• Pffff,
    morgen moeten we in het school tijdens de les technische opvoeding een brug van papier maken!
    Hoe moet ik daar nu aan beginnen?
    Ik heb echt geen idee!

    (normaal doe ik het met nog een meisje maar die is nu net ziek en morgen komt ze ook niet.
    En zij had al een goed idee maar nu ze er niet gaat zijn moet ik maar iets proberen.)

    Wij moesten een brug van droge spaggethi maken.
    Nee, echt. o.o met lijmpistolen. Het was erg cool. Die van mij kon 10 kilo dragen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zo moeilijk kan dat niet zijn toch? (:

    Ik heb morgen projectdag, en als tweetalig-zijnde heb ik een keertje mazzel met die projectdag! Wij gaan namelijk een docu over Iran kijken (sluit aan op het boek dat we aan het lezen zijn) en daarna van die kranten-cartoons leren tekenen (want die moeten we kunnen uitpluizen voor ons examen), terwijl regulier vwo een plan moet bedenken om ons dorpstadgeval te verbeteren :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is kut. -,-
    ik moet morgen tot half 4 en dan heb ik ook nog de saaiste vakken ter wereld.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Eledhel schreef:
    Pfff, ik zit morgen tot 4 uur op school... Geweldig >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat moesten wij vorig jaar ook doen, fucking grappig 8D. Die van mij stortte de hele tijd in elkaar en eindigde als een grote papierprop.


    i put the fun in funeral

    Nah, zo erg is dat toch niet ? Lijkt mij eigenlijk best wel leuk!8D
    Ik heb morgen een debat en dát is pas stom.. :C


    Music on, word off

    Wij moesten vorig jaar een brug van hout maken, hij stortte in :Y)
    Ik heb morgen een economie proefwerk (ik snap er niks van) en ik moet mijn eerste opzet voor een levensbeschouwingswerkstuk inleveren.


    Take risks and conquer your fears.

    Super leuk!
    En easy. (joehoe)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen zin in morgen omdat ik dat stomme wijf van grafiek 4 uur achter elkaar heb en ik heb geen zin in vrijdag omdat we dan op uitstap gaan en pas om 16 uur terug ben terwijl ik normaal direct na school (15.20) naar een vriendin zou gaan :(


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    jeeeeeeej vakantie!!!

    Eledhel schreef:
    Pfff, ik zit morgen tot 4 uur op school... Geweldig >.<


    Ik zit élke dag behalve woensdag tot vier uur op school. Geloof me, je hebt niets te klagen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Eledhel schreef:
    Pfff, ik zit morgen tot 4 uur op school... Geweldig >.<


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb heeeeeeeeeeeeeel veel zin in morgen ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb morgen een optreden voor de eerstejaars op onze school (ik ben tweedejaars)

    Ik heb vorig jaar een brug moeten maken van kleine stokjes, en een ander duo van onze klas met papier. Die hebben rollen gemaakt van de kranten die ze bij hadden, en hun brug was gelukt


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Dat moest ik ook doen! Hahahah ik vond dat echt leuk! :'D


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...