• © Copyright - hoimanon - ©

    Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles

    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Bar mensen:
    - Leighton Dennis Coup - ForeverZaynx
    - Emma Withington - Narissa

    Badmeesters:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant serveersters:
    - Courtney Rayaela Williams - xYoung
    - Chiya Kaida Hisano - Randomness
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Rajah

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - xYoung

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius

    Regels:
    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    © Copyright - hoimanon - ©

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]

    IHeartMusicc schreef:
    May Lee

    'Je bent een paard met het gewicht van een koe.' zei ik toen met een zo serieus mogelijk gezicht. 'Maar wel een lief paard met 't gewicht van een koe.' grinnikte ik toen.

    Dustin

    'Nou, dan gaan we naar het strand, drogen daar op en gaan dan wat doen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maria Carmen Domínigues Cháves

    Emma stopt met vegen.
    "Ieuwl," zegt ze droog en grinnikt. "Ook gezellig."
    Ik schiet in de lach.
    "Tja, wie wil er nou niets met mij," lach ik terwijl ik mijn borsten omhoog duw. "Nee, pas maar op. Die Italianen hier zijn erg aanhoudend. Je komt niet meer van ze af."
    Ik haal een hand door mijn lange bruine haren en bekijk ik camping van een afstandje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Tja, wie wil er nou niets met mij. Nee, pas maar op. Die Italianen hier zijn erg aanhoudend. Je komt niet meer van ze af."
    Ik grinnik even.
    "Daar heb ik zo heel toevallig nooit last van."
    Ergens wel jammer, maar ja. Ik ben hier om te werken, en niets anders.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen Domínigues Cháves

    "Daar heb ik zo heel toevallig nooit last van," grinnikt ze.
    Verbaasd trek ik mijn wenkbrauwen op.
    "Vreemd," lach ik. "Blonde meiden vinden ze het einde."
    Er passeert een groepje jongens die naar ons fluiten. Lachend steek ik mijn hand op. Sukkels.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Vreemd. Blonde meiden vinden ze het einde."
    "Nou, deze blijkbaar niet."
    Ik lach even.
    "Maar ja, ik ben hier amper tien minuten. Plus, ik zoek geen lief. Ik wil me focussen op mijn job."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen Domínigues Cháves.

    "Nou, deze blijkbaar niet,"
    Ze lacht even.
    "Maar ja, ik ben hier amper tien minuten. Plus, ik zoek geen lief. Ik wil me focussen op mijn job."
    Ik kijk haar verbaasd aan.
    "Wat is er mis met jou?" vraag ik lachend. "Je kan hier toch geen carrière maken. Feest wat, drink wat, zoen wat maar geniet! Het is geen strafkamp! En daarbij die schatjes kan je toch niet laten lopen?" vraag ik terwijl ik naar het groepje jongens knik. Ze kijken ons grijnzend aan.
    "Toch?" lach ik terwijl ik een haar een duwtje geef richting één van de jongens. "Come on girl. Get a life!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma


    "Wat is er mis met jou? Je kan hier toch geen carrière maken. Feest wat, drink wat, zoen wat maar geniet! Het is geen strafkamp! En daarbij die schatjes kan je toch niet laten lopen? Toch? Come on girl. Get a life!"
    Ik word naar de jongens geduwd, en lachend ga ik weer achter de bar staan.
    "Maria, het enige Spaans dat ik ken, zijn alle dranken die je maar kan verzinnen. En ik ben niet zo'n meisje dat gewoon kust voor het plezier."
    Ik haal glimlachend mijn schouders op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen

    "Maria, het enige Spaans dat ik ken, zijn alle dranken die je maar kan verzinnen. En ik ben niet zo'n meisje dat gewoon kust voor het plezier," lachend haalt ze haar schouder op.
    Wanhopig kijk ik haar aan.
    "Waar gaat de wereld toch heen?" vraag ik met veel drama terwijl ik mezelf ik een stoel laat zakken. "Geniet van het leven. En van al het moois wat daarbij komt."
    Lachend loop ik naar één van de jongens toe en sla hem op zijn stevige kontje. De jongen lacht naar me en begint een gesprek ik het Italiaans.
    "Simpel toch?" lach ik naar Emma terwijl de jongen enthousiast door praat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -waarom Italiaans? ._.-

    Emma

    "Waar gaat de wereld toch heen? Geniet van het leven. En van al het moois wat daarbij komt. Simpel toch?"
    Ik rol lachend mijn ogen en schud mijn hoofd. Ik neem een cola met een rietje voor een klein meisje en kijk naar Maria.
    "Zo ben ik gewoon niet, Maria. Leer er maar mee leven."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -Waarom niet? :')-

    Maria Carmen

    "Zo ben ik gewoon niet, Maria. Leer er maar mee leven."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Oke, mama Emma. Ik zal het accepteren," lach ik en ik kap het eenzijdige gesprek met de jongen af. Snel kruip ik naast Emma op een stoel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -Omdat ze in Spanje zitten :W-


    Emma

    "Oke, mama Emma. Ik zal het accepteren."
    Ze komt mee achter de bar zitten en ik kijk haar lachend aan, terwijl ik wat vuile glazen in de gootsteen zet.
    "Wat is jouw job ook alweer? Kinderanimatie?" vraag ik lachend met een blik op de jongens die haar aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -Op een camping, er komen toch ook Nederlanders in Spanje? Waarom geen Italianen? (:-

    Maria Carmen

    "Wat is jouw job ook alweer? Kinderanimatie?" vraagt ze lachend.
    "Is amuseer alleen grote jongentje," lach ik mee. "Ik ben een soort all rounder. Als je me nodig hebt roep je maar. Mijn vader is mede eigenaar dus ik ben gewend om hier en daar wat in te springen," leg ik Emma uit terwijl ik naar de jongens kijk. Met mijn nagels tik in een rustig ritme op de bar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -Ja, das waar :')-

    Emma

    "Ik amuseer alleen grote jongentje. Ik ben een soort all rounder. Als je me nodig hebt roep je maar. Mijn vader is mede eigenaar dus ik ben gewend om hier en daar wat in te springen."
    Ik grinnik.
    "Das juist, ik was het vergeten."
    Ik kijk ook naar de jongens.
    "Maar ik dacht dat jij en die kerel van daarnet iets hadden?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -Hé, haha-

    Maria Carmen

    "Das juist, ik was het vergeten," zegt Emma. "Maar ik dacht dat jij en die kerel van daarnet iets hadden?"
    Ik knik afwezig terwijl ik de bewegingen volg van de jongen die ik daarnet op zijn kont sloeg. Hij had geen slecht kontje.
    "Klopt," bevestig ik haar vermoeden. "Maar ik ken hem pas net en ik heb nu al lelijk tegen hem gedaan."
    Even zucht ik en draai mezelf weer terug naar de bar. "Emma, ik ben niet gemaakt voor relatie, alleen voor avontuurtjes."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Klopt. Maar ik ken hem pas net, en ik heb nu al lelijk tegen hem gedaan."
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Emma, ik ben niet gemaakt voor een relatie, alleen voor avontuurtjes."
    "Wat heb je dan gedaan? En tuurlijk ben je wel gemaakt voor een relatie. Je hebt alleen de juiste persoon nog niet gevonden."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.