• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    "Ik weet wel iemand die je kan geruststellen" zeg ik weer. Ik sta op en haal diep adem. "SCOTT !" schreeuwde ik. Ik hoorde de echo weerklinken en keek trots. "Hij komt zo".

    Scott
    Ik hoorde iemand mijn naam roepen. Meteen wijzig ik van richting en sprint naar het geluid. In een veldje zag ik Jessica en Abby. Abby lag op de grond te rillen en het zag er pijnlijk uit. 'Danke Jess,' mompel ik en trek snel mijn vest uit om dat vervolgens om Abby heen te slaan. Natuurlijk is hij veel te groot, maar het bedekt haar hele lichaam. 'Rustig maar Abby, het gaat goed,' fluister ik.

    Jessica

    "Scott, ruik jij hier ook niet de geur van Dante, maar niet sterk, meer in de verte" zeg ik twijfelend. Hij had nogal een sterke geur dus je rook het zo.

    Abby
    Er komt iemand aanlopen en er wordt iets over me heen gelegd. Ik krul me nog verder op in een poging het warm te krijgen.
    "I, ik wi wi wil nie niet!" weet ik klappertandend uit te brengen.
    Opeens verlang ik naar de warmte van een huis.

    Dawn
    Ik ren naar mijn huisje en trek een trui over mijn hoofd. Ik denk eraan om een deken mee te nemen voor het nieuwe meisje en ren dan naar haar toe. Als ik daar aankom zie ik dat die Dante bij haar staat. Ik besluit me niks van hem aan te trekken en leg de deken over het meisje heen.
    "Rustig maar, het komt goed."


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik besluit gewoon de geur te volgen en 3 keer raden wie daar staat. Ik blijf op een afstandje staan van Amber en Dawn zodat ik niets misdoe.

    Scott
    'Die jongen is door het hele bos geweest, dus die geur ruik je overal,' zeg ik. Abby probeert zich in alle hevigheid warm te worden. Ik trek haar in mijn vest tegen me aan en probeer haar te helpen door over mijn vest te wrijven. Gelukkig veranderde ik niet zo snel en kon ik wel eventjes in de kou als het nodig was.

    Dante
    De vrouw komt eraan en legt een deken over het meisje. 'Ik ben er weer vandoor,' zeg ik vrolijk en ik sta op. Snel trek ik een sprintje het bos in. Vandaag kwam ik in elk deel in van het bos.

    [ik ben zo eten, tot straks]

    Jessica

    "Moet ik nog dekens halen ?" vroeg ik aan Dawn. Ik had het niet rap koud want ik was altijd voorzien op de avond.

    Dawn
    "Ren naar de huisje voor de nieuwe en zorg dat het daar zo warm mogelijk is, vul een bad met warm water. Dan kom ik er aan met haar." zeg ik tegen Jessica. Ze rent weg en ik trek mijn trui uit. Ik trek hem aan bij het meisje en til haar voorzichtig op.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik liep ze snel ik kon en liep als eerste naar de badkamer. Daar liet ik het warme water lopen en sloot de deur. Ik liep naar het houtvuur en stak het aan. De andere stak ik ook aan. Nog de verwarming aanzetten en als ze hier binnenkwam was het zomer.

    Ivy

    En opnieuw verdween hij in het bos. Ik begon het zat te worden, en iedereen was bezig met Abby. Iemand moest weten waar die jongen mee bezig was. De kou was nét genoeg om me wolf te maken. Ik nam Dantes geur in me op en rende op hem af. Na een tijdje zag ik hem rennen. Een grom rolde uit mijn keel. Zo snel mogelijk veranderde ik weer. 'Dante, we moeten praten.' Bitste ik.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:34 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Wat heb ik gemist en waar kan Liam bij vallen?]

    Dawn
    Zo snel als ik kan loop ik naar het dorp. Ik voel Amber onbedaarlijk trillen in mijn armen. Hoewel de meeste wolven rond deze tijd van het jaar ontstaan is het ook de moeilijkste tijd om nieuw te zijn. De temperatuur is nog erg wisselend en daardoor het veranderen ook. Ik duw de deur open met mijn schouder en loop door naar de badkamer waar een warm bad klaar staat. Voorzichtig laat ik Amber erin zakken, met kleren en al.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    "Moet ik Abby ook halen ?" vroeg ik dan.

    Dawn
    "Als het goed is Scott bij haar, maar gaa ze maar zoeken. Het wordt nu snel koud"


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    "Is goed" zeg ik waarna ik naar buiten loop. Het is koud genoeg om wolf te worden, en zo kan ik ook rapper lopen. Ik loop naar de plaats van Scott en verander weer. "Het huis is warm, je kan haar daar naartoe brengen" zeg ik dan.