• De stelling van deze week luidt:
    Minimumstraffen voor misdaden zouden hoger moeten worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm, ik vind bij sommige misdrijven dat ze zware taakstraffen moeten geven in plaats van gevangenisstraffen. Ik heb al zó vaak gelezen dat misdadigers heel snel weer in de fout gaan, als ze net uit de bak komen. Dan zou ik zeggen dat met een goede taakstraf hun moraal wel iets verbeterd...


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, dat haalt naar mijn idee niets uit. Het zou beter zijn sommigen een heel andere straf te geven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    meh, just fix this:



    Ik weet dat dit Amerikaans is, maar Nederland heeft dit soort dingen ook. Vooral met moorden.


    quidquid excusatio prandium pro

    daar ben ik het mee eens
    maar ik vind dat ze in sommige gevallen totaal andere straffen zouden moeten toe dienen.
    aangezien mensen die uit de gevangenis komen vaak nog een tweede keer de fout in gaan, en dan heeft die gevangenis straf dus niets uit gehaalt.
    vandaar vind ik dat er betere straffen bedacht moeten worden.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    LucyPayne schreef:
    daar ben ik het mee eens
    maar ik vind dat ze in sommige gevallen totaal andere straffen zouden moeten toe dienen.
    aangezien mensen die uit de gevangenis komen vaak nog een tweede keer de fout in gaan, en dan heeft die gevangenis straf dus niets uit gehaalt.
    vandaar vind ik dat er betere straffen bedacht moeten worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pollux schreef:
    Nee, dat haalt naar mijn idee niets uit. Het zou beter zijn sommigen een heel andere straf te geven.


    Mee eens! Meer straffen werkt niet, meer begeleiding en zorg zou ook veel uithalen denk ik!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Meer straffen gaat echt niet helpen. Als iemand 10 jaar gevangenis straf heeft gehad, en diegene heeft een goed verstand, zal diegene dat echt niet nog een keer doen. Gezonde mensen hebben dan echt hun les wel geleerd. Na hun straf (als het echt om gevangenisstraf gaat) zouden die mensen hele goede begeleiding moeten krijgen. Zodat ook de mensen die geestelijk niet in orde zijn goed in de gaten gehouden worden.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 11:56 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    LucyPayne schreef:
    Daar ben ik het mee eens, maar ik vind dat men in sommige gevallen totaal andere straffen zouden moeten toe dienen, aangezien men die uit de gevangenis komen vaak nog een tweede keer de fout in gaan en dan heeft die gevangenis straf dus niets uit gehaalt. Vandaar vind ik dat er betere straffen bedacht moeten worden.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    neee, ze worden al iedere keer verhoogt! Ze kunnen beter kijken hoe ze kunnen zorgen dat mensen het niet weer doen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eerlijker systeem? Ja (zie discord)
    Hogere straffen? Nee. Zoveel onderzoek heeft uitgewezen dat het niet werkt, dus waarom zou je dat dan doen?


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik vind sowieso dat het aantal jaren gevangenisstraf voor moord en seksueel misbruik omhoog moet, dus ik ben het grotendeels eens met de stelling.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Heb je niets aan. Harder aanpakken, dat moet eens gebeuren.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Discord schreef:
    meh, just fix this:



    Ik weet dat dit Amerikaans is, maar Nederland heeft dit soort dingen ook. Vooral met moorden.


    26 - 02 - '16

    Hmm.. achter elke misdaad zit een verhaal.
    De maximumstraf moet denk ik eerder verhoogd worden..


    -

    Discord schreef:
    meh, just fix this:



    Ik weet dat dit Amerikaans is, maar Nederland heeft dit soort dingen ook. Vooral met moorden.


    hij deed het niet expres..

    Maar verder ben ik het met de stelling eens

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 14:20 ]


    welkome to my garden of fantasy