• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Hij haalde mijn handen weg. Hij trok zijn t-shirt uit en leidde mijn hand over zijn buik en borstkas. Het voelde ruw aan. Er zaten echt veel littekens. Dan bracht hij mijn hand naar het plekje waar ik hem net kietelde. Het voelde daar veel gladder en zachter. Ik draaide daar met mijn vinger heel zachtjes rondjes. Bang om dat stukje te beschadigen. 'Sommige plekjes hebben ze gemist,' zei hij zachtjes. 'Wie zijn ze?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik liet mijn vingers zachtjes glijden over zijn littekens. Ik kreeg een brok in me keel. Dit was toch niet normaal meer?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Okeey dan, ik wil niet gemeen zijn.' zeg ik en laat haar weer los, na nog een keer in haar zij te hebben gepord. 'Zo beter?' vraag ik nog even met een grijns,


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Okeey dan, ik wil niet gemeen zijn.' zegt Ivar. Hij port me nog een keer in mijn zij en laat me dan los. 'Zo beter?' vraagt hij met een grijns. 'Veel beter,' zeg ik met een overdreven lieve stem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Krijg ik daar nog wat voor?' vraag ik met een ondeugende grijns. Ik kon het proberen, niet geschoten was altijd mis.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Krijg ik daar nog wat voor?' vraagt hij met een ondeugende grijns. Ik grinnik eventjes, 'Wat wil je er voor hebben?' vraag ik daarna met een licht uitdagende toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet nu wss gaan, probeer iPad mee te nemen maar heb mijn twijfels erover]

    Ivar

    'Dat weet je denk ik wel,' zeg ik met dezelfde ondeugende grijns. 'Althans dat hoop ik,' zeg ik en kijk haar recht aan in haar ogen.


    I only miss you when I'm breathing

    [okee is goed]
    Faye
    'Dat weet je denk ik wel,' zegt hij met precies dezelfde grijns. 'Althans dat hoop ik,' vervolgt hij waarna hij recht in mijn ogen kijkt. Ik kan inderdaad wel verzinnen wat ja. Hij blijft tenslotte een jongen. Langzaam buig ik zijn kan op en druk ik een kusje op zijn wang.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Wie zijn ze?" vraagt ze terwijl ze mijn littekens verkent.
    Ik wil het haar niet vertellen, maar ik kan niet anders. Ik kan het haar niet aan te doen niks te zeggen terwijl ze het wil weten. Als ik ook nog een keer op deze manier een Alfa moet gehoorzamen word ik knettergek.
    "Mijn oude klasgenoten," zeg ik zacht terwijl ik naar haar gezicht kijk. "Van op mijn vorige school. Ik was vijftien en een meisje op school beschuldigde me van v-ver-verkrachting. Ik had haar met geen vinger aangeraakt, ik zou nooit-" Ik sluit mijn ogen en slik een krop weg terwijl ik mijn kaken op elkaar klem. Ik schud even mijn hoofd om te bekomen. "Achteraf kwam haar leugen aan het licht, maar mijn klasgenoten hadden al wraak op me genomen. Ze wilden de slechtheid uit me snijden."
    Ik sla mijn ogen neer, omdat ik het niet zou kunnen aanzien als ze me aankijkt alsof ik inderdaad een monster ben.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Ik luisterde geschrokken naar zijn verhaal. Ik kreeg zelfs tranen. Hoe konden die mensen dat over hem denken. Waren ze achterlijk of zo? Toen hij klaar was sloeg hij zijn ogen neer. Ik legde mijn hand voorzichtigjes op zijn wang en wreef zachtjes met mijn duim. Mijn andere hand liet ik rusten op zijn buik. Hij straalde nog steeds die heerlijke warmte af. Ik wist niet precies hoe ik er op moest reageren. Ik had dit helemaal niet verwacht. Als troostend gebaar gaf ik hem een kusje op zijn wang. 'Als ik je toen al kende had ik je vanaf het begin af aan al geloofd en had ik je geholpen met alles,' fluisterde ik zachtjes bij zijn oor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Onwillekeurig leg ik mijn wang dichter tegen haar hand aan. Ze wrijft er zachtjes met haar duim over en het kan me niet schelen dat ze een hand op mijn buik liggen heeft. Toch niet op een negatieve manier. Wanneer ze een kusje op mijn wang drukt, ga ik helemaal gloeien.
    "Als ik je toen al kende had ik je vanaf het begin af aan al geloofd en had ik je geholpen met alles," fluistert ze in mijn oor. Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar dichter tegen me aan.
    "Ik ben blij dat ik je toen nog niet kende, ik had niet gewild dat je me zo zou meegemaakt hebben. Als je het me toelaat, bezorg ik je liever leuke momenten."
    Als ik haar toen had gekend, had ik hier nu niet naast haar gezeten, daar ben ik zeker van, ondanks haar lieve woorden.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik voel een plek als een brandwond waar haar lippen mijn wang raken, alleen dit was aangenaam en niet pijn zoals een echte brandwond. 'Ik wist wel dat je het wist,' fluister ik en glimlach naar haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ik wist wel dat je het wist,' fluistert hij waarna hij glimlacht. 'Ach,' zeg in nonchalant, 'ik ben dan wel blond maar ik ben niet dom,' vervolg ik op de zelfde toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Dat had ik ook niet van je verwacht,' fluister ik. Ik vond het echt fijn bij haar, zoals nu had ik me gewoon nog nooit gevoeld en ik wilde me ook niet meer anders voelen.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    Ik schrok eventjes toen hij zijn armen om me heen sloeg en me dicht tegen zich aan trok. De schrik was al gauw weer verdwenen. 'Ik ben blij dat ik je toen nog niet kende, ik niet gewild dat je me zou meegemaakt hebben. Als je het me toelaat, bezorg ik je liever leuke momenten,' zei hij. Hij maakte mij nieuwsgierig. Ik wou het weten, maar ik vroeg er maar niet naar. Ik deed mijn armen om hem heen. 'Ik laat het je toe,' zei ik zachtjes, maar hoorbaar. Misschien dat ik het een ander keer kreeg te weten. Alles op zijn tijd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Ik laat het je toe," zegt ze zacht.
    Ik laat haar los omdat ik bang ben dat ze anders voelt hoe snel mijn hart begint te kloppen.
    "Mooi zo," zeg ik glimlachend. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en kijk dan weer naar de tv. "Volgens mij is het veilig nu," zeg ik grijnzend. Ik buig me even naar het salontafel toe en neem nog een slok water. Ik voel me vanbinnen zo warm dat mijn keel uitgedroogd is. Ik doe rustig mijn shirt weer aan en ga terug gemakkelijk zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.