• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik luisterde naar wat Storm te vertellen had en ik begon te blozen om zijn complimentjes. 'Er zijn zat mensen voor mij weggerend vroeger,' zei ik. 'In principe, zelfs mijn ouders,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stacey Nagaari Price

    'Ik weet het niet, oké?' Het kwam er erg bot uit.. 'Sorry het was niet zo bedoeld zegmaar. Sorry...' Ik voel me nogal schuldig voor wat ik allemaal zei.. 'Maar ehm.. Misschien zijn er wel andere meisjes ik bedoel.. Er zijn leuke meisjes hier..' Ik probeerde maar iets om het te verbeteren nu maar hopen dat hij niet nog botter wordt of zelfs boos..

    Storm Andrew Tersten

    Ze bloosde. Er zijn zat mensen voor mij weggerend vroeger. In principe, zelfs mijn ouders,' Ik schrok lichtelijk van wat ze zei. 'Je .. Eigen ouders? Dus je hebt eigenlijk gewoon bij je oom gewoont?[d of t jezuuus.] Zonde..' Ik deed troostend me arm om haar schouder, ik had echt met haar te doen. Ik bedoel hoe kan je als ouder voor je kind 'wegrennen' dat is gewoon nogal .. sneu.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:38 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Sorry... het was niet zo bedoeld, zeg maar. Sorry,' verontschuldigt ze zich. 'Maar ehm... Misschien zijn er wel andere meisjes. Ik bedoel... er zijn leuke meisjes hier.'
    Mijn geïrriteerde grimas verandert in een kleine grijns. 'Doel je op jezelf?' plaag ik haar.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:38 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Stacey Nagaari Price

    'Doel je op jezelf?' Ik keek even raar maar moest lachen. 'Zit jij me nou te zeggen dat ik vind dat ikzelf goed voor jou ben meneertje? Ik weet niet ik ken je gewoon niet zo goed maar mischien wel, who knows.' Kaatste ik nogal terug. Daarna stak ik plaagend me tong uit.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Je .. Eigen ouders? Dus je hebt eigenlijk gewoon bij je oom gewoond? Zonde..' zei hij. Hij deed een schouder op mij heen. Ik knikte. 'Ik deed ze allemaal pijn,' zei ik simpel. Ik keek naar me voeten. 'Jake kon die pijn weghalen zeg maar, soort immuun voor mij,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Dat klinkt echt enorm goed om samen met jou op weg te gaan,' reageerde ik. 'Je geeft mijn toekomst een stuk helder zicht,' mompelde ik daarna tegen hem en drukte een klein kusje op zijn kaak. 'Ben je al eens in het buitenland geweest?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Ben je al eens in het buitenland geweest?' Ik knik. 'Ja ik ben in Amerika geweest, spanje, Iralië, portugal en nog wat andere landen en jij op Italië na?'

    Nouka

    'Oh, Amerika.. Daar zou ik graag eens naar toe willen als het kerst is, al die versieringen.. Geweldig gewoon!' Ik schud mijn hoofd van niet toen hij vroeg of ik verder ergens was geweest. 'Alleen Italië, mijn moeder ging vaak op vakantie zonder mij. Ik bleef dan bij mijn Oma tot ze terug kwam,' bromde ik zacht bij het denken daaraan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Mijn ouders hebben een auto ongeluk gehad,' zeg ik nu zacht terwijl de tranen over mijn wang begint te stromen. Ik kijk weg en begin zacht te snikken, 'Sorry dat ik je het niet eerder zei, ik heb echt niet tegen je gelogen. Ik sprak de waarheid alleen verborg ik dit deel,' zeg ik nog steeds met een licht gebroken stem. Ik laat mijn hoofd in mijn hadden vallen en begin te snikken. Het hele gesprek wat ze voerde heb ik niet mee gekregen gewoon omdat mijn gedachte er niet bij stonden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Ik schrok een beetje. Ik was zo diep in het Zendé zegmaar terug plagen dat ik bijna vergat dat Des nogal down was.. Worst friend ever.. Je kon merken dat ze het gesprek niet had gevolgd. Ik ging weer naast haar zitten. 'Het klinkt erg non-origineel maartoch, wat erg voor je. Het spijt me..' Ik deed mijn arm om haar schouder en knuffelde haar even.

    Storm

    Ze keek naar haar voeten maar ik pakte haar bij haar kin vast. 'Dat heet liefde en geven om. Ik weet niet hoe of wat van je ouders maar je oom gaf echt om je.' Het was best apart aangezien we maar een paar centimeter met onze hoofden van elkaar zaten. Ik voelde mezelf rood worden van de afstand. Ik ging met mijn hoofd dichterbij. Nee Storm dit is fout, je kent haar 1 dag. Ik ging snel naar achter, stond op alsof me broek niet goed zat en deed hen 'zogenaamd' goed. Ik werd volgens mij zo rood als een tomaat. Awkward...


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Dat heet liefde en geven om. Ik weet niet hoe of wat van je ouders maar je oom gaf echt om je,' zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. Hij kwam dichterbij, maar ging gelijk weer naar achteren. Ik was verward. Wat gebeurde er nou net precies allemaal? Ik ga hem per ongeluk de pijn van schokjes. Je weet wel, die schokjes die je krijgt als je statisch ben. 'I-i-ik,' stotterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik glimlachte, 'Dankje,'. Ik had even niks om te zeggen, ik was sprakeloos en wist gewoon niks meer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    ik voelde allemaal stroomshockjes. 'Naad.. Focus je .. Denk aan leuke herinneringen.' Ik ging dichtbij staan want ik haat stroomshockjes, ik stond nu zowat neus aan neus met haar. Met me handen langs haar middel. Ik had haar soort van vastgezet. 'Ontspan je..' Ik.. Er moet toch iets zijn.. Ik had een idee maar waarschijnlijk gaat ze me slaan. 'Naad ik heb een idee maar woord please niet boos??' Ik keek met 1 oog omdat het nogal pijn deed. Ik pakte haar hoofd met mijn handen en kuste haar op haar mond. Hopend dat het zou helpen..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nagaari

    'Geniet van de stilte.' Ik deed rustig even mijn ogen dicht maar even later deed ik ze weer open en liet Des los. IK PAKTE EEN MARSHMELLOW SMOLT DIE EN GAF DIE AAN HAAR. 'Je krijgt misschien een sugarrush maar hopelijk helpt de suiker je aan je stemming.' Ik glimlachhte, ik wilde haar echt helpen.. Ik zelf wenste me vader een onngeluk maar dit meisje, ze gaf om haar ouders.. Hoe zou het zijn om prrettige of perfecte oouders te hebben..?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Naad.. Focus je .. Denk aan leuke herinneringen,' zei hij. Het lukte me niet echt. Storm kwam dichter bij me en had zijn handen langs mijn middel geplaatst. 'Ontspan je..' zei hij. Ik bleef hem aankijken. Ik kon niet veel anders, hij zat paal voor me. 'Naad ik heb een idee maar woord please niet boos??' zei hij. Hij pakte mijn hoofd vast met beide handen. Wat ging hij doen? Ik wou het vragen, maar hij kuste me al. Mijn ogen verder groter en ik voelde gewoon dat ik iets deed. Ik wist alleen niet wat. Het had wel iets met pijn te maken, maar geen pijn als in pijn. Ik wist niet wat het was.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you