• Ik moet mijn blijheid even met jullie delen! Ik ben heel blij omdat Skrillex naar Lowlands komt!!! Vorig jaar stond hij er ook, en toen was ik erbij. Het was zo vet! En daarom ben ik blij dat hij dit jaar weer komt.

    Waar zijn jullie heel blij mee?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat ik vrij ben.


    -

    Ik heb gister een gewéldige Valentijnsdag gehad, plus heb vanochtend de nieuwste Glee aflevering gekeken die epic was. Wat ik niet meer gewend ben, want de show gaatachteruit.

    So, happy me.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 13:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    What the fuck, Q.. Niet dubbel posten. D:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 13:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat Spinvis ook naar LowLands komt ^^


    I am an idiot, I move.

    Dat ik gisteren op tv de glee versie van Smooth criminal heb kunnen zien. Het was gewoon zo mooi

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 13:50 ]


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Dat ik gisteren op tv de glee versie van smooth criminal heb kunnen zien. Het was gewoon zo mooi


    True. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ehm.. op dit moment ben ik blij dat ik gewoon muziek luister :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nergens mee eigenlijk

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 14:00 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ... Ik heb net een roos ontvangen! Van mezelf! Van blijdschap moest ik bijna huilen. (Ja, valentijnsdag kwam laat op ons school)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.