• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade
    'Wil je het echt weten?' vraagt hij aan me. Ik knik, want ja ik was nieuwschierig. 'Nou, ik heb besloten uit je buurt te blijven.' BAM recht in me gezicht. Mijn ogen werden groter van ongeloof. 'Waarom? Wat heb ik verkeerd gedaan.' Stamel ik verbaasd en lichtelijk gekwetst. Ik voelde zee achter mijn ogen. Tranen, maar liet niet zien. Wat had ik gedaan?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amber Lynn Rodriguez

    Ik hoor pijn in zijn stem, 'Ik laat jullie wel even,' zeg ik dan zacht en loop dan maar weg. Ik steek mijn haar op en een paar haartjes verbergen het brandmerk in mijn nek nog. Mijn tatoeage. Ik loop naar de keuken of wat voor ons hier de keuken moet voorstellen en begin dan met het eten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Haar ogen vergroten. 'Waarom? Wat heb ik verkeerd gedaan?' stamelt ze verbijsterd. Ik zie tranen opkomen, en ik kan er niet tegen hoe haar mooie gezicht zo verdrietig staat. Daarom wend ik mijn blik af en kijk naar de horizon.
    'Ik vind het niet prettig om steeds in de ban van jou te zijn, als ik bij je in de buurt ben.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Hij kijkt weg van me wat me nog meer kwetst. Wat had hij. 'Ik vind het niet prettig om steeds in de ban van jou te zijn, als ik bij je in de buurt ben.' Zegt hij voor mijn gevoel niet echt vriendelijk. 'Ik kan daar toch ook niets aan doen.' Zeg ik zacht. Ik leun met tegen de relling van de boot. Niemand kon me accepteren om wie ik was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé

    'Ik kan daar toch ook niets aan doen,' zegt ze zacht.
    'Dat zeg ik ook niet,' zeg ik net zo zacht als haar. Ik vind het verschrikkelijk om zo tegen haar te doen, maar het moet van mezelf.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    'Dat zeg ik ook niet,' Zegt hij net zo zacht tegen mij dan ik tegen hem. 'Maar waarom doe je dan zo.' Vraag ik voorzichtig. 'Omdat ik er niets tegen kan doen moet je maar uit mijn buurt blijven?' vraag ik er vervolgens achterna.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé

    'Nee, omdat ik het gevoel dat ik bij jou heb niet fijn vind,' leg ik uit. 'Op de een of andere manier wordt ik aangetrokken tot je, maar de gevoelens zijn niet oprecht.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 23:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Opeens hoor ik Madison in mijn hoofd. Weet je het echt niet. Ach wat sneu misschien hoor je niet bij de mensen. Kom terug naar huis je bent een freaking meermin. hoor ik haar grommen in mijn hoofd. Hoe stop ik het dan denk ik dan. Ik wist dat ze in mijn hoofd aan het kijken was. Simpel je kan energie opnemen toch? Neem de energie van je gave op zodat ie stopt. Makkie toch? klinkt haar stem nu vriendelijk. Ik mocht Madison wel. Ik deed wat ze zei. Misschien kan het. Ik voelde me opeens heel kwetsbaar. Alle kwijl gezichten waren opgehouden. Was het gelukt of leek het alleen maar zo?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kathryn

    'Wel wel,' mompelde ik toen Jade terug kwam zwemmen. 'Kijk eens wie er terug is? Afgewezen door je mensenvrienden? Ik heb je toch gewaarschuwd. En nu weet heel het schip over ons bestaan. Is dat wat je wilde?' Mijn stem was nog steeds op fluistertoon, maar de kille ondertoon was zo scherp dat je je hart er aan kon snijden. Gefrustreerd zwiepte mijn koperkleurige staart in de zonnestralen, die hem goud deden lijken. Salom legde zijn grote kop op mijn schoot, alsof hij een schootkatje was. Een klein grom geluidje verliet zijn bek toen de zeemeerminnen hem over zijn schubben kriebelden. 'Je huisdier weet wel waar hij de mooiste meisjes moet vinden, niet Jason?' Even vergat ik Jade en streelde ik over Salom's kop.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Kan ik even een korte samenvatting krijgen?]


    Ex astris, sciencia

    [Het schip is net aangevallen door een zeemonster, Roxi heeft een lichte hersenschudding en wordt behandeld door de chirurgijn, het schip heeft gezien dat Jade een zeemeermin is, toen is Jade weggestuurd door Zendé, Jade ging terug naar de zeemeerminnen, en James is met Faye aan het flirten.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    James
    'Bijdehandje.' Ik grijnsde, legde mijn handen op Fayes heupen en drukte toen aarzelend mijn lippen op de hare. Bam, vlinders.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [bedankt! Is het kraaiennest nog heel?]

    Adam Ace Smith
    Ik kroop hoestend recht op het schip, ik voelde me alsof ik net een hele oceaan aan water had binnen gekregen. Ik voelde me week nadat ik gedwongen uit het kraaiennest moest springen. Bovendien had ik de kant van het schip nét geraakt. In mijn been voelde ik een stekende pijn, maar wist niet wat er mee was, ik had nog terug kunnen zwemmen zonder dat been te gebruiken. En toen zag ik het. Er was een grote wonde die hevig bloede. Vloekend trok ik mijn shirt over mijn hoofd, zette mijn been in een hoek van 90° en sneed een paar repen van het shirt waarvan ik er drie over de wonde draaide. De rest gebruikte ik om er voor te zorgen dat de repen bleven liggen.

    [:O, ik heb veel getypt]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 11:27 ]


    Ex astris, sciencia

    Faye
    James legt zijn handen op mijn heupen en drukt dan voorzichtig zijn lippen op de van mij. Ik glimlach even en sla dan mijn armen om zijn nek waarna ik hem terug kus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered