• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    Luke Charles Sanz

    Ik sta voor de auto te wachten als Alison mijn been aanvalt. 'Hey Ali.' Ik til haar op. Ze zwaait naar Amy en haar moeder voor ik haar mee naar mijn auto neem. 'Ik vind het altijd veeeeel leuker als jij me ophaald.' Verklaard ze als ik haar gordel heb omgedaan.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik lach even.
    'Luke komt voortaan wel altijd, vindt hij leuk,' plaag ik vooral Luke. Ik weet wel dat hij het niet erg vindt om Alison op te halen, maar het lijkt me dat hij het niet iedere keer wil doen.


    [Bijna weer een topic vol.(wbw)]


    everything, in time

    [Yeaaah]

    Luke Charles Sanz

    'Luke komt voortaan wel altijd, vindt hij leuk,' Ik grinnik. Alison knikt
    blij en klapt in haar handen. 'Luke gaan wij zo op de trampolini.' Ik lach.
    Ze kon trampoline niet uitspreken. 'Ja wij gaan op de trampolini'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik schiet hard in de lach. Trampolini? Alison kijkt me via de achteruitkijk spiegel raar aan, alsof ze geen idee heeft waar ik het over heb, waarom ik lach. 'Dat wil ik wel eens zien, Luke kan zeker supergoed salto's maken en zo?'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Dat wil ik wel eens zien, Luke kan zeker supergoed salto's maken en zo?'
    Alison knikt hefig met haar hoofd. 'En kan jij ook goed trampolini springen?' Ze keek Katherine aan en ik concentreerde me op de weg. Ik parkeer mijn auto en help Alison uit te stappen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Pft, natuurlijk! Ik kan alles hartstikke goed.' glimlach ik naar haar en Alison lacht terug. Ik help haar uit de auto terwijl Luke de deur openmaakt, gelijk rent ze door naar achter waar ze haar schoenen uit trekt en de trampoline op springt. 'Jeetje wat een energie! Waar haalt ze dat toch vandaan?'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik lach en haalt mijn schouders op. ''Ik heb werkerlijk heen idee. '
    Ik trek mijn schoenen uit en klinkt bij Alison op de trampoline.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Het liefst zou ik erbij klimmen, maar omdat de misselijkheid nog niet helemaal weg is lijkt me dat geen slim idee. Het rare is, dat ik ondanks mijn misselijkheid wel honger heb. Trek in.. Augurken. Gosh, ja, dat zou lekker zijn! Ik schud even mijn hoofd.
    'Laat die salto maar eens zien!'


    everything, in time

    Luke

    Na een tijdje springen roept Katherine dat ze mijn dalton wilt zien. Ik knik
    Alison gaat wat aan de kant en ik maak een salto. Alison klapt
    blij rn gaat weer verder met

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Whoe! Dat is echt heel sexy als je dat doet,' grijns ik. Alison doet ook een kleiner trucje om te laten zien dat ze ook wat kan en ook voor haar klap ik.
    'Rare vraag, maar hebben jullie augurken in huis?' vraag ik grijnzend.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Net als Alison schiet ik in de lach. 'Nee ik geloof het niet, volgens mij werd niemand in dit huis augurken maar je kunt kijken. ' ik gebaar naar het huis. Ik schud nogsteeds lachend mijn hoofd. 'Waarom augurken?' Ik kijk haar grinnikend aan.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik gebaar lachend dat ik het zelf ook écht niet weet.
    'Daar heb ik nu echt zin in,' grijns ik. 'Wil er iemand anders nog wat eten of drinken? Ik ga nu toch naar de keuken.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik kijk naar Alison die haar hoofd schud. 'Nee wij hoeven niets maar kregen je lekker uit in de keuken. ' Ondertussen spring ik lekker door met Alison die steeds hoger en hoger wilt. 'Lulu als jij met Katherine gaat trouwen mag ik dan jullie bruidsmeisje zijn? ' ze lijkt me hoopvol aan. Ik ben blij dat Kathy nu weg is. 'Van mij wel maar we gaan nog lang niet trouwens Alie.' Ze knikte maar lijkt toch erg blij met dit nieuws.

    [ Ik zal wel een nieuw topic openen :3 ]

    Binnen zoek ik me dood, in de voorraad kasten, in de koelkast, maar ik vind geen augurken. Misschien maar beter ook, want ik voel mijn misselijkheid weer opkomen. Ik loop terug naar buiten en haal mijn schouders op.
    'Helaas, niets.' Alison is op haar rug gaan liggen en vliegt steeds omhoog, omdat Luke springt. 'Wat hebben jullie gisteren nog gedaan?' vraagt ze nieuwsgierig.


    everything, in time

    [Yeaah]

    Luke Charles Sanz

    'Wat hebben jullie gisteren nog gedaan?' Ik schiet in de lach. 'We gingen een film kijken.' Ze fronst naar me. 'Waarom mocht ik dan niet mee kijken?' Ik heb gelukkig een antwoord. 'Omdat het een heeeeele enge film vraag maar aan Katherine.' Grijns ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt