• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial opent zijn mond een stukje en drukt zijn lichaam tegen mijne aan.
    Hij gaat met en hand door mijn haar en verstrengelt met zijn andere hand zijn vingers met de mijne.
    Hij bijt een keer op mijn lip. Mijn vrije hand laat ik in zijn haar gaan, en trek er zachtjes aan.
    "Ziet niemand ons?" Vraag ik zacht tegen zijn lippen aan.
    Vorige keer had ik hier niet bij stilgestaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Hij legt zijn handen om mijn heupen en trekt me dichter naar zich toe. Ik bijt op mijn onderlip om te voorkomen dat ik in het midden van de kantine begin te kreunen wanneer hij op een plekje in mijn hals zuigt.
    "Die kreeg je nog," lacht hij.
    Ik wrijf even in mijn hals en kijk hem gespeeld streng aan.
    "Schaam je, je meisje in het openbaar opwinden," lach ik.

    Arion

    "Dank je. En daarom eet ik meestal geen suikerspin," hoor ik haar plots zeggen. Ik kijk terug naast me en barst in lachen uit wanneer haar hele gezicht onder de suikerspin hangt. Ze probeert het er van te vegen.
    "Is het weg?" vraagt ze dan.
    Ik ga voor haar staan en bekijk haar gezicht even.
    "Je hebt een plekje gemist," zeg ik zacht.
    Ik veeg met mijn duim net naast haar mond en geef haar dan een kusje.

    [Evelien, mijn gsm is plat en ik ben te lui om achter mijn lader te terten, daarmee dat ik niet antwoord nu.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Typisch :') Ma geeft nie :3]

    Mary

    Ik grinnik spontaan mee wanneer hij om me begint te lachen.
    "Je hebt een plekje gemist," zegt hij zacht. Hij veegt nog wat naast mijn mond weg, en geeft me een kus. Njammie, suikerspinkus. Geamuseerd kijk ik hem aan.
    "Snoeper," zeg ik grinnikend.
    Ik voel even nog wat aan mijn gezicht.
    "Maar is het nu allemaal weg?" vraag ik glimlachend.
    Ik heb geen zin om met een plakkerig gezicht rond te lopen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik grom hees wanneer Kyle even aan mijn haar trekt.
    "Ziet niemand ons?" vraagt hij dan.
    Ik tik een keer op het raam en zeg,
    "Getint."
    Ik grinnik. Ik ben zo opgewonden dat mijn zinnen me in de steek laten. Ik ga even recht zitten en graai snel een condoom uit het handschoenenkastje.
    Dan ga ik terug op Kyle liggen om hem nog wat te kussen.

    Arion

    "Snoeper. Maar is het nu allemaal weg?"
    Ik rol lachend met mijn ogen en duw mijn suikerspin in haar handen.
    "Hou vast," zeg ik een beetje overbodig. Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk kleine kusjes over haar hele gezicht. "Helemaal proper hoor," lach ik.
    Speels ruk ik mijn suikerspin weer uit haar hand en eet er smakelijk van verder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik wanneer hij de suikerspin in mijn handen drukt.
    "Hou vast."
    Eigenlijk grinnik ik de hele tijd. Ik bijt op mijn lip om het wat tegen te houden. Overal in mijn gezicht drukt hij kusjes.
    "Helemaal proper hoor," zegt hij lachend. Hij neemt de suikerspin weer terug en eet verder.
    "Je maakt het me nu wel heel aanlokkelijk mijn hele gezicht vol te smeren met suiker," geef ik lachend toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Schaam je, je meisje in het openbaar opwinden," lacht Charlotte als er een plekje ontstaan in haar hals.
    Met een grote grijns kijk ik haar aan.
    "Ik moet toch ergens goed in zijn," lach ik ondeugend. Met mijn hand ga ik door mijn donkerbruine haren. Het zit allang niet meer maar dat maakt niet niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Je maakt het me nu wel heel aanlokkelijk mijn hele gezicht vol te smeren met suiker," lacht Mary.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Doe maar niet, als ik teveel suiker opheb dan ga ik rondrennen als een dolle hond."
    Ik druk nog snel een kusje op haar voorhoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Doe maar niet, als ik teveel suiker opheb dan ga ik rondrennen als een dolle hond."
    Ik kijk hem even schattend aan, en begin te lachen.
    "Damn, dat wil ik graag zien."
    Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hem vrolijk aan. Plagerig neem ik een ietsiepietsie klein stukje van de suikerspin en steek het in mijn mond. Ik voel even op mijn gezicht, en lach wanneer ik niets plakkerigs tegenkom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Ik moet toch ergens goed in zijn," lacht Michael ondeugend. Heel sexy haalt hij zijn hand door zijn haren. Ik neem zijn handen vast en leg ze tussen ons in. Dan breng ik zelf mijn handen naar zijn haar om het weer een beetje in model te brengen.
    "Ik kan heel wat dingen opnoemen waar jij goed in bent," zeg ik met een lieve glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    "Damn, dat wil ik graag zien."
    Ze schudt lachend haar hoofd en steelt nog een stukje van mijn suikerspin. Zodra het in haar mond zit voelt ze aan haar gezicht. Ik lach.
    "Je bent gek, weet je dat?" vraag ik lachend.
    Ik neem zelf nog een laatste stuk suikerspin en geef nog een stuk aan haar voor ik het stokje in een vuilnisbak gooi. Wanneer het zoete spul op is en mijn vingers afgelikt zijn leg ik mijn arm om haar schouder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent gek, weet je dat?"
    Ik neem lachend het stukje van hem aan en steek het in mijn mond.
    "Ik heb daar niet zo'n last van," antwoord ik schouderophalend. Ik voel zijn arm om mijn schouder en voorzichtig leg ik mijn arm om zijn middel, en durk een kus op zijn wang.
    "Dus, volgende halte?" zucht ik en kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [brb ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [back.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik heb daar niet zo'n last van. Dus, volgende halte?"
    Ze slaat een arm om mijn middel en drukt een kus op mijn wang. Glimlachend kijkt ze me aan en ik beantwoord die blik maar al te graag.
    "Hmm," zeg ik terwijl ik nadenk. "Zeg jij maar."
    Ik wilde het schietkraam voorstellen, maar dat lijkt me zo cliché.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ehm..."
    Ik kijk even rond.
    "We kunnen eendjes vissen," zeg ik lachend.
    "Grapje. Ehm... Schietkraam, of botsauto's? Zeg jij het maar, mij maakt het niet uit."
    Ik kijk hem even aan, en kijk dan weer rond. Wanneer je verliefd bent ziet alles er zoveel beter uit. Ik neurie zacht een liedje terwijl ik op zijn antwoord wacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.