• Daar net, onder het eten hadden, we het over vernoemen. Zo vertelde een vriendin van mij dat ze vernoemd was naar haar oma. Toen vroeg ik aan mijn moeder waarom mijn tweede naam eigenlijk Joszefine is. Ze heeft namelijk een hekel heeft aan de naam Joszef dus waarom zou je je kind dan Joszefine noemen. Toen vertelde ze dat mijn vader zo'n fan was van Feyenoord dat hij me heeft vernoemd naar een van hun spitsen, Jószef Kiprich. Juist ja...
    Zo waar zijn jullie naar vernoemd? Als jullie überhaupt naar iemand vernoemd zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn tweede naam is de naam van de moeder van mijn moeder, en mijn derde naam is de naam van de moeder van mijn vader, en bij mijn zus is het precies andersom, maar wel dezelfde namen lol

    oh, en met mijn eerste naam ben ik naar niemand vernoemd, behalve dat iemand in de buurt een kindje had gekregen die dezelfde naam had en die vonden mijn ouders zo mooi :')

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:12 ]


    As travars

    Mijn echte naam komt uit een film.
    En mijn doopnamen zijn van familieleden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naar mijn overgrootoma die Anna heette. Ik heet Kiana ;'D


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    eerste naam vond mijn vader gewoon heel mooi en mijn 2e naam is vernoemd naar mijn oma, de moeder van mn vader


    I solemny swear i am up to no good

    Mijn naam is mijn oma's naam in het frans (cat)


    -

    Ik heet enkel naar mezelf; Sanne. Niet vernoemd (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Naar niemand of iets x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik ben niet naar iemand vernoemd voor zover ik weet. Hoewel de jongens op mijn school wel een aantal van mijn beroemde naamgenoten weten


    Physics is awesome

    Naar niemand.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naar Catherina de Grote.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben vernoemd naar mijn moeder, mijn tweede naam. Maar die ga ik niet zeggen want die is echt heel lelijk en hij is fout gespeld door mijn vader. Het was dan ook niet de bedoeling om die naam te krijgen, maar mijn vader had even voor de leuk een extra naam opgegeven. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn tweede en derde naam zijn naar mijn beide oma's en mijn eerste naam is van een hockeymeisje, mijn vader vond het een leuke naam. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb maar één naam en ben naar mijn moeders oma genoemd, die Anna heette. Ze was dol op haar oma. En Anna vond ze niet mooi dus toen werd het Anne.


    Take risks and conquer your fears.

    Naar mijn oom.
    Mijn oom heet Nico, en ik Nicoline. Et voila.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Emily is mijn echte naam, die is van mijn oma haar doopnaam dat Emma is. Mijn moeder haar doopnaam is mijn tweede naam en mijn roepnaam is een afkorting van Emily, namelijk Amy.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.