• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Ik begon te lachen toen Irial moest niezen. Hij niesde schattig. We keken weer verder. Er stonden twee personen in de regen. Zonder dat ik het doorhad keek ik echt geïnteresseerd naar de film. De mensen begonnen te zoenen. Ik glimlachte. Dat leek mij zo mooi om mee te maken. Ik schrok me te pletter toen Irial zijn hand voor mijn ogen. 'Daar ben jij te onschuldig voor, die scene mag je zien als je groot bent,' zei hij lachend. Ik duwde zijn hand weg en keek hem nep boos aan. 'Ik ben zeventien. Waarom zou ik daar niet groot genoeg voor wezen?' vroeg ik lachend. Daar ging mijn acteren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze duwt mijn hand weg en ik slik even. Ik weet dat het geen bewuste afwijzing is, maar toch vind ik het niet leuk.
    "Ik ben zeventien. Waarom zou ik daar niet groot genoeg voor wezen?" zegt ze lachend terwijl ze een boze blik probeert te forceren. Ik leg opnieuw mijn hand voor haar ogen en knijp zelf ook mijn ogen dicht.
    "Shht, hou nou dicht, straks brengt die film ons op ideeën," zeg ik lachend. Daar is het bij mij al te laat voor, maar zij hoeft die hete scene niet te zien. Met mijn andere hand por ik haar in de zij.
    "En je hoeft me niet uit te lachen omdat ik nies," voeg ik er nog steeds lachend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Irial legde zijn hand weer voor mijn ogen. 'Shht, hou nou dicht, straks brengt die film ons op ideeën,' zei hij lachend. Ik lachte met hem mee. Ik begon harder te lachen toen hij in mijn zij porde. 'En je hoeft me niet uit te lachen omdat ik nies,' zei hij lachend. Ik duwde zijn hand weer weg en keek hem uitdagend aan. Wat hij niet zag aangezien hij zijn ogen dicht had. Ik bekeek hem eventjes vlug. Het viel me nu pas op dat hij een staafje door zijn wenkbrauw had. 'Dat moest je nou niet doen,' zei ik lachend en ik begon hem te kietelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ivar gaapt en strekt vervolgens zijn armen die even later om mijn nek slaat. Ik grinnik eventjes en glimlach naar hem waarna ik met mijn hoofd tegen schouder leun. Weer valt het me op dat hij erg warm is. Ook valt me op dat hij een beetje bosachtig ruikt. Maar dan op de goede manier.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    Ze duwt opnieuw mijn hand weg, maar dit keer heb ik er minder moeite mee.
    "Dat moest je nou niet doen," zegt Teske lachend. Mijn ogen schieten open. Ze brengt haar handen naar mijn buik en begint me te kietelen. Ik voel er niet veel van door de vele littekens op mijn bovenlichaam. Ik heb wel kietels, en behoorlijk wat, maar ze heeft het juiste plekje niet te pakken. Een beetje hoger en meer opzij.
    "Wat probeer je nu te doen?" grinnik ik.
    Ik neem haar polsen losjes vast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Wat probeer je nu te doen?' grinnikte hij. Hij pakte mijn handen vast. Hij had ze niet stevig vast en ik kon ze zo los maken. Ik krabde aan me hoofd. 'Ik heb geen flauw idee,' zei ik lachend en dacht eventjes na. Ik probeerde verschillende plekjes, maar hij gaf geen kik. Ik zuchtte en ging weer naast hem zitten. 'Ik geef het op,' zei ik met tegenzin. 'Waarom kan je tegen kietelen? Dat is niet eerlijk,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ze leunt met haar hoofd op mijn schouder en ik glimlach even, ik snuif even onopvallend in haar haar wat heerlijk rook. Ik glimlach weer even en kijk daarna weer naar het tv scherm waar net de gast met zijn ingekerfde gezicht voorbij komt.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    De kerel met het "smiley gezicht" komt weer in beeld. Ik geef Ivar een speelse por, 'Je lijkt wel een beetje op hem,' zeg ik plagerig waarna ik mijn tong uitsteek naar hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Ik heb geen flauw idee," lacht ze waarop ze verscheidene plekjes probeert, zonder resultaat. "Ik geef het op. Waarom kan je tegen kietelen? Dat is niet eerlijk," zegt ze.
    "Mijn huid is nogal ongevoelig door de littekens," zeg ik eerlijk. Ze heeft ze toch al gezien, dus ik hoef er niet om te liegen. En daar kan ik mee leven, bij haar wel. Ik neem haar handen voorzichtig in de mijne en breng ze naar het juiste plekje. Op mijn rechterzij, net tussen mijn tweede en derde rib. "Probeer hier een keer," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Mijn huid is nogal ongevoelig door de littekens,' zei hij. Ik keek hem verontschuldigend aan. Ik wou wat zeggen, maar hij pakte mijn hand beet. Ik draaide me om en keek hem aan. Hij legde mijn hand op zijn rechter zij bij zijn ribben. 'Probeer hier een keer,' zei hij zachtjes. Ik keek hem vragend aan, maar begon toch met mijn hand zachtjes te kietelen. 'Het was toch ongevoelig?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik kijk haar even boos aan en por haar daarna terug in haar zij met mijn vingers, 'Niet zo gemeen doe hé,' grinnik ik en begin haar een beetje te kietelen in haar zij.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Hij kijkt me even boos aan waarna hij me terug port. 'Niet zo gemeen doe hé,' grinnikt hij en hij begint me in mijn zij te kietelen. Als er iets is waar ik niet tegen kan is het kietelen. Ik begin zachtjes te lachen, 'ni-niet do-doen,' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    Ik kan niet anders dan lachen wanneer ze me begint te kietelen.
    "Het was toch ongevoelig?" zegt ze zachtjes. Ik haal haar handen weg en laat er eentje los om mijn t-shirt nog een keer uit te doen. De hand die ik nog steeds vast heb leid ik over mijn buik en borstkas. Dan breng ik hem naar het plekje waar ze me net kon kietelen. Ze zou moeten merken dat de huid daar veel gladder en litteken-vrij is.
    "Sommige plekjes hebben ze gemist," zeg ik zacht.
    Voor het eerst in mijn leven moedig ik iemand aan mijn littekens te voelen in plaats van ze tegen te houden. Maar ik wil dat ze me begrijpt, dat ze mijn lichaam leert kennen voor ze het kan liefkozen. Ik heb me hierom altijd meer een monster gevoeld dan om het hele wolf gebeuren. Laat je er alsjeblieft niet door afschrikken. Ze zou niet de eerste zijn, maar wel de eerste die mijn hart zou breken om die reden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik grinnik even en kijk haar aan, 'Moet ik stoppen? Wat als ik er geen zin in heb om op te houden?' vraag ik plagerig met een grijns op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ivar grinnikt even, 'Moet ik stoppen? Wat als ik er geen zin in heb om op te houden?' zegt hij een plagerige toon terwijl hij grijnst. 'Ja je moet stoppen,' zeg ik tussen het lachen door, 'anders ben je ook gemeen,' lach ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered