• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 18:31 ]

    Wauw wat ziet dat er gaaf uit!

    Ik doe eigenlijk niets ermee. Wij hebben met de kids van scouting een spookjestocht gelopen. Had met lampjes en dan plastic bekertjes en dan een tochtje gemaakt en wat voeldozen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh my god — The Nun tegenkomen is echt mijn worst nightmare. Ik HAAT die film.
    Wel een geweldig kostuum en, ook een super leuke activiteit op Halloween lijkt me, meespelen in een spookhuis haha.

    Ik heb dit jaar helaas niks gedaan met Halloween. Normaal geeft er iemand wel een feestje maar, dit jaar even niks.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wow, wat een gaaf kostuum! Dat ziet er echt ontzettend eng uit!
    Ik heb niets gedaan deze Halloween, misschien volgend jaar weer.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Zo'n gaaf kostuum is dat!

    Aanstaande 24 november vieren we op mijn handboogvereniging Halloween en Sinterklaas ineen: Halloklaas. Met de activiteitencommissie - waar ik deel van uitmaak - zetten we doelen neer die slaan op 31 oktober en 5 december. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De schmink, je ogen.. 😮 zo gaaf gedaan! En ook met dat kostuum erbij maakt je echt een geslaagd Halloween figuur.

    Ik ben vorig weekend naar een Halloweentocht geweest in ons dorp. Dat was kort, maar tof. Op Halloween zelf gaf een van m’n vrienden een Halloweenfeestje en ik was daar van de partij. Het leek alsof ze het al eerder hadden gedaan, want alles was mooi gedecoreerd en ze hadden een 3 gangen menu voorbereid. Pasta in 3 verschillende kleuren. :’D En als fingerfood gezonde groentjes waarbij de dipsaus in een klein uitgeholde pompoen zat. :p En spookjes chips. Vond het wel leuk dat ze ook op details letten. Daarna zijn we nog naar een “geeky” café (is ingericht met allemaal geek fandom stuff van Star Wars tot HP) gegaan waar ook veel anderen Halloween vierden. Mooi om al die verschillende kostuums te zien. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    IrishNialler schreef:
    Wauw wat ziet dat er gaaf uit!

    Ik doe eigenlijk niets ermee. Wij hebben met de kids van scouting een spookjestocht gelopen. Had met lampjes en dan plastic bekertjes en dan een tochtje gemaakt en wat voeldozen.

    Thanks! ^^

    Ah dat klinkt wel vet schattig eigenlijk haha.
    Spellman schreef:
    Oh my god — The Nun tegenkomen is echt mijn worst nightmare. Ik HAAT die film.
    Wel een geweldig kostuum en, ook een super leuke activiteit op Halloween lijkt me, meespelen in een spookhuis haha.

    Ik heb dit jaar helaas niks gedaan met Halloween. Normaal geeft er iemand wel een feestje maar, dit jaar even niks.

    Hahahaha, dan hoop ik voor je dat je de komende halloweens geen nun tegenkomt. Ik heb wel het idee dat dit nog wel eens een "kostuum" kan zijn die vaker gaat voorkomen. En jaa het was ook echt super om te doen. ^^

    Ah dat is wel jammer!
    aarsvogel schreef:
    Wow, wat een gaaf kostuum! Dat ziet er echt ontzettend eng uit!
    Ik heb niets gedaan deze Halloween, misschien volgend jaar weer.

    Thanks! En jammer! Soms is het ook nog wel moeilijk om iets te vinden voor Halloween hier in Nederland/België... de hype moet nog iets groter worden rondom deze feestdag eigenlijk

    HiIson schreef:
    Zo'n gaaf kostuum is dat!

    Aanstaande 24 november vieren we op mijn handboogvereniging Halloween en Sinterklaas ineen: Halloklaas. Met de activiteitencommissie - waar ik deel van uitmaak - zetten we doelen neer die slaan op 31 oktober en 5 december. (:

    Oh wat grappig dat jullie die feestdagen samenvoegen! Lijkt me ergens wel een hilarische combinatie. :'D Dan past de film "Sint" er wel goed bij - weet niet of je die kent? Van Dick Maas.

    Rubin schreef:
    De schmink, je ogen.. 😮 zo gaaf gedaan! En ook met dat kostuum erbij maakt je echt een geslaagd Halloween figuur.

    Ik ben vorig weekend naar een Halloweentocht geweest in ons dorp. Dat was kort, maar tof. Op Halloween zelf gaf een van m’n vrienden een Halloweenfeestje en ik was daar van de partij. Het leek alsof ze het al eerder hadden gedaan, want alles was mooi gedecoreerd en ze hadden een 3 gangen menu voorbereid. Pasta in 3 verschillende kleuren. :’D En als fingerfood gezonde groentjes waarbij de dipsaus in een klein uitgeholde pompoen zat. :p En spookjes chips. Vond het wel leuk dat ze ook op details letten. Daarna zijn we nog naar een “geeky” café (is ingericht met allemaal geek fandom stuff van Star Wars tot HP) gegaan waar ook veel anderen Halloween vierden. Mooi om al die verschillende kostuums te zien. :Y)

    Hahah thank you!

    Omg dat met dat eten klinkt zo leuk! Daarmee kun je ook wel echt losgaan he haha. Als je maar genoeg ideeën hebt. ^^ Dat café klinkt superleuk trouwens!

