• He mensen,

    Voor een paar dagen geleden was ik mijn gezicht aan het wassen en toen bleef er een lusje van het washandje achter mijn balletje hangen, waardoor er even een flinke pijn door mijn lip schoot. Meteen gekeken of alles nog goed zat en dat was ook zo.
    Gister ging ik mijn tanden poetsen en toen bekeek ik mijn piercing even. Ik kom hem gewoon draaien en bewegen, maar aan de buitenkant zit een klein inkepingkje aan een kant en er komt ook wat wit spul (ik denk soort ontsteking) uit.

    Dus mijn vraag: Moet ik het behandelen als een nieuwe piercing, dus met spoelen met zout en mondwater, of moet ik het gewoon in de gaten houden als het zo blijft, want als ik het straafje tegen de binnenkant van mijn lip duw doet het een beetje zeer, maar als ik hem aan de buitenkant een beetje beweeg ook.

    Ps. Ik heb er een langer staafje in gedaan en daardoor bleef ik dus hangen. Nu laat ik deze er dus in zitten, omdat ik bang ben dat mijn lip toch nog een beetje opzwelt of zo.

    Tips? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geen lippiercing, maar wel ervaring met een navelpiercing die geregeld een ontsteking kreeg. Zoiets had ik ook wel eens als ik een wat hogere broek of strakkere top aanhad, waardoor ik eens ben gaan informeren. Tegen mij werd verteld dat het inderdaad behandeld moet worden als een nieuwe piercing, puur omdat het geen kwaad kan en tegelijk ook desinfecteert en dergelijke. Het kan in ieder geval geen kwaad dus om het even te spoelen met zout en mondwater, al zou ik het ook zeker wel in de gaten houden. Het is immers je lip, dus dat is wel belangrijk. Al klinkt het in mijn ogen echt niet als iets ergs. Sowieso was het een slimme zet een langer staafje in te doen, want de kans dat het gaat zwellen is er zeker.

    In ieder geval veel sterkte, het klinkt niet prettig om te hebben... ik hoop dat het zo opgelost zal zijn, want een ontsteking is nooit fijn, vooral niet als het bij je lip zit, die gebruik je nogal wat.


    I'm your little ray of pitch black.