• Wat was vroeger de wereld toch geweldig. =D






    Ch!ps was echt geweldig. Jammer dat het in 2010 is opgedoekt.
    Het doet me echt denken aan vroeger, eigenlijk waren het gewoon dansende en zingende superhelden. Als je goed naar al hun clipjes kijkt ^^
    Het allerbeste nog wel was dat het ENGELS was, gewoon geweldig voor kinderen om alvast die taal mee te krijgen =D

    Vroeger was de muziek echt zo veel beter dan nu. Soms gewoon echte verhaallijnen en nu is het gewoon een vaste beat. Verder was fox kids honderd keer beter dan DisneyXD of al die andere crap.

    Welke liedjes/dingen herinneren jullie aan de vroege tijd? :]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:42 ]


    =

    Ch!pz & K3, Ch!pz is ook nog een keer bij mij op school gekomen toen ik nog op de basisschol zat maar konden maar een liedje zingen en niks anders dus dat viel me wel tegen van ze maar een van die jongens vond ik zo leuk:$


    Physics is awesome

    Ohh I loved ch!pz so much haha. Evenals Kabouter Plop en K3. En Samson en Gert. (baby) *jeugdsentimenten*


    Full of envy behind that anonymous mask

    ik vond (vind nu nog steeds:$) dat ze echt leuke nummers hadden. Goede herinneringen.
    ik ben zelfs een keer naar een show van hun geweest en heb daar nog steeds het theaterboek van op mijn kamertje staan:D ik vond het geweldig!!

    edit, na ze een keertje of twee geluisterd te hebben kan ik het weer bijna meezingen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:13 ]

    Dat dansje van 1001 nights kan ik nogsteeds, of althans, nu niet meer denk ik. Maar ik was echt gek van Ch¡pz en Djumbo! ofzo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Avignon schreef:
    Dit lied doet mij altijd aan vroeger denken.

    Haha inderdaad! :'D;
    En je had ook zo'n Turks liedje (denk ik) iets met kussen. Dat doet me ook aan vroeger denken, ook al vond ik dat een slecht liedje :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb Pokémon Red op m'n phone gezet. Wow, zo veel herinneringen. Nostalgisch. Ik ga nu de oude afleveringen terugkijken :D

    Ik vind echt dat er vroeger veel beter muziek was en tekenfilms en eigenlijk alles was beter! :'D


    =

    K3 *O*

    Dumbledore schreef:
    Omg ik was die-hard fan van Chipz. :9~

    Lolololol. Dat herinner ik me nog.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haha, ik heb daar nog een cd van. Ik was echt keiharde fan van ze :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Chipz, ik was echt diehard fan :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.