    Woooow, je kostuum ziet er echt heel nice uit! Die lenzen zullen wel flink wennen geweest zijn ja, beste moment is dan als ze uit gaan :Y)

    Ik heb Halloween gevierd in Shibuya (Tokyo) en dat was echt intens. De straten waren vol met mensen (Amsterdam met koningsdag is er niks bij) en de kostuums waren out of this world. 's Ochtends met het hardlopen kwam ik al een peuterklasje tegen dat verkleed was als sushi (echt too adorable) en ook al mijn docenten hadden zich verkleed voor Halloween. 's Avonds ben ik met een hele groep vrienden in een izakaya beland, waarna we nog wat over straat gezwalkt hebben eer we de trein terug namen. Daardoor heb ik niet superveel foto's van de straat of foto's waar ik alleen (en nuchter) op sta (cat)


    Ikzelf was overigens verkleed als een moderne Minnie Mouse met lichtgevende oortjes, een Mickey Mouse t-shirt (voor 12 eu bij de Japanse discount store) en een paar over-knee sokken met rode strik.


    From these ashes, I will rise

    Normaal doe ik nooit echt wat met Halloween, maar een vriendin had een pumpkin-carve-party georganiseerd. c: Voor de eerste keer in mijn leven (dat ik me kan herinneren) heb ik dus een pompoen uitgehold en gesneden en het was te grappig. Ik heb eerst een halfuur na zitten denken over het ontwerp, en toen kwam mijn beste vriendin met het idee om Boo van Mario te doen. Zij had online allemaal 'stencils' gevonden dus die heb ik nagemaakt. :Y) Let niet op de rare foto want het was nog licht dus we moesten improviseren dus gingen we met z'n allen maar soort van in de hal/wc staan. :') Ik vond 'm best wel goed gelukt, dus nu staat-ie bij m'n ouders op de tafel buiten in de tuin HAHA.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je weet wat ik van je kostuum vond, maar ik vind het nog steeds vet gedaan. ^^

    Ik doe bijna nooit wat voor halloween. Al zou ik ooit wel eens een halloween feestje willen geven, haha. Nee, deze keer hadden we bij ons in de buurt een halloween winkel straat. De poster zag er spectaculairder uit dan de winkelstraat zelf. :'D Je zag sowieso wel kindjes en sommige volwassenen verkleed, maar meer niet. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Eh. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanaf het begin van de maand al aan het hypen was over het feit dat Halloween er weer aan zat te komen, want favorite time of the year.
          Maar toen het 2 november was, kwam ik allemaal Halloween foto's op het internet tegen, waaraan ik weer herinnerd werd en me toen bedacht... FUCK 'T IS GEWEEST. So yeah, I didn't do anything with it. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohmijngod Laura, wat ben je eng :c ik zou serieus hard van je weglopen, moest ik je zo tegenkomen haha.
    Ik heb Halloween niet echt gevierd, but christmas tho :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Feinics schreef:
    Woooow, je kostuum ziet er echt heel nice uit! Die lenzen zullen wel flink wennen geweest zijn ja, beste moment is dan als ze uit gaan :Y)

    Ik heb Halloween gevierd in Shibuya (Tokyo) en dat was echt intens. De straten waren vol met mensen (Amsterdam met koningsdag is er niks bij) en de kostuums waren out of this world. 's Ochtends met het hardlopen kwam ik al een peuterklasje tegen dat verkleed was als sushi (echt too adorable) en ook al mijn docenten hadden zich verkleed voor Halloween. 's Avonds ben ik met een hele groep vrienden in een izakaya beland, waarna we nog wat over straat gezwalkt hebben eer we de trein terug namen. Daardoor heb ik niet superveel foto's van de straat of foto's waar ik alleen (en nuchter) op sta (cat)


    Ikzelf was overigens verkleed als een moderne Minnie Mouse met lichtgevende oortjes, een Mickey Mouse t-shirt (voor 12 eu bij de Japanse discount store) en een paar over-knee sokken met rode strik.

    Thanks! Jaa het was wel fijn om ze weer uit te doen haha

    Ah ik ben echt even vet jaloers zeg! Supervet dat je het daar hebt kunnen vieren! Kan niet wachten om er volgend jaar heen te gaan hehe. ^^

    Het ziet er echt heeeel druk uit op die foto wauw

    Imelda schreef:
    Normaal doe ik nooit echt wat met Halloween, maar een vriendin had een pumpkin-carve-party georganiseerd. c: Voor de eerste keer in mijn leven (dat ik me kan herinneren) heb ik dus een pompoen uitgehold en gesneden en het was te grappig. Ik heb eerst een halfuur na zitten denken over het ontwerp, en toen kwam mijn beste vriendin met het idee om Boo van Mario te doen. Zij had online allemaal 'stencils' gevonden dus die heb ik nagemaakt. :Y) Let niet op de rare foto want het was nog licht dus we moesten improviseren dus gingen we met z'n allen maar soort van in de hal/wc staan. :') Ik vond 'm best wel goed gelukt, dus nu staat-ie bij m'n ouders op de tafel buiten in de tuin HAHA.

    die is echt supernice!! Echt heel knap gemaakt
    Ik heb dit jaar geen pompoen gefixt, eigenlijk wel jammer