• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik glimlachte en toen ze weg was pakte ik mijn BB, ik toetste het nummer van mijn broertje in, 'Helloo met Matthew,' werd er opgenomen. Ik kreeg een lichte brok in mijn keel,' Hey Matt, met mij,''Lexi! ik wou je vanavond al bellen,' zei hij met lichte paniek, ik fronste, 'Waarom wat is er dan aan de hand?' vroeg ik toen. 'Mam en pap hebben een auto ongeluk gehad,' zei hij toen zacht. het leek even alsof mijn wereld instortte, 'Wat is er gebeurd?!' 'Ik moest je van mama zeggen dat je niet mocht komen,' Ik keek vreemd op , 'WAT?!' 'Het spijt me Lex ik moet gaan,' en zo hinh hij op. Dit korte gesprek. Boos liep ik naar beneden en ging ik door naar de gymzaal ik moest mijn woede kwijt raken, niet alleen mijn woede maar ook mijn verdriet. Ik liep naar de boksbal, ik wikkelde mijn handen in met tape en begon meteen te slaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Storm bewoog zijn been heel snel op en neer. Het werkte me best wel op mijn zenuwen. 'Kun je erbij zingen? Ik denk dat ik het ken..' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat hij straks naar me keek. Ik knikte. Ik zong eigenlijk al. Ik begon wat harder te zingen. 'Heaven's gates won't open up for me. With these broken wings I'm falling. And all I see is you,' zong ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik weet het wel ben alleen te dom om het te onthoude. WACHT IKWEET HET..! 'Nickelback dacht ik. Heb er andere liedjes van gehoord enz.' Pas toen ik uitgesproken was viel me op dat ze een prachtige stem had. Mijn mond viel een beetje open en ik kreeg kippevel. Wow.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    De tranen borrelde zich in me op en stroomde over mijn wangen. De woede die ik had liet me alleen nog harder door trappen, stoten en van alles. Kickboksen, ik mis het zo verschrikkelijk erg. Een luide snik verliet mijn mond en ik begon nog intensiever te vechten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Ik merkte dat ik me stokjes bij gymlokaal was vergeten en liep mijn kamer weer uit. Ik zuchte kort. Hoe kan ik ze dan ook gewoon vergeten. Ik hoorde geluiden komen uit het gymlokaal. Wie zou dat zijn..? Ik keek even verbaasd om de hoek/deur en zag Des staan. Die zou toch bellen met haar broertje? Zou er misschien wat gebeurd zijn? Ik liep naar haar en stopte een paar meter achter haar. 'Liegen zou niet helpen.. Dat had je kunnen weten.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Nickelback dacht ik. Heb er andere liedjes van gehoord enz,' zei hij en ik knikte. Ik keek hem eventjes aan en zag dat hij naar me keek. Zijn mond stond een stukje open. Ik bloosde ervan. Ik schakelde over naar een ander liedje. 'My best friend gave me, the best advice. He said each day's a gift, and not a given right,' zong ik.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 22:04 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Woest draaide ik me om toen ik een stem hoorde, met een betraand gezicht keek ik Nagaari aan. 'Rot op,' Ik draaide me weer om en begon weer met klappen uit te delen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Proprius schreef:
    Alexander

    'Je geeft me het gevoel mezelf te kunnen zijn, iemand die nooit echt heb kunnen zijn,' Dan kust ze me. 'Waarom zou je niet jezelf zijn Nouka? Je bent leuk zoals je bent.'

    Storm

    over het andere liedje dat ze speelde wist ik zowat niks. Ben bijna nooit goed in gokken in nummers. Ik deed me ogen genietend glimlachte ik. 'Nadia, je stem is mooi, die moet je vaker gebruiken.' Ik oriënteerde haar even. Het was asociaal maar ik wilde het graag weten.. 'Sorry maar ken je NeverShoutNever! ?' Ik stoorde niet graag als iemand speelde maar als ze dit kan zou het leuk zijn.. Maar ik bedacht me opeens weer iets.. 'Euhh, was vergeten dat hij de namen nooit noemde..' Ik krabde even beschamend op me achterhoofd. Beter opletten Storm.

    Nagaari

    Ik keek strak naar Des. Ze draaide zich om en ik merkte haar betraande gezicht op. 'Rot op.' Ze draaide zich om, om weer verder erop in te slaan. Ik ging op de grond in kleermakerzit zitten. 'Nee, ik ken je dan misschien 1 dag. Maar waneer een persoon hulp nodig heeft moet die er zijn. Ik wil geen ruzie met je. Omdat ik je mag. Daarom wil ik je helpen en ik snap dat je me nu liever dood wenst. Maar ach.' Ik zuchte. 'Ik ben er hier.. Voor jou. En ik ben er nu.' Ik keek serieus.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 22:34 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    Ik keek hem even bedenkelijk aan. 'Zoals je weet is mijn thuisleven niet goed geweest. Als ik vrolijk, open of spontaan was dan stampte mijn moeder dat in de grond door me te vernederen,' reageerde ik en wendde mijn blik af. 'Ik heb maar een vriend gehad en zodra ze merkte dat ik daar gelukkig van werd nam ze dat ook weg..' Ik prutste met z'n shirt om opkomend verdriet te verbergen.

    [Late reactie maar zat in mediapark ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ HAHAHAHAHAH AMPO WHZZP'D ME NET ;; 'Nadia neemt Storm in beslag not funny qq en ..-' De rest isn't interesting. HEHE. HAHAHAHAHAHA THE FIGHT,, FIGHT OVER ME/STORM :3 Someone's Jealous? Nooffence Storm is ook aardig in de war. KUCHEKUCHE. Ik praat in de 3e persoon wat kindaa creepy is. XD ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ ik ga weer op mob dus gaat tijd kosten je snapt wel ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik hield de boksbal vast en begon te snikken. Ik leunde met mijn hoofd er tegen aan en de tranen begonnen over mijn wangen te stromen. Ik wou haar niet mijn hele verhaal vertellen dat hoefde niet, ik voelde me verschrikkelijk van binnen en het is mijn eigen schuld, ik wenste haar te leven in een hel toen ze me hier achter liet. Ik liet mezelf vallen op de harde vloer en legde mijn hoofd in mijn armen, zonder wat te zeggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Het was trouwens ook Nickelback ;P If today was your last day]

    Nadia Stone

    'Nadia, je stem is mooi, die moet je vaker gebruiken,' zei hij. Ik begon te blozen en raakte beetje uit de ritme. Ik had al snel de ritme weer terug. 'Sorry maar ken je NeverShoutNever!?' vroeg hij. Ik dacht eventjes na. 'Euhh, was vergeten dat hij de namen nooit noemde..' zei hij. Ik keek hem onder het spelen even aan en zag dat hij op zijn achterhoofd krabde. Ik glimlachte. Ik begon wat anders te spelen. 'Is dit het? Ik ken alleen dit stukje, maar dit speelde Jake altijd als ik verdrietig was,' zei ik en ging verder spelen. 'I love you one, a two, a three shoobee-doo. I love you four, that's more than I can afford. And I can tell some day that I'm gonna' say the truth. I love you five,' zong ik. Ik stopte en keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Mwhauhauah weet je ff hoe destiny zich voelt he bitchh, eey er moet echt een beetje actie komen ik ga Destiny zomaar iemand laten slaan BOEM PIEF PAF]


    The duty of youth, is to challenge corruption.