• Ik heb onlangs de film Marie-Antointette gezien met mijn klas.
    Zo die film waar Kirsten Dunst de hoofdrol in speelt...En ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen die film leuk vonden, maar ik dus wel(joehoe)

    En ik heb nu zo'n een grote interesse gekregen in haar en de tijd waarin het zich afspeelt.
    Daarom vroeg ik me af of jullie soms een site wisten waar documentaires en films gratis kan bekijken.

    Ik weet dat er in dit forumgedeelte een topic is met links, maar die werken niet bepaald...
    Bij de eerste link kwam ik uit op iets van de Islam(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scary die heb k ook net gezien met mijn klas en nu moet ik er een vreselijk stom werkstuk over maken waar die docent dus echt heel vaag over is en t moet morgen of overmorgen af zijn ofzo, maar iedere keer als ik eraan begin, val ik in slaap.
    Srry, but no, I can't help u


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Op 1channel.ch staan ook wel documentaires?
    En valt er op YT ook niets te vinden?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Op 1channel.ch staan ook wel documentaires?
    En valt er op YT ook niets te vinden?

    ja er staat ook wat op youtube maar ik erger me er aan dat het altijd in aparte video's staat...
    Ik kijk het liever in één stuk door.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    ja er staat ook wat op youtube maar ik erger me er aan dat het altijd in aparte video's staat...
    Ik kijk het liever in één stuk door.


    Ah zo, nee, dan moet je de titel in de eerste site invoeren.
    Misschien dat het daar dan staat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Ah zo, nee, dan moet je de titel in de eerste site invoeren.
    Misschien dat het daar dan staat.

    Oh ok, bedankt :)
    Ik ga meteen eens een kijkje nemen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb de film zelf nog nooit niet gezien maar ik heb vrienden in de modeklas en die hebben die al drie keer ofzo gezien en zijn er allemaal gek van (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hé, ik zag die ook ooit en ik vond 'm ook leuk :-)

    Mijn broer heeft me er ooit over verteld (Hij is erg geintereseert in die tijd) Waar ging die nou ookal weer over?

    En, hahaha wtf de Islam? 8D


    =

    xRidiculus schreef:
    Mijn broer heeft me er ooit over verteld (Hij is erg geintereseert in die tijd) Waar ging die nou ookal weer over?

    En, hahaha wtf de Islam? 8D

    Het gaat over het Franse koningshuis in Versaille.
    Ze laten er zien hoe Marie-Antoinette van Oostenrijk naar Frankrijk gaat zonder enige bezittingen en hoe ze haar man leert kennen....

    In de loop van het verhaal zie je ook hoe zij geld opdoet aan juwelen, kleding en taart terwijl het land sterft van de honger...

    Het gaat zo'n beetje over de Franse Revolutie


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.