• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    oooh!
    Het is al weg, kyk maar:
    blabla

    mijn ouders zeuren ook altijd over me kamer kheb vandaag er weer hele ruzie over gehad en kmag maar een paar posters ophangen maar et probleem is dat iik enorm veel heb en kheb zowieso heel veel spullen en een minikamer (AA)

    Elke dag ^^ En toch vind ik alles terug :P
    Orde in de wanorde ^^


    Bellice

    de mijne zeuren ook zo!
    maar ze hebben wel gelijk eigelijk: het is gewoon verschrikkelijk, maar zij hebben er toch geen last van?

    ¨ jah dat is zo irritant, ik kan alles juist makelijker vinden in alle rommel xD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    altijd. (:


    <3

    maar als het je eigen rommel is is het toch ook makkelijk..(A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik heb er ook last van ze zeuren zelfs als ik het schoon vind en ik zeg dan dus dat ik het wel op mijn manier wil doen :P


    believe in myself, and the truth.

    mijn kamer is (volgens mijn moeder) een grote rotzooi,, maar dat heeft ze mis: het is een georganiseerde rotzooi..


    liberae sunt nostrae cogitationes

    OH GOD.
    Echt enorm kut.
    EVA RUIM JE KAMER NOU EENS OP.
    Nee.
    NU OF JE MAG EEN WEEK NIET OP DE COMPUTER!
    -.-


    I recycle my thoughts.

    haha k moet toch wat zeggen kan het niet laten.
    Ik weet zeker dat iedereen er last van heeft ZELFS BILL, TOM, GUSTAV en GEORG
    hmmm als je al hoort dat sommige beroemdheden bij hun ouders thuis alsnog moeten afwassen zal dat kamer opruimen me niks verbazen. aangezien Bill en Tom nog bij hun moeder wonen.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    ¨ jah dat is zo irritant, ik kan alles juist makelijker vinden in alle rommel xD


    ben ik het eigenlijk wel mee eens:D


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    he dat ken ik alleen heb ik geen computer op me kamer dus moet ik alweer naar beneden en dan vragen ze of je al klaar bent..

    mijn moeder heeft nu begrepen dat het niet werkt en stofzuigt ze mijn kamer zelf wel omdat het moet want ik heb astma


    Ik ook niet hoor(A)
    Maar op de gang staat er wel 1, als er dan iemand aan komt kan ik snel mij kamer in renne


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    mijn kamer is zo'n verschrikkelijke puinzooi:P
    en me pa zeikt er niet over, maar mijn moeder is een ander verhaal.
    de vorige keer heb ik iets van 11 vuilniszakken weg gegooid:P

    Daar heb ik ook altijd last van.... Maar ik negeer het altijd, want mijn kamer is een systematic chaos :P (systematische chaos voor de mensen die geen Engels kunnen :P)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg