• © Copyright - hoimanon - ©

    Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles

    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Bar mensen:
    - Leighton Dennis Coup - ForeverZaynx
    - Emma Withington - Narissa

    Badmeesters:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant serveersters:
    - Courtney Rayaela Williams - xYoung
    - Chiya Kaida Hisano - Randomness
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Rajah

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - xYoung

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius

    Regels:
    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    © Copyright - hoimanon - ©

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]

    Maria Carmen Domínigues Cháves

    "He daar," zegt Emma lachend tegen Chilla. Mijn katje vleit zich tegen haar been.
    "He, Maria," roept ze lachend naar mij. Ze geeft me een knuffel en doet haar zonnebril op. "Gosh, het is hier prachtig," vervolgt ze.
    Ik lach en kijk nogmaals rond. Ja, dat is het.
    Emma zegt ook Dean gedag.
    "Hoe was je reis?" vraag ik aan haar terwijl ik haar op een stoel trek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Hoe was je reis?"
    Ik haal mijn schouders op en word naast haar op een stoel getrokken.
    "Goed. Je weet dat ik graag reis."
    Ik glimlach en kijk eens rond.
    "Ik kan echt niet wachten om te beginnen."
    Ik kijk even naar Dean.
    "Ik ben Emma, trouwens."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen Domínigues Cháves

    "Goed. Je weet dt ik graag reis," beantwoord ze. "Ik kan echt niet wachten om te beginnen."
    Ik knik lachend. "De bar toch?" vraag ik. "Die gaat waarschijnlijk vanavond al open, dus als je wilt."
    Ik schuifel wat heen en weer als ze zich voorsteld aan Dean. Ik schenk hem een klein glimlachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "De bar toch?"
    Ik knik enthousiast.
    "Die gaat waarschijnlijk vanavond al open, dus als je wil..."
    Ik grinnik zachtjes en zie haar kijken naar Dean.
    "Zijn jullie twee..."
    Ik wijs van hem naar haar en andersom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen Domínigues Cháves

    Emma grinnikt zachtjes.
    "Zijn jullie twee..."
    Ze wijst van Dean naar mij en andersom.
    Ik voel dat ik roze kleur.
    "Ja," zeg ik zachtjes. "Een soort van."
    Ik frunnik van aan de zoom van mijn jurkje.
    "Loop je mee naar de bar?" vraag ik om over een ander onderwerp te beginnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Ja, een soort van."
    Ik kijk haar grijnzend aan.
    "Loop je mee naar de bar?"
    Ik knik.
    "Mijn territorium afbakenen," zeg ik lachend.
    Ik sta op en wacht tot ze hetzelfde doet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen Domínigues Cháves

    Emma knikt.
    "Mijn territorium afbakenen," zegt ze lachend en ze staat op.
    Ik volg haar voorbeeld en trek ondertussen ook nog mijn jurkje naar benenden. Chila springt enthousiast op.
    "Come on, Chilly," lach ik en ik til het zwarte katje op. Met twee grote blauwe ogen staart ze mij aan. Ik geef haar een aai over haar kopje. Samen met Emma loop ik de berg af naar de camping. Onderweg komen we wat gasten tegen die ons enthousiast begroeten. Sommige stoppen even voor een praatje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Come on, Chilly."
    Ik grinnik zachtjes en kijk naar het katje. Wanneer we over de camping lopen, komen we enkele kerels tegen, die beginnen te praten. Ik let niet echt op, ik wil eigenlijk vooral zo snel mogelijk de bar zien. Als het op zoiets aankomt, ben ik enorm gefocust. En ik hou ervan achter een bar te staan. Daar voel ik me pas thuis.
    Ik negeer de jongens een beetje en volg Maria naar de bar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen Domínigues Cháves

    Lachend loopt er een jongen met ons mee. In vloeiend Spaans praten we samen over ditjes en datjes terwijl ik Emma naar de bar breng.
    "Doe mij maar een cola," lach ik tegen haar. "En voor hem ook," zeg ik terwijl ik met mijn hoofd naar de jongen knik. Hij lacht naar mij.
    "Maar waar kom je vandaan?" vraag ik in mijn gebrekkige Engels aan Emma. Hoewel ze hier vorig jaar ook al was weet ik maar amper iets over haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Maar waar kom je vandaan?"
    "Uit Texel," antwoord ik glimlachend terwijl ik me achter de bar plaats, en twee cola's uitschenk voor hen beide.
    "Het is daar echt mooi," zucht ik.
    Ik geef hen de cola's en leun op de toog.
    "Jij?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen Domínigues Cháves

    "Uit Texel," antwoord ze glimlachend en ze schenkt twee cola's voor ons in. Ik schuif een cola door naar de jongen.
    "Het is daat echt mooi," vervolgt ze zuchtend.
    "Jij?"
    "Ik?" vraag ik lachend. "Ik kom van Mallorca maar woon hier nog ongeveer een jaar."
    De jongen naast me probeer mijn aandacht te trekken door Spaanse woordjes geheimzinnig te fluisteren.
    "Ik versta je gewoon hoor," zeg ik lachend in mijn moedertaal.
    De jongen kijkt me verbaasd aan, bedankt me voor de cola en loopt weg.
    "Gek," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    Ik kijk haar lachend aan.
    "Wat wilde hij?"
    Ik duik de koeler in, onder de toog, en neem voor mezelf een watertje. Ik doe het flesje open en zet het tegen mijn lippen. Zo voor putje zomer te zijn, zijn er precies nog niet veel mensen op de camping. Maar dat kan ook aan mij liggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen Domínigues Cháves

    "Wat wilde hij?" vraagt Emma lachend.
    Ik lach.
    "Je kan beter vragen wat hij niet wilde," zeg ik terwijl ik mijn hand door mijn chocoladebruine haren haal.
    Ik zet het glas met cola aan mijn mond en neem gulzig wat slokjes terwijl ik de mensen in de bar bestudeer. Het is nog vroeg, dat kan je zien. Vanuit het zwembad klinken gillende kinderen. Hier en daar lopen wat gezinnentjes rond. Er ontstaat een glimlach op mijn gezicht. Wat ben ik toch blij met deze plek!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    Ik haal een vod boven en begin de bar wat af te kuisen.
    "Je kan beter vragen wat hij niet wilde."
    Ik stop even met vegen en kijk haar aan.
    "Ieuwl," zeg ik droog en grinnik.
    "Ook gezellig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.