• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Aha...' zeg ik nog steeds niet-begrijpend. De stemming is ongemakkelijk. Eigenlijk wil ik Des troosten, maar ik houd rekening met Nagaari.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Sorry was ff eten zoeken, maken etc. XD ]

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    'Aha...' Hij zei het nogal onbegrepen. Ik zuchte/lachte kort. 'Gewoon een uitbarsting.. Ik bedoel je wordt niet elke dag ergens naar toe gestuurd zonder dat je het zelf wilt..? Snap je het zo..?' Ik at maar awkward verder een paar marshmellows.. 'Ehm.. Wil je?' Ik bewoog een beetje heen en weer met me lichaam. Ik stopte en nam snel een slok van me cola.. En ging weer verder met heen en weer gaan.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Ik snap het,' zeg ik met een knikje als Nagaari het uitlegt. Ze propt een paar marshmallows in haar mond en vraagt of ik ook wil.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, maar toch bedankt.' Het valt me op dat ze een beetje beweegt met haar lichaam.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ 'Het valt me op dat ze een beetje beweegt met haar lichaam.' Dat klinkt .. TE FOUT.. Nooffence ben een zware doordenker. ;3 ]

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    Zo beleefd praat hij. Ik orienteer hem even en kijk dan naar buiten. Even when the rain is falling down and the sky has a look to cry, smile. Smile, baby smile. Opeens kwam het in me op. Ik begon meer en meer te bewegen tot ik op me zij viel. ' Atuchii.' Ik stond op en ging weer rustig zitten als eerst. Awkward dus. 'En.. Vertel iets over jezelf.?' Ik probeerde maar iets..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Biw, ben te lui om te lezen wat ik gemist heb, ik lees nu alleen wat storm gezegd heeft XD]

    Nadia Stone

    'Ik weet niet het is gewoon zo. Achja nevermind gewoon,' zei hij. Ik glimlachte even en speelde door. 'I'm your biggest fan. I'll follow you until you love me,' zong ik. Ik hield van die lange uithalen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    Ik duwde mezelf weer overeind om hem goed aan te kunnen kijken. 'Meen je dat?' Vroeg ik hem licht verbaasd. 'Ik bedoel, natuurlijk zou ik mee willen, dol graag zelfs!' Zei ik direct er achteraan. 'Ik ben alleen een keer naar Italie geweest maar dat kwam meer omdat mijn moeder daar moest zijn.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Bwhahaha ik snap je XD Welcomeback btw;dd ]

    Storm Andrew Tersten

    Ik mocht het liedje niet maar het klonk tenminste mooi. Ik bleef maar staren alsof het niets was. Langzamerhand begon ik mee te neurien. Ah who cares.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik hoorde Storm mee neuriën. Ik lachte zachtjes. Wanneer ik klaar was met het liedje, gaf ik de gitaar aan Storm. 'Nou mag jij wat spelen,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    Ik knik. 'Natuulijk wil ik je mee hebben het lijkt me veel en veel leuker om
    samen op weg te gaan.' Ik neem haar hand vast en glimlach naar haar.

    Storm Andrew Tersten

    'Nou mag jij wat spelen,' Ze gaf me gitaar. Eerst begon ik te kloten want ik wist even megod niet wat ik moest spelen. Uiteindelijk begon ik maar Playing God van Paramore te spelen. 'Haha, Als Nagaari hier was konden we samen bijna alles van Paramore, we zijn een beetje op elkaar ingespeeld.' Zei ik door het spelen. Ik lachte. 'Had jij alleen je oom om mee te spelen..?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ze begint wilder heen en weer te bewegen en ik vraag me af wat ze aan het doen is. Nee, ze heeft ook geen oordopjes in of zo.
    Dan valt ze op haar zij en krabbelt snel weer overeind. 'En... vertel iets over jezelf?' stelt ze weifelend voor.
    'Nou, mijn kracht is dat ik door materiaal heen kan kijken,' begin ik. 'Door muren en metaal en zo. Maar ik heb het nog niet onder controle, dus nu is dat uitgeschakeld.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia Stone

    'Haha, Als Nagaari hier was konden we samen bijna alles van Paramore, we zijn een beetje op elkaar ingespeeld,' zei hij en ik lachte. Ik lachte zachtjes mee. 'Had jij alleen je oom om mee te spelen..?' vroeg hij. Mijn lach verdween en knikte een beetje. 'Maar dat was niet erg. Ik had veel lol met hem,' zei ik. 'Hoe kan ik je trouwens bedanken van het praten met me oom?' vroeg ik. 'En zeg niet. Het hoef niet, want ik wil je bedanken,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stacey Nagaari Price

    'Nou, mijn kracht is dat ik door materiaal heen kan kijken.' Eerst keek ik voor de grap wijs. Maar toen het tot me doordrong wat hij zei deed ik snel me handen voor men kleding, wieweet wat hij ziet.. 'Door muren en metaal en zo. Maar ik heb het nog niet onder controle, dus nu is dat uitgeschakeld.' Pfuww. 'Duss niet door kleding ..?' Ik was best nieuwsgierig en vond het nog interesant ook.

    Storm Andrew Tersten

    'Hoe kan ik je trouwens bedanken van het praten met me oom? En zeg niet. Het hoef niet, want ik wil je bedanken,' Ik stopte met spelen en keek haar even vaagjes aan. 'Het hoeft niet, geloof me. Mij WIL je niet eens bedanken ben toch alleen maar een idiote doordenker die elke keer blauwe plekken overheeft van een meisje.' Ik lachte in en om mezelf.

    [Kga eten ... ;x]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:32 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Eetse ;d]

    Nadia Stone

    'Het hoeft niet, geloof me. Mij WIL je niet eens bedanken ben toch alleen maar een idiote doordenker die elke keer blauwe plekken overheeft van een meisje,' zei hij en hij lachte. Ik deed mijn armen over elkaar. 'Ik ga jou bedanken en jij gaat zeggen hoe. Ik ben denk ik voor alles wel bereid, maar ik weet niet hoe erg jij doordenk. Ik hou mijn kleren aan!' zei ik lachend tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ze begint haar bovenlichaam al af te schermen als ze het hoort. Beschaamd kijk ik naar de grond als ze vraagt of ik door kleding heen kan kijken.
    'Ja, dat ook,' mompel ik zacht. Wedden dat ze binnen een paar seconden al weg is, uit mijn buurt?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~