• I LOVE YOU ALL GIRLS <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Wat is er gebeurd? ;c


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Waar zal ik eens aan gaan schrijven..
    Nialler story of Liam story?


    Some things are changing too much.

    Ze zocht weer eens ruzie, omdat ik geen zin heb om facking lang te praten over school terwijl zij heel de tijd loopt te janken omdat ik niet naar Havo wil maar gewoon naar het MBO. en zij wilt dat ik per se naar havo ga, maar ik ga dat niet redden, en dat weet ik nu al. en dan gaat ze helemaal lopen zeiken, en bij mijn opa lopen janken. en nu gaat ze mijn moeder erbij halen omdat ze vind dat ik naar havo moet.


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    Ze zocht weer eens ruzie, omdat ik geen zin heb om facking lang te praten over school terwijl zij heel de tijd loopt te janken omdat ik niet naar Havo wil maar gewoon naar het MBO. en zij wilt dat ik per se naar havo ga, maar ik ga dat niet redden, en dat weet ik nu al. en dan gaat ze helemaal lopen zeiken, en bij mijn opa lopen janken. en nu gaat ze mijn moeder erbij halen omdat ze vind dat ik naar havo moet.
    Maar het is toch jouw keuze om naar MBO te gaan? Ik vind dat jij gewoon zelf moet kiezen waar je heen gaat en ik hoop dat je moeder daar ook zo over denkt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mijn moeder gaat ook niet moeilijk doen, ik ken haar wel wat langer dan vandaag.. maar ik vertrouw mijn oma nu gewoon niet.


    Some things are changing too much.

    SANNE PANNE, TELL ME.
    waar moet ik aan gaan schrijven?


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    SANNE PANNE, TELL ME.
    waar moet ik aan gaan schrijven?
    MOET JE ZELF WETEN.
    IK ZIT HIER INSPIRATIELOOS.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mijn broertjes vinden het raar dat ik dingen bewaar
    Ik heb alles van 1D uit tijdschriften geknipt en ben het van pla in een boek te plakken. Dinge dieik voorstories geschreven heb, persoonlijke dingen en alles bewaar ik;/


    What's so bad about being different?

    foreverhoran schreef:
    (...)MOET JE ZELF WETEN.
    IK ZIT HIER INSPIRATIELOOS.

    *GEEFT INSPIRATIE*


    Some things are changing too much.

    STORAN schreef:
    Mijn broertjes vinden het raar dat ik dingen bewaar
    Ik heb alles van 1D uit tijdschriften geknipt en ben het van pla in een boek te plakken. Dinge dieik voorstories geschreven heb, persoonlijke dingen en alles bewaar ik;/
    Ik ben te lui om alle plaatjes uit te knippen... Dus ik heb 23473984 tijdschriften / andere dingen op m'n kamer liggen met 1D erin.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    *GEEFT INSPIRATIE*
    LIANNE IS MIJN REDSTER.


    If you spread your wings, you can fly away with me.




    If you spread your wings, you can fly away with me.

    WOW OPEENS IS HET HIER KEIHARD AAN HET SNEEUWEN, IK SCHRIK MIJ DOOD


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    (...)LIANNE IS MIJN REDSTER.

    TSS IK NIET? ):


    Some things are changing too much.

    Joëlla heeft even geen zin om te schrijven, dus gaat die flyers van leiden weer uitknippen (:


    Some things are changing too much.