• En dan het liefste een verhaal dat nog geen 100 abo's heeft en bij elk hoofdstukje om een kudo smeekt. (:

    Ik heb een paar eisen. Ten eerste lijkt het me logisch dat het in normaal Nederlands [of Engels] word geschreven. Ik wil een origineel verhaal. Dus kom niet aan met een plot die ik vanaf hoofdstuk een kan bedenken.
    Seks mag, maar ik hoef geen compleet seks verhaal te lezen.

    Overige eisen:
    - Fanfiction mag, maar dan alleen over
    1D, [géén bromance] HP [géén drarry] Justin Bieber [als het verhaal echt boeit.] en misschien Twilight.

    - Onbekende verhalen
    Geen pro ana.

    Nou, kom maar op ;-]



    Gelieve de link met een korte samenvatting of zo iets in dit topic zetten (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:54 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    ik heb een verhaal over justin bieber die nog maar net is begonnen

    Lynnx schreef:
    ik heb een verhaal over justin bieber die nog maar net is begonnen


    - Link?


    Alleen maar tranen van geluk



    All this talking to you
    I don’t know what I’m to do
    I don’t know where you stand
    What’s inside of your head

    All this thinkin’ of you
    Is that what you’re doing too?
    You’re always on my mind
    I talk about you all of the time
    Avril Lavigne - Stop Standing There



    slightly based on reality and ambitions.

    misschien vind je het wat? (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    De Zwarte Raaf en het Rode Leger [Berlijn '45].

    Aight, niet helemaal historisch accuraat (zit er een paar maanden naast met een bepaalde gebeurtenis, maar heb het zo gelaten ivm de verhaal volgorde) maar hey, de schrijver was een 17-jarige student met een Havo-diploma, not one with a PHD in history (baby).

    Dit verhaal gaat basically over de ineenstorting van het Derde Rijk en de confrontatie met de Sovjets aan het oostfront, bekeken vanuit de ogen van een zestienjarige die gedwongen is heel snel volwassen te worden.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 22:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    050 schreef:
    (...)

    - Link?


    A Brand New Start

    Het gaat over een meisje die na veel tegenslagen, een nieuwe start neemt in Amerika. Maar gaat dat wel lukken?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 22:24 ]

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb van twilight. een met 60 hstukkenen nog een paar. Ook schrijf ik mee aan een twilight verhaal met vriendin maar daar hoort nog een ander bij. Ik kan geen links zetten want ik zit op de ipad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Natuurgebonden
    Titel zegt al veel (;
    Onbekende personen, fantasy


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    She's my creditcard shawty • ft. Justin Drew Bieber
    Dochter van één van de bekendste miljonairs in Nederland.
    Heeft alles wat haar hartje begeert.
    Haar hele wereld lijkt in te storten, als niets is wat het lijkt, en wat het lijkt niets betekent.


    Het blijkt allemaal één groot toneelstuk te zijn geweest.

    ________________


    Lovable Crimetime • ft. Justin Drew Bieber
    ‘Your last words?’ He just grinned, but he wasn’t sure. ‘I have no last words for you,’ she said fiercely to him and swallowed a moment when she looked at the gun. From the outside she could look quite sure, inside she felt insecure and she begged him not to do. But she wouldn’t show.

    ________________



    Misschien vind je het wat ! <3

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:03 ]


    LEGGO!




    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of haar gecompliceerde gevoelens voor beide mannen wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)