• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ik vind het best grappig, het geeft inspiratie om te schrijven]
    Aphrodite Elizabeth Haliburton
    na 12 pijlen is er nog geen één raak. ik raak gefrustreerd, maar herinner me dan wat mijn vader me heeft geleerd. 'als je focust, komt alles goed' dat zijn ook de woorden die hij tegen mij zei na de boete. ik focus op de plek waar een hart hoort te zitten en laat de pijl los. Raak!!


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik ga even wat drinken halen.' Ik glimlach naar Castor, mijn districtgenoot, en loop dan van hem weg. Ik schenk mezelf iets onbekends in. Het is wit en melkachtig, maar proeft zoet. Ik neem een grote slok en de alcohol schuurt plezierig door mijn keel heen. Ik sluit mijn ogen, terwijl mijn gedachten met me op de loop gaan.
    Morgen zouden we de Arena in gaan. Zou het ons leven voor eeuwig veranderen...
    Ik strijk met lichte wanhoop op mijn gezicht door mijn haren heen en att de rest van het glas. Ik wist niet of ik dit wel kon.

    [ik kan niks zonder mijn districtgenoot, dan maar weer lonely.]

    [@ hierboven, heeft je mede tribuut tot nu toe nog níks gepost?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [er zijn twee posts tussen ons geweest ofzo. Daarvoor heeft ze voor zover ik weet nog een keer gepost, helemaal in het begin ofzo.]

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik pak de klipjes dankbaar aan. "Bedankt!" zeg ik. Samen lopen we naar de trainingszaal. Uit de collectie bogen, pak ik dit keer een andere. Anders zou ik teveel getrained raken op een bepaalde boog. De pijlen die erbij horen zijn weer erg gestroomlijnd.

    Het schieten gaat me behoorlijk goed af. "Het is handig als je in meerdere wapens leert vechten." zegt Dewi. Ik knik, en loop naar de messen. Ze voelen heel anders aan. Ik zal nog veel moeten leren, en ik loop naar de eerste oefenpop

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:54 ]


    Tijd voor koffie.

    [ Hello, uhh mag ik korte samenvatting? tenminste hebben Mira en Valor nog wat gezegd?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Pagina 2 heb ik gereageerd]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ is goedd thank uu ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mijn districtgenoot in 5 én mentorstribuut in 13 hebben allebei nog helemaal niet gereageerd -_-]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Paar vragen:
    - Hoe weten de tributen dat ze bij elkaar horen?
    - Kunnen de tributen bij de andere kijken?]

    [@ twee hierboven vervelend he:P]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:07 ]

    Annabeth December Claire, mentor 13

    'Probeer de werpmessen, die kunnen handig zijn als je je ergens verstopt, niemand ziet je en dan boem. Het is voorbij, ik kan niet genoeg zeggen dat je wapens moet zoeken, niet per se bij de hoorn, maar zeker er rond!' gaf ik Melissande mee, waar was Alex, hij kon wel wat advies gebruiken!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik keek Mira aan. 'Ik ben fysiek klaar ja.' Ik dacht na mijn beste punten? 'Zwaardvechten en behendigheid.' Ik knikte goedkeurend. 'De rest van de onderdelen gaat me ook gemakkelijk af, behalve het knopen onderdeel,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Paar vragen:
    - Hoe weten de tributen dat ze bij elkaar horen?
    - Kunnen de tributen bij de andere kijken?]

    [iedereen zet z'n district bij zijn naam, en ja volgens mij mag dat gewoon]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik begon naar de poppen te gooien. Het is heel anders dan pijl en boog. De messen waren minder behendig voor me, het handvat was zwaarder, en ik vind ze minder gestroomlijnd. Maar wat moet, moet. Na 12 keer gooien, raak ik het ding. Niet als een geweldig schot, maar gewoon. Je kon er iemand mee verwonden. Een van die mensen die ik daarnet heb bekeken. Mijn gezicht betrekt. Concentrate. Zegt een stem in mijn hoofd, en ik ga geforceerd door met het proberen te raken van de schietborden


    Tijd voor koffie.