• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken ;D
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten [Lezen voor de deelname]:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld
    ~Reserveringen blijven 1 a 2 dagen staan


    Karakterlijst
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Overige informatie:

    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Have Fun ;D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:51 ]


    Cookies!

    Naam: Melanthi Jansonides
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    Karakter: Melanthi is zeer nieuwsgierig. Ze heeft al een erg grote kennis voor haar leeftijd, maar ze doet er alles aan om die te verbreiden. Ze wilt van alles weten hoe het precies in elkaar zit. Ze is erg rustig, al kan ze soms zeer avontuurlijke dingen doen om bijvoorbeeld de dingen te weten te komen die ze no niet weet. Ze neemt wijze besluiten en ook al lijkt ze soms op een verlegen meisje dat alleen maar met haar neus in de boeken zit is ze erg aardig en avontuurlijk.
    Uiterlijk: Melanthi heeft hele lichte blonde haren en een erg bleke huid. Haar ogen zijn lichtgrijs.


    Overige informatie: Melanthi's ouders kent ze niet. Ze is opgevoed door een oude, wijze man die haar alle dingen die ze nu weet heeft bijgebracht.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:43 ]


    Cookies!

    mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wil je voor mij een meisje reserveren?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik reserveer een jongen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Wil je een meisje reserveren voor mij?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik zou graag een jongen hebben, ik ga zo een rol invullen


    Ex astris, sciencia

    ik reserveer een meisje!


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Naam: Elias Dekas
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: 15
    Karakter: Elias is een stille en rustige jongen die een erg grote familie heeft. Hij is een echte boekenwurm en veelbelovend.
    Uiterlijk: Hij heeft lang, krullend bruin haar en een licht gebruinde huid
    Overige informatie:


    Ex astris, sciencia

    Naam: Yulya Milehka
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    Karakter: Yulya vertrouwt te snel mensen, wat dan ook echt een nadeel is. Zelf is ze goed te vertrouwen, dankzij haar medelevingsgevoel en verantwoordelijkheidsgevoel. Ze heeft slimme tactieken om dingen uit te bedenken en houdt er van om te brainstormen en is daarbij dus ook een briljante denker.
    Uiterlijk: (voorstellen met blond haar en zonder piercing, make up, etc.)


    Overige informatie: --

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:00 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Voor de duidelijkheid: Ze wonen in het Oude Griekenland.
    Als je nog nooit van het verhaal van de Minotaurus hebt gehoord zou ik het maar effe opzoeken.


    Cookies!

    Naam: Alive
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 16
    Karakter: Alive is best wel ijdel en doet elke morgen zorgvuldig zijn haar. Hij bevind zich dan nooit in de buurt van meisjes zonder dat zijn haar gedaan is, dan schaamt hij zich.
    Bij vrienden is Alive gezellig, en hij stapt snel op mensen af voor een gesprek. Hij is niet verlegen. Als hij iets oneerlijk vind, kan hij soms een woede-uitbarsting krijgen. Misschien gaat hij dan zelfs schelden. Na die uitbarsting, als hij gekalmeerd is, heeft hij dan ook spijt. Tenzij het terecht is.
    Alive moet snel lachen en heeft vaak de slappe lach. Hij is zeker geen player of meidenjager.

    Uiterlijk:


    Overige informatie: -


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Kan ik een broer en zus reserveren?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Naam: Daphne Altair
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 13
    Karakter: Een beetje verwend, omdat ze gewend is alles te krijgen. Ze is eigenlijk wel behulpzaam, maar die kant van zichzelf moet ze nog ontdekken.
    Uiterlijk:


    Overige informatie: Haar ouders zijn hele rijke mensen, die haar alles geven waar ze om vraagt.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 19:28 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    CookAholic schreef:
    Naam: Daphne Altair
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 13
    Karakter: Een beetje verwend, omdat ze gewend is alles te krijgen. Ze is eigenlijk wel behulpzaam, maar die kant van zichzelf moet ze nog ontdekken.
    Uiterlijk:


    Overige informatie: Haar ouders waren hele belangrijke rijke mensen. Ze is pas nog aangenomen als model voor een modetijdschrift.

    Het speelt zich af in het oude griekenland, daar hadden ze nog geen modetijdschriften.


    Ex astris, sciencia

    ow tuurlijk , grapje --"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.