• When she was just a girl
    she expected the world.
    But it flew away from her reach
    so she ran away in her sleep.
    And dreamed of para-para-paradise.
    Every time she closed her eyes.

    I remember you said, "Don’t leave me here alone."

    Dit jaar staan de 74ste Hongerspelen voor de deur van District 12
    en de zestien jaar ouder Malena Brooks ziet hier zoals elk jaar weer
    tegen op.
    Maar dit jaar zullen de Hongerspelen een vreselijk andere wending
    nemen voor het meisje met de grote hekel aan het Capitool..

    "I almost forgot. Happy Hungergames."


    Rollen nodig:
    # Meisjestributen uit district 1 t.e.m 11 geen district 1, 2, 4, 8, 9,10,11 & 12
    # Jongenstributen uit district 1 t.e.m 11 geen district 1, 5 & 12


    Informatie:
    Volledige naam:
    Bijnaam: Een eventuele bijnaam die de andere tributen aan hem/haar geven gebasseerd op uiterlijk-/karaktertrekken
    Leeftijd en geboortedatum: tussen 12-18. Niet alle tributen zijn 16 zoals Peeta & Malena
    District:
    Familie:
    Uiterlijk: Duidelijke foto en graag ook wat verdere uitleg. Liefst bekendheden. Geen Josh Hutcherson en Demi Lovato
    Karakter: Liefst zo uitgebreid mogelijk. Niet iedere tribuut is een lief vogeltje dat geen vlieg kwaad zou doen, etc..
    Wapen: Waarmee kan de tribuut het beste mee overweg en wat zijn zijn/haar zwakheden. Aan welke trukjes en wapens gaat je tribuut het meeste hebben van zodra hij/zij in de arena zit?
    Extra's: Alles wat je zelf maar belangrijk genoeg vindt om te vermelden
    Waarschuwen?

    Alvast bedankt voor degene die een rol willen invullen, en meerdere rollen per persoon mag natuurlijk altijd!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 20:05 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Volledige naam: Dean Hastings
    Bijnaam: -
    Leeftijd en geboortedatum: 18, geboren op 21 maart.
    District: 7
    Familie: Hij is de zoon van de burgemeester van district 7, Bill Hastings. Samen met zijn vrouw Isabella, heeft hij drie kinderen. Dean is de oudste, dan komt Bella van 16 en daarna Johnny van 7 jaar oud.
    Uiterlijk:


    Jared Padalecki (Supernatural)
    Dean is de mannelijke versie van Piper Blackwood, perfect dus. Hij kleed zich altijd op zo’n manier dat zijn lichaam, en dan voornamelijk zijn spieren, op zijn best uitkomt.
    Karakter: Dean is echte womanizer, en schaamt zich daar niet voor. Hij kan aardig arrogant overkomen, maar hij noemt het zelf liever ‘goede zelfkennis’. Ondanks dit karaktereigenschap, is hij ook erg aardig, en zorgt hij ervoor dat iedereen in zijn omgeving het naar zijn zin heeft.
    Wapen: Dean moet het van zijn krachten hebben. Hij is verschrikkelijk sterk, en zal daar dan ook de nodige mensen mee uitschakelen. Ook kan hij goed overweg met een mes en is hij goed in speerwerpen.
    Extra's: Hij heeft al jaren lang een crush op Piper Blackwood. Maar die heeft op alle mogelijke manieren duidelijk gemaakt dat ze niks moet hebben van hem, een womanizer.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik wil anders best nog een rol invullen, áls je nog nodig hebt..
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Ik wil anders best nog een rol invullen, áls je nog nodig hebt..
    -XOXO


    Ik wil dat ook nog wel doen, ik heb toch veel ideeën (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.