• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik schonk hem vlug iets alcoholisch in en was maar al te blij dat hij niet over de Arena wilde praten. 'Hij heet Castor Solace. Ik heb hem nog wel even gezien in het Capitool,' zei ik tegen hem. 'Ik ken hier niemand. Nou ja, niemand - ik ken ze van gezicht, maar daar blijft het eigenlijk bij.'
    Een Avox kwam langs, gevuld met een dienblad met vol lekkers. Ik pakte er een paar hapjes af en drukte er een aantal in Fred's handen.
    'Kun je het goed met Violet vinden?'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:09 ]

    Jonathan Walker || District 11
    Tijdens het boogschieten komt Freya ook maar trainen. ik besluit ook maar naar het eetbare planten onderdeel te gaan.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Frederick Smith, district 5

    'Ik ken haar eigenlijk niet echt, je kent district 5 misschien niet echt, maar de mensen leven niet met veel anderen samen, we doen veel wetenschappelijk onderzoek enzo, maar dat is niet met veel mensen samen. Ik zie haar soms lopen, op weg naar huis of werk, maar ik heb nooit met haar gesproken. Ik was ook daar redelijk op mezelf,' bichtte ik op.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    ik zie Freya binnenkomen en Jonah naar haar toelopen. ik ben net al bij de eetbare planten geweest, dus ga ik in de buurt zitten bij het vuur maken. dat moet ik namelijk ook leren.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    'Jij was hier toch goed in?' vroeg ik me af toen Jonah naast me kwam staan en planten bestudeerde.
    'Ik reken op je hoor, want alleen verhonger ik waarschijnlijk zodra de rugzakken leeg zijn,' zei ik glimlachend, ik had er eigenlijk wel vertrouwen in.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || District 11
    Ik zie Lisa binnenlopen en bedenk dat ik al genoeg over eetbareplanten afweet. en ga ook maar naar het vuurmaken. vrolijk zeg ik 'hallo, ik was eerder vandaag al bij je kamer, maar je was er niet.' als antwoord op Freya's vraag roep ik nog snel 'ja. dat komt wel goed hoor!'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:14 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik luisterde geïnteresseerd naar zijn woorden. 'Dat geeft toch niet?' glimlachte ik als hij opbiechte dat hij veel alleen was.
    'Ik ken Castor ook niet echt, hoor. Maar in ons district gaat het totaal anders. We kunnen niet zonder elkaar leven. Iedereen doet wel iets om het eten op tafel te krijgen -' ik twijfelde een moment voor ik met mijn woorden verderging, '- en soms moeten we daarvoor de regels breken. Honger leiden is niet nieuw voor mij.'
    Ik trok zuchtend een stoel naar me toe en liet mezelf daarop vallen. Een tweede die ik meetrok, duwde ik naar Fred toe. 'Jouw district lijkt me interessant. Bij ons draait het alleen om de mijnen, waar de vrouwen niet eens naar binnen mogen.'

    [Een mijn topic-bericht :W]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik zie Jonathan meteen naar Lisa lopen bij het vuurmaken, ik beet op mijn onderlip. Begrijp me niet verkeerd, ik kende Jonahthan apmer, maar het was geen goed idee om te close te worden met andere tributen. Ik was dan even egoïstisch, maar er waren thuis mensen die mij nodig hadden, ik ging bij hen zitten en keek naar het vuurmaken zonder iets te zeggen. Ze waren zo gefocust dat ze me niet eens opmerkten, ah, dat gebeurde wel vaker, ook thuis, ookal stoorde het me niet, ik wou gewoon terug thuis zijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    Jonah komt hierheen lopen. 'hallo, ik was eerder vandaag al bij je kamer, maar je was er niet.' dan roep hij naar Freya 'ja. dat komt wel goed hoor!'
    'klopt'antwoord ik hem. 'ik was hier, oefenen met boogschieten. wat komt wel goed?' vraag ik erachteraan met een hoofdknik naar Freya.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || District 11
    'daar ga ik wel vanuit' antwoord ik.
    'Freya Gaat het goed?' Vraag ik ongeïntreseerd.
    Ik kijk Lisa Weer Glimlachend aan en vraag 'hoe ging het oefenen?'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:23 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Frederick Smith, district 5

    'Interessant? Die mutaties? Die zijn een hel, wij mogen de vuile klusjes van het Capitool opknappen,' fluisterde ik, niemand hoefde dit te horen. 'Er zijn al vaak problemen geweest, de gevaarlijke dingen worden bij ons bewaard en ze zijn soms echt niet te houden. Vorig jaar hebben bloedzoekers aangevallen in een lab, ze probeerden ze te perfectioneren, voor het Capitool, natuurlijk, er stierven mensen en een dee van het voedsel raakte besmet, 5 is niet zo arm, maar we kregen geen nieuwe voorraad voedsel hoor,' zuchtte ik, het had eeuwen geduurd om al die bloedzoekers af te maken, ik had moeten helpen en was verschillende keren gebeten...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Andrew Conrad Scott | District 6.
    Na een tijdje bij andere groepen gekeken te hebben, loop ik verder. Mijn mede tribuut heet Aphrodite, letterlijk 'de godin van de liefde'. Ik moet er wel om lachen. Maar omdat ik geen idee heb waar ze is én hoe ze eruit ziet, slenter ik het terrein rond. Boogschieten, klimmen, vuurmaken en nog meer. Alles kan je hier oefenen. Op mijn blaadje staat geen mentor, lekker handig.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:24 ]

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ja hoor, ga vooral verder!' zei ik met een zoete glimlach, dat had een tijdje geduurd, maar ze hadden me uiteindelijk toch gezien.
    'Ik ga me omkleden voor het diner, Nolan ging een plek voor ons vrijhouden, kom je ook bij ons zitten Lisa?' vroeg ik zo vriendelijk mogelijk, ondaks het feit dat we morgen in oorlog zouden zijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || District 11
    'nee, ik moet me ook gaan omkleden, ik haal je wel op Freya'zeg ik vriendelijk.
    'tot zo!' Zeg ik met een lieve glimlach erbij.
    en ik loop naar mijn kamer...

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:27 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.