• © Copyright - hoimanon - ©

    Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles

    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Bar mensen:
    - Leighton Dennis Coup - ForeverZaynx
    - Emma Withington - Narissa

    Badmeesters:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant serveersters:
    - Courtney Rayaela Williams - xYoung
    - Chiya Kaida Hisano - Randomness
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Rajah

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - xYoung

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius

    Regels:
    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    © Copyright - hoimanon - ©

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]

    Maria Carmen

    "Wat heb je dan gedaan? En tuurlijk ben je wel gemaakt voor een relatie. Je hebt alleen de juiste persoon nog niet gevonden," stelt ze me gerust.
    Ik zucht diep.
    "We hadden het over zij ex. Niet echt een slim onderwerp. Hij vertelde dat hij toen erg slecht bezig was geweest en dat hij vreemd was gegaan. Toen moest ik lachen en vroeg ontzettend door terwijl hij er spijt van had. Emma, ik heb niet eens medeleven. Hoe kan ik dan ooit een relatie opbouwen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "We hadden het over zij ex. Niet echt een slim onderwerp. Hij vertelde dat hij toen erg slecht bezig was geweest en dat hij vreemd was gegaan. Toen moest ik lachen en vroeg ontzettend door terwijl hij er spijt van had. Emma, ik heb niet eens medeleven. Hoe kan ik dan ooit een relatie opbouwen?"
    Ik zucht en leg bemoedigend een hand op haar arm.
    "Maria, je groeit in een relatie. Jullie beiden. En dat komt wel goed, geloof me."
    Ik kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen

    Emma zucht en legt bemoedigend haar hand op mijn arm
    "Maria, je groeit in een relatie. Jullie beiden. En dat komt wel goed, geloof me."
    Ze kijkt me glimlachend aan. Langzaam ontstaat er zo'n zelfde lach op mijn gezicht.
    "Dat hoop ik dan maar," zeg ik zachtjes terwijl mijn ogen weer zoeken haar de Italiaanse jongens aan de pooltafel. Ik haal een hand door mijn chocolade bruine haren en ondersteun met de ander mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Dat hoop ik dan maar."
    Ze kijkt weer naar de jongens, en ik draai voorzichtig haar hoofd weg, zodat ze hen niet meer kan aankijken.
    "Maar dan moet je daar wel mee stoppen," zeg ik lachend.
    Ik neem nog een slok van mijn water.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen

    Voorzichtig voel ik dat Emma mijn hoofd van de jongens weg draait.
    "Maar dan moet je daar wel mee stoppen," zegt ze lachend.
    Ik kijk haar glimlachend aan en knik braafjes.
    "Ik zal mijn best doen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Ik zal mijn best doen."
    Ik grinnik.
    "Goed zo."
    Ik drink nog een keer, en zet het lege glas bij in de gootsteen. Ik laat alvast het water lopen.
    "Van wanneer tot wanneer lopen de shiften?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen

    "Goed zo," zegt Emma.
    Ik knik zachtjes terwijl ik weer met mijn hoofd op mijn handen leun. Al snel gaan mijn gedachtes weer terug naar het strand. Samen met Dean.
    "Van wanneer tot wanneer lopen de shiften?" vraagt ze.
    Geschrokken uit mijn gedachtes kijk ik op.
    "Shiften," herhaal ik. "Euh, ik zou het niet weten. Er zijn nog twee andere voor achter de bar dus veel uren zal je niet hoeven draaien. In verhouding dan."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Shiften. Euh, ik zou het niet weten. Er zijn nog twee andere voor achter de bar dus veel uren zal je niet hoeven draaien. In verhouding dan."
    "Awh, jammer. Nou ja, dan kan ik eens een beetje rond kijken. Waar zijn de andere medewerkers, trouwens?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen

    "Awh, jammer. Nou ja, dan kan ik eens een beetje rond kijken. Waar zijn de andere medewerkers, trouwens?" vraagt ze.
    Ik kijk even om me heen. Behalve Dean en Matthew heb ik verder nog geen andere gesproken.
    "Bij de villa, denk ik. Of ze zijn er nog niet."
    Met een lachje kijk ik naar de flessen drank acher de bar. Vanavond ga ik denk ik eens flink los. Goedkeurend knik ik en ik begin weer een ritme op de bar te tikken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    "Bij de villa, denk ik. Of ze zijn er nog niet."
    "Awh, jammer. Ik wil ze wel eens leren kennen."
    Ik leg mijn hand op de hare wanneer ze een ritme tikt.
    "Je maakt me zenuwachtig," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maria Carmen.
    "Awh, jammer. Ik wil ze wel eens leren kennen."
    Ze legt haar hand op mijn tikkende hadn
    "Je maakt me zenuwachtig," zegt ze lachend.
    Met een klein lachje trek ik mijn hand terug en leg ik hem op mijn bovenbeen. Een beetje doelloos kijk ik om me heen. Mijn ogen glijden over de bar heen, langs de jongens naar buiten en door de ruimte. Even slaak ik een diepe zucht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Carebear --> Roosevelt]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Waar kan ik inspringen? D;]

    [Als je naar de bar komt kan je mee praten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Kay.]

    Chiya Kaida Hisano
    Ik liep naar de bar en de mensen die er waren.
    'Hey,' zei ik.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 10:49 ]