• © Copyright - hoimanon - ©

    Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles

    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Bar mensen:
    - Leighton Dennis Coup - ForeverZaynx
    - Emma Withington - Narissa

    Badmeesters:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant serveersters:
    - Courtney Rayaela Williams - xYoung
    - Chiya Kaida Hisano - Randomness
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Rajah

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - xYoung

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius

    Regels:
    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    © Copyright - hoimanon - ©

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]

    Dustin

    'Genoeg,' grijns ik dan. 'Zullen we gaan?'

    May Lee

    Hij pakt mijn arm vast en samen lopen we die richting op. Bij de bar staan er verder al best veel mensen die ik eigenlijk nog niet ken, 'Weet je? Ik ken eigenlijk alleen, jou Felicity en Dustin,' zeg ik dan verward terwijl we hier wel met veel mensen zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maria Carmen

    Met mijn nagels tik ik afwezig weer op de bar terwijl mijn ogen door het café glijden. Ik bijt even op mijn onderlip en kijk dan weer naar mijn schoenen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Randomness schreef:

    Chiya Kaida Hisano
    Ik liep naar de bar en de mensen die er waren.
    'Hey,' zei ik.


    Pagina 11. :"d

    Maria Carmen

    "Hi," hoor ik een meidenstem achter me.
    "Hi," zeg ik verveeld zonder de vreemde aan te kijken. Mijn ogen waren nog steeds gericht op de Italiaanse jongens bij de pooltafel. In mijn linkerhand speel ik met wat onderzetters terwijl ik met de nagels van mijn rechterhand op de bar tik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chiya Kaida Hisano
    Ik rolde met mijn ogen. Eerste die ik tegenkwam en het was er al meteen zo één. 'Ik ben Chiya,' zei ik nog op dezelfde toon als net.

    Maria Carmen

    "Ik ben Chiya."
    Ik hef mijn hoofd op en kijk naar het meisje. Ik gun haar een klein glimlachje.
    "Maria Carmen," stel ik mezelf voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wie doen er allemaal nog mee? Dan kan ik de rest uit de lijst met rollen schrappen.]

    [Ik doe nog wel mee ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ Ik doe nog mee ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Voíla, de beginpost is aan gepast.]

    [Die is nu echt klein!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    [Die is nu echt klein!]


    [Lol, het maakte eigenlijk niet zoveel uit. Die foto's zijn groot.]

    [ May lee was barvrouw en sportactiviteiten dinges...]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ May lee was barvrouw en sportactiviteiten dinges...]


    [Ik weet het, maar ik heb haar gewoon bij all rounder gezet, als je het niet erg vindt..]