• [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 19:58 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ----

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 19:52 ]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 19:58 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ---

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 19:52 ]

    Ik moet volgende week nog naar school. :')
    En de week daarop heb ik eigenlijk niets te doen. Nou ja, wachten tot ik mijn onderwijsovereenkomst en dergelijke heb. Zodat ik mijn bewijsmap kan inleveren na de vakantie. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Onze leerkrachten zijn meer van het systeem van alles vlak voor de vakantie vol proppen en daarna rustig aan te doen.
    Ik moet 1 boekje lezen voor NL (dat wel al zeker 2 weken hebben dus niet net nieuw ofzo), lezen in een boek voor latijn (maar wel in het Nederlands geschreven en het zijn gewone mythes) tegen vrijdag en tegen woensdag hebben we wel een redelijk grote dialoog voor Duits, maar ja.
    Niet erg veel dus.


    effort never betrays you

    Ik ben zo blij dat al mijn leerkrachten ons gewoon in het Nederlands mailen :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat ben ik blij dat ik deze vakantie niet direct er een tentamenweek er achteraan heb, anders had ik ook geen vakantie. Maar gelukkig ga ik lekker een weekje ontspannen op wintersport! (bloos)
    Verder heb ik bij elke vakantie tot nu toe direct een tentamenweek erachteraan


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Taak cultuurwetenschappen, gedragswetenschappen en 12 pagina's voor mijn eindwerk typen. En toetsen voor spaans en duits. Dat is het wel denk ik.
    Maar dat is inderdaad best kut. Ik moest in het derde ook een presentatie houden over een streek. Met allemaal kastelen enz. Succes ermee! (:


    Tears are words the heart can't say.

    Genoeg. (cat)
    Als ik je daarmee opzadel, zul je blij zijn dat je daar op school zit. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    wat ik moet doen in de vakantie?
    whaha veel, ik ga niet eens moeite doen om het nu allemaal op te zoeken
    maar succes!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb nog een week school dan pas vakantie. Maar ik heb eigenlijk vrij weinig tot niks te doen voor school. Mhuaua (cat)


    -

    Eh.. 2 verslagen schrijven, een kunstwerk maken en een boekverslagblad invullen voor Engels. Oh ja, en iets voor Frans.
    Dus... Ik snap je.. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen