• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [wachten waarom? Als ik daarop zou wachten zou ik nog niets gepost hebben...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [CrumbCake jij kunt nu wel posten met Fred!:D]

    [edit; oops, ik zag dat je op de vorige pagina gepost had xD Ignore this message.]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:15 ]

    [Uhh ja is goed. Hopelijk is Valor er snel ;d]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik keek naar hem op. De vraag was voorzichtig gesteld, maar desondanks wist ik een krachtig antwoord te formuleren. 'Ja. Ik heb mijn lieve ouders, mijn broers, mijn vrienden, mijn vriend - en mijn...'
    Ik kon het nauwelijks over mijn lippen verkrijgen en ik sloeg mijn wimpers neer. Mijn meest dierbare 'bezit'. Maar hoe zou hij er tegenaan kijken? Wat voor beeld zou hij van me krijgen?
    Ik keek hem opnieuw aan. 'Mijn dochtertje,' fluisterde ik op z'n allerzachtst. Ik kon niet voorkomen dat er een soort trots door mijn stem heen klonk. 'Mijn lieve Lily.'

    Frederick Smith, district 5

    Ik kon mezelf wel afmaken, geweldig Fred, helemaal geweldig!
    'Het spijt me, ik had het niet moeten vragen,' verontschuldigde ik me. 'Maar het is een mooie naam,' zei ik glimlachend. Dit was het meisje dat voor mijn part moest winnen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Weet iemand iets van Violet en Alex?]
    [Edit: Violet is er blijkbaar gewoon uitgestapt, maar Alex zou er moeten zijn...]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:36 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ergens was ik blij dat ik het hem verteld had. dat ik iemand van de Tributen in vertrouwen had durven nemen. Mijn trots, mijn kind - dat kon ik toch niet helemaal voor mezelf houden? In District 12 was iederee op de hoogte.
    Toen hij zei dat hij het een mooie naam vond, begon ik spontaan te glimlachen. 'Het is altijd mijn favoriete naam geweest,' reageerde ik vrolijk, maar wel zo zacht dat alleen hij het kon horen. 'Toen ik erachter kwam mijn baby een dochtertje was, koos ik er gelijk voor.'
    Ik glimlachte waterig. Ik mistte haar, mijn vriend, mijn ouders en broers - iedereen - zó erg.
    'Heb jij nog iemand die thuis op je zit te wachten?'

    [CrumbCake ik weet het van Alex niet, en wat stom dat Violet eruit is gestapt zeg]

    CrumbCake schreef:
    [Weet iemand iets van Violet en Alex?]
    [Edit: Violet is er blijkbaar gewoon uitgestapt, maar Alex zou er moeten zijn...]



    [Ehm, ik heb niks gehoord van thePineapple na meerdere berichten te hebben gestuurd, dus ze is er gewoon uitgezet eigenlijk. Hoezo dan?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 5

    Mijn groene ogen richtten zich weer op de schoenen, die dingen kregen veel te veel aandacht vandaag...
    Wachtte er iemand echt op me? 'Nee, nu misschien even, door de schok weten ze misschien weer een weekje wie ik ben, maar ik heb vijf jongere zusjes, na de eerste twee viel het nog mee, ik was ook nog jong, maar na de drieling zorg ik voor mezelf. Natuurlijk zijn ze druk, maar ik was toen ook pas twaalf en ze vergaten dat er ook nog een zoon was. Ik woon niet eens meer bij hen, ik heb een tijdje bij mijn grootouders gewoond, de enige die nog wisten dat ik er ook nog was, de enigen die zagen dat ik betere jobs kreeg. Maar ze waren oud en nadat ze overleden ben ik daar blijven wonen, alleen, ik was pas veertien,' zuchtte ik. Jep, ik was de vergeten zoon...

    [Arg, dan maar zonder pact...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Hij had me een tijdje geleden geantwoord, maar dat was het laatste dat ik van hem hoorde...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    CrumbCake schreef:
    [Hij had me een tijdje geleden geantwoord, maar dat was het laatste dat ik van hem hoorde...]


    [Wordt diegene gespeeld door SUMMERx? Die is namelijk gestopt omdat ze het te druk met school had..]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik luisterde met onverdeelde aandacht, terwijl ik me afvroeg waarom hij toch zo vaak zijn wimpers neersloeg. Een onmiddelijk gevoel van medelijden kwam bij me op toen ik zijn woordenstroom aanhoorde. Wij hadden thuis nooit een makkelijk leven gehad, maar wel geliefd.
    'Je bent misschien alleen, maar ik weet zeker dat ze om je geven.' Ik wist dat het nutteloze woorden waren. Dat je de liefde diende te voelen voordat die woorden geloofd konden worden, maar ik wist wel dat het waar was.
    Ik legde mijn hand meelevend op zijn arm. 'Ze houden van je.'



    [Desire, Castor Pollux Solace • Pendragon dan? Ze is ook niet vaak online, ik vroeg me af of ze er nog in zit:p]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:58 ]

    [ RetteMichXX, ik heb denk ik echt alles gelezen hoor, maar niets van haar/hem...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ik heb beiden een berichtje gestuurd. Als ze binnen 2 dagen niet reageren gaan ze er ook uit.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 5

    'Ze hebben me niet bezocht voordat ik moest vertrekken, alleen Lucy, mijn oudste zusje en June, mijn beste vriendin. De rest was te druk bezig met de drieling,' zuchtte ik. Ik had dan geen geliefd leven gehad, ik had het makkelijk gehad en ik had een leuke job, behalve dan de bloedzoekers opjagen...
    'Maar het doet er niet meer toe, niemand zal me missen. Lucy gaat terug naar hoe het was toen ik niet bestond en June, zij komt er uiteindelijk overheen en trouwt met die jongen die ze zo leuk vindt,' zuchtte ik, het deed pijn, maar het was beter zo...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...