• Yeah.. Ik ging vandaag naar het huis van mijn beste vriendin Februharry Normaal is het van mijn huis naar school ongeveer 3 min.. Nu moest ik iets van 45 min. fietsen.. Ik ben&Was echt doodop..
    Op de terug weg fietste ze nog even met me mee Anders zou ik echt verdwalen xD Volgens mij wouw zij een boom knuffelen en smeet ze haar fiets neer en ging idd de boom knuffelen Xd.. Dus ik ook mijn fiets neerpleuren in het midden van het kleine weggetje (Daarnaast was een snelweg) even later zitten we samen in het midden van de weg tegen elkaars handen te meppen en gaat zij een gek dansje doen xD..

    Oja.. En daarvoor al gingen we naar elke auto zwaaien die erlangs kwam Xd, echt zo kijken of iedereen terug zwaaide.. Nee we zijn niet gestoord ofzo... komt er een vrachtwagen aan met een ZWAAIlight XD..
    Zij mooi zwaaien, heeft die vrachtwagen een foking awesome toeter XD..

    Oke.. Ik had ergens foto's.. XD Even zoeken..

    Yeah... Here It Is:


    Here is the lovely Februharry

    En een foto van mij komt nog wel want de anderen zijn erg lelijk omdat mn haar de heletijd voor mn gezicht waait..(Het waaide echt foking hard)

    Xxxx TheRumIsGone


    Don't be like the rest of them, darling

    Serieus?
    Geen reacties?
    Wij lagen helemaal slap van het lachen Xd..


    Don't be like the rest of them, darling

    Eh... Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Op die foto lijkt ze minstens 15 of 16, maar als ik naar jullie (typ)gedrag kijk, schat ik jullie 12 of 13.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eh... Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Op die foto lijkt ze minstens 15 of 16, maar als ik naar jullie (typ)gedrag kijk, schat ik jullie 12 of 13.


    comfort in c h a o s

    Assassin schreef:
    Eh... Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Op die foto lijkt ze minstens 15 of 16, maar als ik naar jullie (typ)gedrag kijk, schat ik jullie 12 of 13.


    VMBO-basis joh ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Xd Whaha Xd..

    Zij is 14
    Ik word in mei 14


    Don't be like the rest of them, darling

    Assassin schreef:
    Eh... Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Op die foto lijkt ze minstens 15 of 16, maar als ik naar jullie (typ)gedrag kijk, schat ik jullie 12 of 13.

    Oh please, gaan we mensen nu niet meer beoordelen op het uiterlijk, maar op het typgedrag? >.<

    OT: Sounds like fun. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Colorblind schreef:
    (...)

    VMBO-basis joh ;)

    Nee mensen gaan dit vast niet beledigend opvatten hoor. :')


    -

    TheRumIsGone schreef:
    Xd Whaha Xd..

    Zij is 14
    Ik word in mei 14


    Explains everything. Alvast gefeliciteerd.


    Your make-up is terrible

    Colorblind schreef:
    (...)

    VMBO-basis joh ;)


    Dat zegt niets, Rebecca. (cat)


    Your make-up is terrible

    Hmm..
    Xd Alsnog.. Het was fun.. XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Geniaal! Boomknuffelaars! (:


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Assassin schreef:
    Eh... Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Op die foto lijkt ze minstens 15 of 16, maar als ik naar jullie (typ)gedrag kijk, schat ik jullie 12 of 13.


    Daar mogen we mensen niet op beoordelen vind ik.

    OT: Haha, dan snap ik alsnog niet wat die titel ermee te maken heeft. (:


    Not all those who wander are lost.

    Doe ik ook altijd, maar dan met lantaarnpalen. Mei! Ik verjaar ook in mei! Wel, bijna in juni eigenlijk... 31mei! So proud...


    help

    Flanagan schreef:
    (...)

    Daar mogen we mensen niet op beoordelen vind ik.

    OT: Haha, dan snap ik alsnog niet wat die titel ermee te maken heeft. (:


    Nou volgens mij kwam dat ergens ter spraken Xd..
    Februharry moest ergens bij loten ofzo toen gingen ze steen papier schaar doen.. Zij echt zo mooi 'Steen, Papier, KAAAS!' XD..
    Ik vond het wel een leuke titel Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Colorblind schreef:
    (...)

    VMBO-basis joh ;)


    waar heeft dat mee te maken


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt