• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik weet niet of iemand het weet maar Jason valt met Salom het schip aan.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Adam Ace Smith
    Ik hield me stevig vast aan de rand van het kraaiennest, proberend om mezelf er in te houden.
    "Ja!" roep ik nog terug naar Roxi.


    Ex astris, sciencia

    Roxi

    Afwezig keek ik nu op naar Adam. 'O mijn god, wat gebeurt er?!' Riep ik uit. Het hele schip begon te schudden.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Oké dan is Jason met Salom nog onder water.]
    Jason
    Ik hoorde Jade wat tegen me zeggen maar dat boeide me niet. Salons scherpe schubben gingen even boven water en het water werd ruiger. Ik liet heb brullen wat geechot werd. Ik grinnikte en liet ons tegen het schip aanduwen. Het schommelde erg heen en weer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Helloo, heb ik iets gemist en hoe beginnen we ?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Roxi

    Het schip begon nog heviger te schudden en ik hield me vast aan de paal van het kraaiennest. 'Jason! Kom naar beneden, het is daar boven niet veilig!' De schubben van een gigantisch monster schuurden langs het schip. Een gil verliet mijn mond.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Een groot zeemonster valt het schip aan!]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Amber Lynn Rodriguez

    Geschrokken kijk ik op wanneer de boot hevig begint te schudden. Zo snel als ik kan ren ik naar het dek en zie Roxi staan, 'Rox, wat is er aan de hand?!' Schreeuw ik dan half.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    - Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 20:23 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Plotseling begint het schip heen en weer te schommelen. Er ontstaan grote golven, die woest tegen de boot aan bonken. Jade komt de hut waar Faye haar naar had meegenomen uit hinken en sist rare woorden.
    Er klinkt een schurend geluid. Heel even zijn schubben te zien. Hele grote schubben.
    Een reusachtig monster valt het schip aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Faye
    Ineens begint het schip hevig te schudden en ik moet me aan de reling vast grijpen om niet van het schip te vallen. Als ik opzij kijk zie ik een reusachtig zeemonster.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Roxi

    'Amber! Een zeemo-' Ik kon mijn zin niet afmaken, want het zeemonster kantelde het schip zo dat ik de grip op de paal van het kraaiennest verloor en naar de reling schoof. In een tevergeefse poging probeerde ik terug te krabbelen, maar een groot voorwerp knalde met een harde smak tegen mijn voorhoofd. Alles werd zwart.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Zendé

    Uit mijn ooghoeken zie ik hoe een grote ton het dek over rolt als het schip wordt gekanteld. Roxi glijdt weg en de ton komt tegen haar hoofd aan.
    Meteen ben ik bij haar. Ik til haar op en wankel naar de paal van een mast toe, om me daaraan vast te klampen.
    Met moeite kom ik aan bij de paal. Terwijl ik Roxi nog steeds vasthoudt grijp ik de paal vast.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason
    Niemand ging hier ongestraft over deze zee. Ik liet Salom het schip kantelen, maar niet over de kop gaan. Hij zonk niet. Ik liet ze leven maar ze gingen heir wel weg.

    Jade
    Het schip kantelde ik schreeuwde nog wat naar Jason tot ik het water raakte. Mijn benen veranderde in mijn staart en ik voelde een traan opkomen. Ik was geen mens. Ik zag dat Roxi zonk na er een bal achtjg ding tegen haar hoofd aanknalde. Zende had haar vast maar door de botsing met het water liet hij haar los. Ik zwom het water in en trok haar omhoog. Ik nam energie op van de zon en liet het schip drijven. Ik duwde het terug. Ik begon te hijgen en sprong terug aan boort. Ik legde Haar neer. Zou ze nog leven? Vroeg ik vrij gespannen af in mijn hoofd. Ik was wel vergeten mijn staart terug te veranderen in benen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 20:38 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    Ik vloek luid als het zeemonster het schip ineens laat kantelen. Als ik in het water terecht kom ben ik even gedesoriënteerd maar vind snel de weg naar boven. Op een of andere manier gaat schip ineens weer normaal. Met wat moeite weet ik weer aan boord te klimmen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered