• Yeahh, mijn vrienden hebben regelmatig discussies over welke oogkleur ik heb. Ik was er altijd best zeker van, maar nu raak ik zelf in de war. Wanneer ik een enquête of iets dergelijks in moet vullen, weet ik echt niet meer wat ik op moet schrijven. Dus vroeg ik me af welke kleur julllie vinden dat mijn ogen hebben. Het hangt ook af van de dag en het licht, dus heb ik drie verschillende foto's van drie verschillende dagen gekozen. Het verschil is niet erg duidelijk, maar ze zeggen dat het echt verschilt per dag. Wat denken jullie?




    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    Jullie maken me nog meer in de war, lol. Waaroom had ik nou niet gewoon mooie bruine ogen of zo? Dat zou zoveel makkelijker zijn dat deze vage mengeling. :3

    Gelukkig is bij mij nog een lichte gloed te zien wat voor kleur het is :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Grijs-groen, met een beetje blauw.
    Dat is toch wat ik zie ^^

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 17:26 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Gelukkig is bij mij nog een lichte gloed te zien wat voor kleur het is :'D


    Als ik in het licht ga staan, lijken ze juist vooral groen, omdat er een groen randje rondom mijn pupil zit. Dat maakt 't juist alleen maar verwarrender. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lichtblauw.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Pusheen schreef:
    Ik ga voor grijs. :3


    ik ook ^^ en wees blij, je hebt originele ogen ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Grijs, Grijs/blauw


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Philyra schreef:
    (...)

    ik ook ^^ en wees blij, je hebt originele ogen ;D


    Liever mooi dan origineel, haha. But I'll keep that in mind. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    (...)

    Als ik in het licht ga staan, lijken ze juist vooral groen, omdat er een groen randje rondom mijn pupil zit. Dat maakt 't juist alleen maar verwarrender. :3

    Die van mij krijgen dan in plaats van een blauwe een groene gloed :'D Echt vaag :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn ogen maar dan donkerder..

    en bij de mijne is het ook al zo'n ratjetoe xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blauw


    26 - 02 - '16

    Pusheen schreef:
    Ik ga voor grijs. :3


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb groen-bruine ogen, de ene keer lijken ze bruin, de andere keer groen, dus das ook geen pretje.
    Maar ik ga voor blauw/grijs


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kunnen jullie niet kiezen voor één kleur? :3 Dat het een mengeling van grijs, blauw en een beetje groen is, had ik ook wel door, hahah. Maar welke is het meest aanwezig? (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    Kunnen jullie niet kiezen voor één kleur? :3 Dat het een mengeling van grijs, blauw en een beetje groen is, had ik ook wel door, hahah. Maar welke is het meest aanwezig? (:



    blauw


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blauwgrijs


    I'd wonder if i ever cross your mind