• In een wereld, hier heel ver vandaan, is alleen maar fantasie. Er zijn dorpelingen, tovenaar of magiërs, heksen, trollen, dwergen, zelfs feeën of elven. Maar de allerbelangrijksten zijn de Drakenkrijgers. Hun hebben allemaal hun eigen draak, die met alle elementen kunnen worden verbonden. Ze zijn eigenlijk beschermers van het land. Maar dat land is in tweeën gedeeld. Aan de andere kant wonen de kwaadaardige “mensen”. Daar zijn ook Drakenkrijgers, maar die willen de andere helft van het land voor zichzelf. Dus ze doen er alles aan om die helft ook voor zichzelf te hebben. Tenslotte willen ze de draken van de goede Drakenkrijgers stelen en laten opgroeien tot een verwoestend monster. Maar dat staat de goede kant helemaal niet toe…


    Ik weet niet of ik er een RPG van moet maken. Willen jullie jullie mening uiten? (:.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Weird is Wonderful.

    Ja, doen, mag ik dan meedoen??


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    LexLover schreef:
    Ja, doen, mag ik dan meedoen??


    Firm believer of all that is magic

    Doen en reserveer in dat geval een plaatsje voor me :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Doen en reserveer in dat geval een plaatsje voor me :)


    voor mij ook ;D lijkt me echt gaaf !


    On wednesdays we wear black

    LexLover schreef:
    Ja, doen, mag ik dan meedoen??


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zeg dan wel eventjes allemaal welke kant, goed of slecht, en welke soort (drakenkrijger, elf, fee, dwerg, trol, dorpeling, etc. XD)


    Weird is Wonderful.

    goed, en ik wil een elf zijn:Y)


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Ik wil ook wel mee doen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague