• Morgen moet ik -zoals véle andere- weer naar school. Maar ik ben zo verkouden dat ik vandaag alleen al vier zakdoeken, twee theedoeken en twee pakjes zakdoekjes heb vol gesnoten. En mijn oren piepen D:. De details bespaar ik jullie.
          Maar ik moet naar school, vanwege een belangrijk project..Hebben jullie misschien tips om je minder 'verkouden' te voelen?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:42 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Neusspray en dropjes (cat)

    Eet veel van die mintsnoepjes!

    Goed en veel slapen, dat werkt bij mij.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Goed en veel slapen, dat werkt bij mij.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik heb géén idee, want ik zit met net hetzelfde probleem. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hmm dunno, ga anders even lekker douchen o.i.d? XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ellis schreef:
    Ik heb géén idee, want ik zit met net hetzelfde probleem. D:


    Kak.

    @Al het boven staande. Dat is wat ik tot nu toe doe, maar daar ga ik dan maar eens even mee door. En lekker vroeg onder de wol.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Chroniqueur schreef:
    Hmm dunno, ga anders even lekker douchen o.i.d? XD


    Ik ben gisteren en vandaag geweest! ):


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Pfff, dat heb ik dus ook.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Niet naar school gaan
    Ik had dat vorige week ofzo ook, ik had een heel belangrijk Wiskunden proefwerk, uiteindelijk heb ik dat proefwerk verpest en ben ik naar huis gegaan omdat ik me zo ziek voelde.
    Echt, hoe belangrijk dat project ook is,
    Als je niet lekker bent gaat het mis, tenminste bij mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one