Ik vind het wel jammer dat je Nederlands nog geeneens goed is, dus ben bang dat dit Engelse artikel er ook niet in zit. Maar oke: misschien kan je op internet wat vinden? Ik denk dat er wel heel veel over te vinden is.

    Dat je niet goed bent in Nederlands, hoeft niet te betekenen dat je automatisch faalt in 't Engels :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Call me crazy, maar dat je dat niet zelf kan bedenken..?


    No growth of the heart is ever a waste

    Behalve ALLES aan hun uiterlijk?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nou kijk, jongens hebben een penis en meisjes hebben een vagina. Biggest difference ever.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Shogun schreef:
    Call me crazy, maar dat je dat niet zelf kan bedenken..?


    ik heb al een grote gedeelte bedacht, maar misschien weten jullie (mensjes van Q) nog meer verschillen ;)


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Potlood! Je snapt me wel.


    Firm believer of all that is magic