• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Magabo

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:25 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Kyle bijt even op mijn bovenlip en laat zijn handen over mijn bovenlichaam glijden. Ikzelf laat mijn hand verder naar beneden zakken. Tergend langzaam doe ik zijn broeksknop open en vervolgens zijn rits. Plagerig trek ik aan de rand van zijn boxerhort en laat hem dan zacht terug tegen zijn huid aanknallen.
    Dit keer ga ik echt niet onderaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    Ik kijk Lilly even met open mond aan.
    "B-Bedoel je dat je mij-" Ik schudt mijn hoofd.
    "Hoelang?" Vraag ik verward, en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik ga sorry]
    Lilly
    Ik knik. "Ja, maar nog niet zo lang." ik voel dat ik begin te huilen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [miss. kom ik straks nog ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Hij laat zijn hand naar beneden zakken. Langzaam doet hij mijn knoop open en daarna mijn rits.
    Plagerig trekt hij aan de rand van mijn boxershort en laat hem zacht tegen mijn huid terug gaan.
    Ik kras even met mijn nagels over zijn rug en duw mijn heupen weer omhoog.
    Daarna laat ik mijn handen naar zijn broek gaan en open zijn knoop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lolz]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [abo]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ze pakt mijn hoofd vast en drukt een klein kusje op mijn lippen.
    "Maar alleen als jij het ook wilt," zegt ze.
    Even twijfel ik. Als er iets gebeurd wordt ik thuis vermoord. Deze keer echt. Maar hoe groot is de kans dat dat gebeurd? Niet groot.
    Ik kijk haar aan.
    "Ja," zeg ik zachtjes. "Ik doe het."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik zucht wanneer Kyle over mijn rug krast en opnieuw zijn heupen tegen me aandrukt. Nu is het zijn beurt om mijn broek los te maken.
    Ik til mijn onderlichaam een beetje op zodat hij er makkelijker bij kan.
    Ondertussen kijk ik hem diep in de ogen. Een veelbelovend lachje verschijnt op mijn lippen.

    Charlotte

    Hij lijkt even te twijfelen.
    Ik wil niet dat hij het voor mij doet.
    "Ja," zegt hij dan. "Ik doe het."
    Ik laat mijn neus even langs die van hem gaan en druk dan mijn lippen nog een keer op die van hem. Plagerig trek ik mijn hoofd een beetje terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte laat haar neus langs de mijne gaan en drukt zachtjes haar lippen op die van mij. Plagerig trekt ze haar hoofd een beetje terug. Lachend verstrengel ik één hand in haar haar terwijl ik met haar naar achteren zak. In mijn achterhoofd zegt een heel klein stemmetje dat ik het niet moet doen maar dat zelfde stemmetje wordt met de seconde kleiner. IK kies voor dit moment en het moet perfect zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij verstrengelt zijn vingers in mijn haar en laat ons naar achteren zakken. Ik kijk hem in de ogen en zie nog steeds een kleine twijfel.
    Ik breng mijn lippen naar zijn oor en fluister zacht,
    "Alleen als jij het wil, Michael."
    Ik druk een kusje op zijn wang en breng mijn lippen dan weer naar die van hem. Heel liefdevol kus ik hem. Als hij zich er beter bij zou voelen kan ik vandaag of morgen nog achter de morning after pil gaan, voor de zekerheid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Onder dat ik Irial's broek los maak kijkt hij me diep in de ogen aan. Een veelbelovend lachtje komt op zijn lippen.
    "Well, my prince. What's in your mind?"
    Ik kijk hem nieuwsgierig aan en haal even een hand door zijn donker getinte haren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Well, my prince. What's in your mind?" vraagt Kyle met een nieuwsgierige blik. Zijn hand gaat door mijn haren en even kan ik me geen perfecter moment dan dit voorstellen.
    "Jij," antwoord ik zacht. "Altijd jij."
    Ik duw zijn benen open en laat mijn onderlichaam ertussen zakken. Terwijl ik mijn kruis tegen het zijne druk maak ik eindelijk mijn blik van de zijne los en drukken mijn lippen op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.
    "Jij. Altijd jij." zegt hij zacht.
    Hij duwt mijn benen uit elkaar en laat zijn onderlichaam er tussen glijden. Terwijl hij zijn kruis tegen mijne aan drukt, zet hij zijn lippen op de mijne.
    Ik kreun weer even, nu van genot èn zijn dubbele actie. Ik voel golven van opwinding achter elkaar door mijn lichaam gaan.
    Weer ontsnapt er een kreuntje en ik pak hem vast waarna ik hem gewillig terug kus. vrijwel meteen lik ik over zijn lippe en open ik mijn mond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.