• Sommigen zijn daar debiel goed in D:



    Wie kan dat ook? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb wel wat ritmische mensen op school zitten ja (Zelf ben ik niet geweldig ritmisch)


    26 - 02 - '16

    Wooow das mie vet!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik schijn dat dus ook te doen, maar ik heb het zelf nauwelijks door :'D. Word er zo nu en dan voor gewaarschuwd, soms zelfs voor uit gestuurd ._.


    i put the fun in funeral

    Ik weet wat ik ga toen tijdens de les ;D (mocht ik wat meer gevoel voor ritme hebben)


    Olive

    ALTERMOON schreef:
    Ik schijn dat dus ook te doen, maar ik heb het zelf nauwelijks door :'D. Word er zo nu en dan voor gewaarschuwd, soms zelfs voor uit gestuurd ._.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik doe dat ook wel eens, maar ik ben niet zó freakishly goed.


    The odds are néver in our favor.

    Ik verdoe mijn les met tekenen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shiku schreef:
    Ik verdoe mijn les met tekenen :Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Shiku schreef:
    Ik verdoe mijn les met tekenen :Y)


    Haha, ik ook. En met lachen Xd. Ik ben er een keer uitgestuurd bij de liefste leraar van de school, omdat ik teveel aan het lachen was en ik kon niet meer stoppen XD.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Als je ongeduldig met je vinger op de tafel meetelt, dan ben ik daar heel goed in. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Als je ongeduldig met je vinger op de tafel meetelt, dan ben ik daar heel goed in. :'D


    Dat doe ik ook altijd xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow, dat moet ik is proberen in de klas. Nu tokkel ik op de bank als ik me verveel.

    ForeverZaynx schreef:
    (...)

    Haha, ik ook. En met lachen Xd. Ik ben er een keer uitgestuurd bij de liefste leraar van de school, omdat ik teveel aan het lachen was en ik kon niet meer stoppen XD.

    Bij mij weten de leraren allemaal dat ik teken. Ze hebben wel eens mijn schrift door gebladerd en die zit altijd vol met manga tekeningen (niet zomaar kriebeltjes) en ze doen er niks tegen :'D ik ben nog nooit uit de les gestuurd of iets. En altijd bij leraren vergaderingen komt er uit dat ik een brave leerling ben (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wauw dat wil ik ook kunnen 8D Ik ken wel iemand die het misschien kan.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Awesome! o.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.