• Yeahh, mijn vrienden hebben regelmatig discussies over welke oogkleur ik heb. Ik was er altijd best zeker van, maar nu raak ik zelf in de war. Wanneer ik een enquête of iets dergelijks in moet vullen, weet ik echt niet meer wat ik op moet schrijven. Dus vroeg ik me af welke kleur julllie vinden dat mijn ogen hebben. Het hangt ook af van de dag en het licht, dus heb ik drie verschillende foto's van drie verschillende dagen gekozen. Het verschil is niet erg duidelijk, maar ze zeggen dat het echt verschilt per dag. Wat denken jullie?




    Have you ever been alone in a crowded room?

    Grijs. :Y)


    I can't even think straight.

    Grijns-groen. (groen, omdat je zelf aangeeft dat je een groen randje rond je pupil hebt).

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:20 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Grijs.


    Your make-up is terrible

    Grijs-Blauw


    Life is hard and then we die

    Grijs overheerst voor mij. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Blauwgroen achtig.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    het lijkt me grijs-blauw.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Blauw/grijs


    Dead but delicious

    Zet maar groen op, definitely.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rivendell schreef:
    Jullie maken me nog meer in de war, lol. Waaroom had ik nou niet gewoon mooie bruine ogen of zo? Dat zou zoveel makkelijker zijn dat deze vage mengeling. :3

    Hehe, nou. Ik heb bruine ogen, en sommige mensen zeggen dat ik groene ogen heb. x'D Maar het lijkt me dat jij grijs-blauwe ogen hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Grijs.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Of zet gewoon op wat je het mooist vind?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    blauwgrijs :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Grijs en groen, maar ik zie blauw en groen niet zo goed dus ik ben niet zo betrouwbaar. Zelf heb ik blauw/grijs/groene ogen, maar ik zie ze gewoon als grijs/groen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Lol, ik heb precies hetzelfde probleem :'D
    Maar ik vind jou ogen het meeste naar grijs neigen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.