• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Een bekende geur die ik zo goed als niet meer kan weerstaan komt mijn neus binnen. "Nog een meisje ?" mompelde ik vragend. Ik ging naast Scott zitten zodat hij me kan tegenhouden als ze te dicht kwam.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 13:51 ]

    Scott
    'De eerste keer is best moeilijk te beschrijven, vooral als het lang geleden is, maar ik zal een poging wagen,' zeg ik. Het is fijn om te zien dat ze nog kan lachen, ookal is het maar een klein glimlachje. 'Bij de meeste begint het ermee dat ze het koud krijgen en vervolgens begint de pijn over hun lichaam te gaan en krijg je pijnlijke steken. Maar dat is ook het ergste, aangezien je daarna heel snel veranderd en het lijkt alsof je uit elkaar klapt,' zeg ik als poging. Voor mij was he alweer een jaar of 13 geleden en daarna was het meer gewenning geworden. 'Ik blijf bij je, ook als je wolf bent dus alles gaat goed komen.' 'Uhm Scott, iemand was aan het kijken toen Ivy haar beet,' hoor ik Jessica zeggen en ik draai me even naar haar. 'Daar zal ik het straks over hebben. Ik geloof dat ik wel weet wie dat is,' zeg ik.

    Jessica

    "Is goed, hij was echt grof aan het doen, moest hij nog langer gebleven zijn dan zat hij hier nu ook dankzij Ivy".

    Liam Oliver Sanz

    Ik twijfel. Het was koud genoeg om te veranderen amar zou iemand me zien? Zou er iemand in de buurt zijn die ik aan zou kunnen vliegen? Ik besluit van niet. Ik stop mijn koptelefoon en I-pod in mijn best zak en sluit mijn ogen en wacht op de transformatie.

    [ik ben even huiswerk maken en die dingen, ben er vanavond weer en zal dan reageren met allebei mijn persoontjes]

    Ambrose.
    "De eerste keer is best moeilijk te beschrijven, vooral als het lang geleden is, maar ik zal een poging wagen," Begint hij. "Bij de meeste begint het ermee dat ze het koud krijgen en vervolgens begint de pijn over hun lichaam te gaan en krijg je pijnlijke steken. Maar dat is ook het ergste, aangezien je daarna heel snel veranderd en het lijkt alsof je uit elkaar klapt," Ik ril even bij het beeld dat door mijn hoofd gaat, de glimlach verdwijnt van mijn gezicht. "Ik heb er direct geen zin meer in," Mompel ik. "Ik blijf bij je, ook als je wolf bent dus alles gaat goed komen," Ik knik dankbaar. "En als je terug veranderd, ben je wel.. aangekleed?" Vraag ik voorzichtig. Jess gaat aan de andere kant naast Scott zitten. Ze hebben het over Dante, de jongen die het allemaal heeft gezien. Waarom heeft hij me niet geholpen?

    Shara.
    Ik loop dieper het bos in, want uit ervaring weet ik dat daar de meeste dieren zitten. Ik ontwijk een paar takken van een boom en loop over het mos verder. In de verte hoor ik stemmen. Is er nog iemand anders in het bos? Normaal ben ik de enigste, op de dieren na. Een zucht verlaat mijn mond als ik niks meer hoor. Ik loop door, nog dieper het bos in. Ik heb geen speciale zintuigen, maar iets zegt me dat ik hier niet veilig ben. Mijn ogen schieten om me heen, niemand te zien. Ik ga niet verder het bos in, dat voelt niet goed.

    [Ik maak ondertussen mijn huiswerk en reageer laat..]

    Jessica

    Mijn ogen gingen wijd open. Mijn neus begon te werken en ik rook een sterke geur van een meisje. Shit. Mijn intstinct zei gaan, maar mijn verstand dat ik ergens nog had zitten zei dat ik me moest tegenhouden. Ik begon zwaarder te ademen en stond op. Ik ging op zoek naar het meisje en zag ze. Ik schudde mijn hoofd en liep zo snel ik kon terug. Een paar takken kraakten onder mijn voeten. Ik ging weer rustig naast Scott zitten. "Er is hier nog een meisje" zei ik dan.

