• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik veranderde weer aangezien ik moest praten en dacht na. "Hij rook anders dan de andere, de meeste jongens ruiken voor mij dan, niet goed, maar deze, misschien woont hij op een boerderij ofzo ?" probeerde ik.

    Ivy

    'Zeg zijn naam alsjeblieft niet meer, ik krijg er honger van.' Mopperde ik tegen Scott. 'Het enige wat ik weet is dat hij irritant is en veel te goed ruikt naar mijn zin.' Bitste ik tegen mijn schoenen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abby
    Zodra ik wakker wordt neem ik een besluit. Ik ga nog één keer terug naar het landhuis, daar pak ik mijn weinige bezittingen die ik niet kan missen. En dan keer ik dit alles de rug toe. Na een lange wandeling kom ik aan bij de achteringang van het huis. Snel glip ik mijn kleine kamertje binnen, meer een hok. Vanonder mijn matras pak ik en medaillon, het is het enige wat ik van mijn moeder heb. Ik pak een beer en een fotoalbum uit mijn kast. De dingen die mij herinneren dat ik het ooit beter had. Toen ik klein was zorgde er iemand anders voor me, iemand die wel om me gaf. Maar ze stierf en de enige dingen die ik nog van haar heb zijn die beer en dat foto album. Ik doe het in een tas en wil dan het huis verlaten als ik opeens een deur open hoor gaan. Snel verstop ik me in de eerste beste kast. Kut, het is de vrieskast.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    'Nee dat was het niet, en zo erg is mannengeur niet hoor,' zeg ik. 'Het leek alsof het niet verkeerd was dat hij hier rond loopt. Ja, ik weet het niet,' zeg ik. Zooi, nu is het meisje er ook al vandoor. Dante leek in ieder geval niet op zijn mond gevallen te zijn en kon goed voor zichzelf spreken. Ook was het me op gevallen dat hij behoorlijk sterk was en volgens mij een goede conditie had. 'En wat betreft dat je honger krijgt, dat moet je gewoon leren onderdrukken. Mij heeft dat ook een aantal jaar gekost.'

    Ivy

    'Dood irritant,' gromde ik. Het vuur in mijn keel wakkerde een beetje aan. Ik wilde er niet over praten. 'Het kan toch dat hij vlakbij het bos woont? Dat zou wel zijn kruidige geur verklaren.'

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 16:11 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    Ik ren langs bomen en voor ik het weet hoor ik alleen de geluiden van het bos nog maar. Een klein stukje loop ik door, achter een heuvel. Ik laat me daar zakken en zucht. Gelukkig heb ik Bobbie nog. Hij is me achterna gerend. Ik kan niet geloven dat ik nooit meer terug kan. Er rolt opnieuw een traan over mijn wangen. Denk na, Am. Vannacht is het koud, dan kan je niet naar je huis. Morgen middag, rond het eten is het het warmste. Dan staat de zon recht boven het dorp. Dan ga ik terug en pak de laatste spullen. Dingen waar ik niet zonder kan. Bobbie gaat naast me liggen en ik aai hem. Met de minuut lijkt de pijn van mijn nek naar mijn lichaam te verergeren. Ik ril even. Fuck! Koud, pijn. Het volgende is het gevoel alsof je uit elkaar klapt. Fijn. Ik sluit mijn ogen en concentreer me op mijn menselijke kant.

    Dante
    Rustig ren ik verder door het bos. Langzaam kom ik weer aan de rand, de plek niet ver van mijn huis. Een stukje verder lag een appelboomgaard. lekker handig Ik ren er naar toe en pak een appel die al goed is. Rustig loop ik weer naar het bos en ga tegen een boom zitten, etend van mijn appel.

    SCott
    Ik knik even naar Ivy en loop weer richting het dorp. Daar vond ik Dawn al snel gelukkig. 'En nu?' vraag ik aan haar. 'We zijn Abby kwijt, het nieuwe meisje en we hebben Dante en nog een onbekende geur hier rond lopen.' Ik hoopte dat zei wist wat er rond Dante hing. Het klopte niet, dat wist ik zeker. En nee het was niet zijn sterke geur.

    Ivy

    'Ik weet het echt niet Scott. Kun je hem niet opzoeken als we Abby gevonden hebben? Ik denk niet dat het mij zal lukken, ik krijg hier al dorst van hem, laat staan als ik vlak naast hem sta.' Sprak ik aarzelend.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 16:32 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Dante veranderd vanzelf hé hij word niet gebeten, dat is wat Scott merkt bu the way]

    [Ok.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [IHEARTNIALLx --> xYoung.
    Wie wil er naar Ambrose ? Ze wordt zo voor het eerst een wolf.]

    [Reactie, anybody?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    "Hij was arrogant tegen me, kan totaal niet acteren, maar ik zou me wel kunnen inhouden, ik heb trouwens die andere geur gezien, ik ben gaan kijken".

    Abby
    Gelijk begin ik te trillen. Het maakt me even niks meer uit dat mensen me kunen betrappen, ik gooi de deur openn en ren naar buiten. Maar de zon is al aan het onder gaan en de temperatuur is snel aan het zakken. Felle pijnscheuten schieten door mijn lichaam. Ik ren zo ver mogelijk weg van het landhuis. Dan struikel ik en val ik op de grond. Ik rol me op terwijl ik nog steeds onbedaarlijk aan het rillen ben en felle pijnscheuten door mijn lichaam schieten, ik wil niet veranderen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one