• De stelling van deze week luidt:
    De Quizlet nieuwsbrief moet interessanter.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eurydice schreef:
    Voor degene die willen weten hoeveel actieve leden Q heeft: Overige -> statistieken.
    Dat hoeft niet echt in de nieuwsbrief, behalve misschien als er een of ander gaaf, groot, rond getal is gepasseerd.

    Dat zijn niet de echt actieve leden toch? Ik zou best willen weten hoeveel verschillende mensen er in een week/dag online komen eigenlijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pollux schreef:
    (...)
    Dat zijn niet de echt actieve leden toch? Ik zou best willen weten hoeveel verschillende mensen er in een week/dag online komen eigenlijk.
    Niet hoeveel verschillende mensen er komen, maar ik denk niet dat je dat niet zo gemakkelijk kan berekenen. Wel page loads/visits.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Uneventful schreef:
    Eens, ik zou bijvoorbeeld willen weten of Q is gegroeid en hoeveel leden we er meer bij hebben. Nu ik al die lezers zie bij verhalen vraag ik me af hoeveel leden er meer zijn en hoe groot de Q familie is. (:

    Mee eens.


    Your make-up is terrible

    Uneventful schreef:
    Eens, ik zou bijvoorbeeld willen weten of Q is gegroeid en hoeveel leden we er meer bij hebben. Nu ik al die lezers zie bij verhalen vraag ik me af hoeveel leden er meer zijn en hoe groot de Q familie is. (:


    Dit. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hm .., hij is goed zo! :P


    Life is full of fake people

    GoedeleLover schreef:
    Ik vind hem zo wel interessant en overzichtelijk. Natuurlijk staat er niet altijd iets in wat ik leuk vind, maar dat hou je nooit tegen.



    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik lees hem nooit :$


    I'm not perfect but I'm just beautiful me<33

    Delightee schreef:
    Het gaat voornamelijk overnieuws, maar miss kunnen ze een weetje in plaatsen ofzo. Of iets wat nieuw/ veranderd is erbij

    ^ This.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    GoedeleLover schreef:
    Ik vind hem zo wel interessant en overzichtelijk. Natuurlijk staat er niet altijd iets in wat ik leuk vind, maar dat hou je nooit tegen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Yiruma schreef:
    Hij is goed zo. Ik lees hem toch niet volledig, maar kijk hem over.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dat is wel waar. Er kan misschien een weetje van de maand bij, of leuke achtergrondkleuren. Of een profiel van de maand! Dat zo GEWELDIG zijn!


    Define "good".

    ik lees deze eigenlijk vrij wijnig :/

    ik kan er niet over meepraten, want ik lees hem nooit. ik ben er niet op geabonneerd, zeg maar


    Fus Ro Dah!

    Voor, er zit enkel de foto, de quiz, de poll, het topic en de story van de week in. Het zou erg handig zijn als er bijvoorbeeld belangrijk nieuws of een melding voor een aanpassing in de regels in zou zitten, of een beetje tekst over iets speciaals dat er is gebeurd bijvoorbeeld. (Dit is geen kritiek, enkel suggesties!)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 19:47 ]