    Ambrose.
    Aan de andere kant van Scott zit Jessica. Ik hoor haar ademen en zie haar opstaan. Even is ze weg, maar komt dan weer terug. Ze gaat weer naast Scott zitten. "Er is hier nog een meisje," Meldt ze. "Ik.. ik ga haar waarschuwen, ze moet hier weg," Besluit ik en sta op. De pijn die door mijn lichaam jaagt wordt erger, maar ik negeer het. Ik ben er nog niet klaar voor om te veranderen. Ik kijk naar Jessica en wacht op haar reactie.

    Jessica

    "Zit neer en doe niet raar" zei ik terug, "Ik ben teruggekomen, als ik haar had willen bijten had ik dat allang gedaan" zei ik terug. Ik bleef rustig zitten terwijl haar geur mijn neus weer binnenkomt. "Ga gewoon zitten, Scott zit naast me, hij is de leider dus hij houdt me wel tegen, ik wil niet weer op mijn kop krijgen door Dawn".

    Ambrose.
    "Zit en doe niet raar," Zegt ze. "Ik ben teruggekomen, als ik haar had willen bijten had ik dat allang gedaan," Ik schud mijn hoofd. "Tuurlijk," Mompel ik. "Ga gewoon zitten, Scott zit naast me, hij is de leider dus hij houdt me wel tegen, ik wil niet weer op mijn kop krijgen van Dawn," Zegt ze, ik haal mijn schouders op en begin te lopen, naar de plek waar Jessica vandaan kwam. "Jess, het is voor je eigen bestwil. Ik voel me nu vreselijk kut en dit wil ik niemand toe wensen. Ik wil zo weinig mogelijk slachtoffers,"

    Jessica

    "Kom terug of ik bijt haar echt" riep ik boos. "Als je het haar nu vertelt dan weet wéér iemand het, dus kom nu zitten". Mijn stem trilde van woede, "Denk je dat ik dat wou ?! Denk je dat ik nog maar de kans had om als 8-jarige het aan iemand te vertellen ? NEE ! De regels blijven de regel" ging ik woedend verder.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 14:33 ]

    Liam Oliver Sanz

    Het gaat gemakkelijk. Ik voel me veranderen en mijn dieren instinkten nemen
    me over. Ik kijk rond en snuif. Het voelde goed weer een dier te zijn. Ik
    begin rond te lopen en sluip tussen de struiken door.

    Ambrose.
    "Kom terug of ik bijt haar echt!" Roept ze boos. "Als je het haar nu vertelt dan weet wéér iemand het, dus kom zitten," Ik merk dat haar stem van woede trilt. "Denk je dat ik dat wou?! Denk je dat ik nog maar de kans had om als 8-jarige het aan iemand te vertellen? NEE! De regels blijven de regels!" Vervolgd ze. "Jess, luister naar me, ik wil die niet. Jij bent er al aan gewend, misschien vind jij dit normaal, maar ik ga er alles aan doen om geen slachtoffers te maken, voordat ik een weerwolf bent," Zeg ik vastberaden. "Ik wens dit niemand toe, jij bent net zo'n freak als de rest, voor jou boeien mensen levens niets meer. Het is jou leven, niet de mijne. Als ik op mijn kop krijg is dat mijn schuld. Niet de jouwe. Én denk je dat ik gek ben om het te vertellen? Ik hang wel een slappe smoes op," Vervolg ik.

    Scott
    'Dames!' kom ik tussen het gekibbel. Ik ren naar het nieuwe meisje en neem haar mee terug terwijl Jessica nog steeds op de boomstam zat. Nu begon ik me ook op de geur te concentreren en moest nu ook wat moeite doen. 'Jij blijft hier, anders verander je dadelijk midden in je weg naar het meisje en bijt je haar zelf,' zeg ik streng tegen het nieuwe meisje. 'En Jess blijft ook, om dezelfde reden. Een nieuwe wolf is genoeg op een dag.' Daarom had ik dus meer met wolven, ze kibbelde vele malen minder.