• Ik vroeg me af of iemand me kon helpen met het vinden van traditionele Chineze muziek die heel dramatisch en verdrietig klinkt? Maar het moet wel achtergrondmuziek zijn, het is voor ons project over de eerste keizer van China. We gaan zijn levensverhaal in een soort sprookje gieten en ik wil dat er op de achtegrond zo'n spannende en dramatische muziek klinkt. Maar alles wat ik vind is veel te relaxerend en het is niet de bedoeling dat de mensen in slaap vallen tijdens het verhaal. :'D
    Danku!


    Where there is a sea there are pirates...

    Aaawh ik dacht dat je moderne muziek wilde, dan had ik je heeeel goed kunnen helpen. ^.^
    hier. Je kan ook op Zen kijken of zo. (:

    ow wacht je wilde spannende muziek. Wacht even hoor, k ga voor je zoeken. (;

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 17:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hoshi schreef:
    Aaawh ik dacht dat je moderne muziek wilde, dan had ik je heeeel goed kunnen helpen. ^.^
    hier. Je kan ook op Zen kijken of zo. (:

    ow wacht je wilde spannende muziek. Wacht even hoor, k ga voor je zoeken. (;

    Aww, dankje! <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Maar misschien is moderne muziek ook goed, zolang het nog subtiel is?


    Where there is a sea there are pirates...

    klik
    klik
    Wow; echt moeilijk. Het is trouwens niet Chinees, maar Japans. Ik hoop dat je er iets aan hebt! ;ss


    | Reality is for people that lack imagination |

    of iets met trommels?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hoshi schreef:
    of iets met trommels?


    Ik heb deze gevonden: 1, 2, 3
    Ze passen er het best bij, want die eerste twee die je postte waren echt wel veel te modern en de laatste was een slechte opname...
    Ugh, het is echt moeilijk inderdaad.
    Toch bedankt! x


    Where there is a sea there are pirates...