• De vorige topic.
    Nou, ik had dus mijn eerste vergadering maandag en ik ben er vandaag achter gekomen dat ze me hebben aangenomen. Eigenlijk is het vreemd want ik vroeg gelijk hoe ik de voorzitter kon worden terwijl ik nog maar een aspirant-lid was, en de voorzitter mocht me niet zo... (Hij was trouwens erg vol van zichzelf en had een grotere ego dan ik.) Volgens mij werd ik deels aangenomen omdat ze meer leden nodig hebben... Maar daar denk ik liever niet aan.
    Is dit een soort van vrijwilligers werk? Ik hoop tenminste dat het op mijn c.v komt. Lol, te hoog gegrepen.
    Oké, jullie nog 'belangrijke' nieuwtjes die je kwijt wilt?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, je kunt dit op je CV zetten, staat altijd goed :) Voorzitter zijn in onze leerlingenraad stelt eigenlijk vrij weinig voor maar dat is natuurlijk overal anders :P
    Euhmm... nee eigenlijk geen belangrijke nieuwtjes van mijn kant nee ;o


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, je kunt dit op je CV zetten, staat altijd goed :) Voorzitter zijn in onze leerlingenraad stelt eigenlijk vrij weinig voor maar dat is natuurlijk overal anders :P
    Euhmm... nee eigenlijk geen belangrijke nieuwtjes van mijn kant nee ;o


    Volgens mij is het wel goed bij ons op school... tenminste waarom zou die gast anders zoveel opscheppen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zit ook in de leerlingenraad, bij ons op school. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wij hebben een leerlingenraad volgens mij... Maar daar doet niemand wat mee :3

    Ik zit zelf in de medezeggenschapsraad of zoiets... ik weet 't niet precies (:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Mortician schreef:
    Ik zit ook in de leerlingenraad, bij ons op school. :'D


    En? Is het leuk?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.